Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ben nooit echt Jaguar fanaat geweest dus mijn mening is misschien wat gekleurd.
    Persoonlijk vind het een redelijk zwak ontwerp, ook en misschien vooral het interieur.
    Eigenlijk dezelfde mening als bij de XE. Misschien kan het in werkelijkheid allemaal beter meevallen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
      Ik ben nooit echt Jaguar fanaat geweest dus mijn mening is misschien wat gekleurd.
      Persoonlijk vind het een redelijk zwak ontwerp, ook en misschien vooral het interieur.
      Eigenlijk dezelfde mening als bij de XE. Misschien kan het in werkelijkheid allemaal beter meevallen!
      Ik deel je mening. De vorige XF was een sterker ontwerp. Het halfslachtige raampje achter de achterdeuren doet hem geen goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Prachtig tijdloos, maar o zo moeilijk herverkoopbaar.
        Ik heb de mijne gekocht en 2 jaar later voor een hele goede prijs terug verkocht. Zonder veel moeite eigenlijk. Gemakkelijkste verkoop ooit
        Gekocht XFS 275pk 3.0D 45k euro met 22.000 km
        Verkocht met 75.000 km 39k euro.
        Last edited by ; 26/03/2015, 21:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
          Het halfslachtige raampje achter de achterdeuren doet hem geen goed.
          Dit viel me ook meteen op... Hadden ze dit niet wat mooier kunnen verwerken?
          freude am fahren

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Snap dat gemekker over dat derde ruitje niet goed, A6, 5 en E bijv. hebben dat toch ook.

Comment

Die bekerhouders en de uitlaten vind ik niet mooi. De rest ziet er goed uit

Comment

Het leder is te generfd. Ik zie liever van dat gladde nappaleder. Hopelijk is dat optioneel te verkrijgen, want wat ik op deze foto's zie bevalt mij geenszins.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Deze nieuwe XF is al te configureren op de Belgische site.
                          Er zijn nog geen 3.0d's beschikbaar, dus heb ik een 380pk S met AWD geconfigureerd, en kom ik aan 100k euro bruto. Fieuw...da's nie mals!!!

Voor dat budget koop je een even mooi uitgeruste C63 AMG...
                          OO 00 OO

Comment

Dan ben ik benieuwd hoeveel de XF R gaat kosten. 100k voor 380 pk v6 is teveel van het goeie

Comment

Jaguar Land Rover die gemiddeld minstens twee nieuwe modellen per jaar lanceert! Goed op weg.
                              Ik vind de voorkant wel mooier geworden als de vorige,alleen heb ik een beetje m'n twijfels bij de achterkant. Hopelijk komt er snel een V8
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Snap dat gemekker over dat derde ruitje niet goed, A6, 5 en E bijv. hebben dat toch ook.
                                Alleen de A6 heeft een derde ruitje dat achter de achterdeur geplaatst is. De E en de 5 hebben een klein ruitje, of zelfs een vrij groot in het frame van de achterdeur, wat veel klassieker is. Bij de A6 is het derde ruitje veel beter in de algehele boogvorm van de raampartij geintegreerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Deze nieuwe XF is al te configureren op de Belgische site.
                                  Er zijn nog geen 3.0d's beschikbaar, dus heb ik een 380pk S met AWD geconfigureerd, en kom ik aan 100k euro bruto. Fieuw...da's nie mals!!!

Voor dat budget koop je een even mooi uitgeruste C63 AMG...
                                  De 3.0d 300pk staat er wel bij.

Edit: Ik heb een 3.0d 300 R-sport voor 91.000 samengesteld
                                  Last edited by Roox; 07/04/2015, 15:07.
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

93k voor een quasi full-option 3.0L 300pk diesel.

66L tank.

Comment

Dat is dezelfde prijs als mijn 530d xDrive.
                                      OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        93k voor een quasi full-option 3.0L 300pk diesel.

66L tank.
                                        Ik vind dat eigenlijk veel geld voor een XF. Voor die prijs zou ik persoonlijk liever een mega A7 Bi turbo diesel, 6 GC of (maar ik ben een beetje bevooroordeeld natuurlijk... ) Maserati Ghibli nemen.

Het interieur zoals ik het hierboven zie valt me toch ook een beetje tegen, dan is het interieur van de bovengenoemde wagen toch van een ander niveau (afgaand op deze foto's).

Comment

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Working...
                                          X