Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
    Er is precies nergens sprake van een update van de XF Sportbrake, die staat zelfs helemaal niet meer op de site van Jaguar België...
    Is die weg? Komt er daar geen update van?
    Op dit moment is het officiële standpunt van jaguar dat er geen breaks meer komen.
    Wil je een meer praktische variant? Dan zal je met de f-pace rond moeten rijden.
    Ik zie ze in de komende jaren nog sneller een extra crossover uitbrengen dan een break.
    Wat ook wij hier zeer spijtig vinden.

Natuurlijk kan het ook een marketingtechniek zijn. Nu zeggen dat er toch geen break gaat komen om zo mensen die twijfelen te overtuigen om nu al een sedan te kopen en dan binnen 2 jaar, samen met een facelift, toch nog met een break afkomen voor extra klanten te winnen.
    KLIK |&| KLAK

Comment

• Daar twijfel ik sterk aan. Dat is net slechte marketing. Degenen die ne break willen, faan geen sedan kopen in afwachting van een break. Dus die gaat effectief een break op een ander kopen, waarbij de kans zeer klein is ge die mensen nooit meer terug ziet en al zeker de eerste 2 jaar niet.

Reden waarom zevgeen breaks meer willen maken, heeft wss te maken met afzet en/of imago van het merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
        Op dit moment is het officiële standpunt van jaguar dat er geen breaks meer komen.
        Wil je een meer praktische variant? Dan zal je met de f-pace rond moeten rijden.
        Ja want dat is bekan hetzelfde.
        Dan zal t gene Jag worden voor mij.

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
        Reden waarom zevgeen breaks meer willen maken, heeft wss te maken met afzet en/of imago van het merk.
        Huh? Dat zou dan toch zielig zijn.
        Wellicht hebben ze er gewoon te weinig van verkocht naar hun goesting.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• in knokke stonden ze dit weekend naast mekaar geparkeerd, de XE en de XF....
          Ik had het gewoon nog eens ni door dat het de XF was, dacht dat het 2 XE waren (langs vanvoor)
          Los daarvan...mooi voituur
          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Het nieuwe design van mercedes kan me erg smaken, ook deze van bmw. Audi minder enja jag. is al helemaal m'n ding niet. Is 1 van de duurdere middenklasse wagens die ik liever niet tegenkom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
              Het nieuwe design van mercedes kan me erg smaken, ook deze van bmw. Audi minder enja jag. is al helemaal m'n ding niet. Is 1 van de duurdere middenklasse wagens die ik liever niet tegenkom.
              Bij mij is het net omgekeerd
              Jag>Audi>Bmw>Benz hoe smaken kunnen verschillen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                En je begint meteen met 20gr CO2 meer.
                Echt zonde, ik vond de XF Brake prachtig.
                Misschien eens kijken bij de stockwagens dan...
                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

• Er is nog hoop blijkbaar!
                  Volgens dit artikel op een Australische site zou er wel degelijk een nieuwe Sportbrake komen en wordt dit bevestigd door de global brand director van Jaguar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                    in knokke stonden ze dit weekend naast mekaar geparkeerd, de XE en de XF....
                    Ik had het gewoon nog eens ni door dat het de XF was, dacht dat het 2 XE waren (langs vanvoor)
                    Los daarvan...mooi voituur
                    Ik heb de 2008 XFS gehad en heb de 2014 XFS nog steeds. Ik word niet echt warm van de nieuwe XF. Achterkant hebben ze een beetje verpest

Comment

• Ik vind ook het oude model minstens de evenknie. De nieuwe is ook echt een prachtcar maar van de vorige ben ik echt wild geweest. Wie weet koop ik er nog wel eentje volgend jaar. Het spookt alleszins ik mijn hoofd.

Comment

• Vond de vorige ook mooier.

Comment

• Vandaag proefrit gedaan met de XF 2.0d 180pk automaat portfolio.
                          fantastische auto, knap vanbuiten en vanbinnen. Voldoende krachtig. Onderstel heel snedig, maar toch comfortabel.
                          Enige minpunt: lawaai motor bij optrekken, duidelijk meer dan mn 520d, jammer dat men dat in dergelijke wagen niet beter dempt. Op constante snelheid wel zeer stil.

Comment

• Was ook ons gevoel bij de nieuwe generatie van Jag, komende van een audi A4 viel het lawaai, zeker bij accelereren ontzettend hard op.
                            KLIK |&| KLAK

Comment

• Er zijn ook benzines natuurlijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                Er zijn ook benzines natuurlijl
                                Sommige daarvan maken ook veel lawaai...😷 😁

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik rij nu 14dagen met de XF. Ik ging normaal een XE aanschaffen maar uiteindelijk een stock XF gekocht. Ik vond de XE ook wat luidruchtig maar de XF vind ik stukken stiller dan de F10 waar ik 4jaar mee gereden heb. Op alle vlakken biedt de XF me meer plezier dan de F10. Enige wat beter was bij de BMW is het navigatiesysteem.

Comment

• Heb je al ergens foto's gezet?

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                                      Heb je al ergens foto's gezet?

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
                                      heb ik nog niet gedaan.Zou dan eerst eens moeten kijken hoe ik dit precies moet doen. Ik heb in de afgelopen zes jaar Mercedes c-klasse,Audi A5 en Bmw f10 gereden. De drie duitse merken worden nog steeds als de maatstaf beschouwd. Ik kan alleen maar zeggen dat Jaguar daar niet moet voor onder doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                                        heb ik nog niet gedaan.Zou dan eerst eens moeten kijken hoe ik dit precies moet doen. Ik heb in de afgelopen zes jaar Mercedes c-klasse,Audi A5 en Bmw f10 gereden. De drie duitse merken worden nog steeds als de maatstaf beschouwd. Ik kan alleen maar zeggen dat Jaguar daar niet moet voor onder doen.
                                        Dat weet iedereen toch ondertussen, tenzij je kortzichtig bent. Ik vind zelfs jaguar hoger staan dan de duitse drie, wil niet zeggen dat alles beter is uiteraard maar vind het net dat trapje hoger (samen met Lexus). Kan ook gevoelsmatig zjin omdat het exclusiever is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                          Dat weet iedereen toch ondertussen, tenzij je kortzichtig bent. Ik vind zelfs jaguar hoger staan dan de duitse drie, wil niet zeggen dat alles beter is uiteraard maar vind het net dat trapje hoger (samen met Lexus). Kan ook gevoelsmatig zjin omdat het exclusiever is.
                                          Helemaal juist maar spijtig genoeg zijn er veel kortzichtig. Jaguar heeft ook nog steeds te kampen met vooroordelen zoals oude venten auto,onbetrouwbaar en hoge onderhoudskosten. Een reputatie die ze nog meeslepen van toen ze onder de Britisch Leyland vleugels zaten

Comment

Working...
                                          X