Deze laatste foto's had ik nog niet gezien. Zo'n knap machien...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XF
Collapse
X
-
De eerste reviews:
Wow. Jaguar isn’t hanging about. The XE is only just landing on British roads and now they’re wheeling out its big brother. To which it bears something of a distinct resemblance…
Jaguar's second-generation XF is a more advanced product in every sense - and is well in contention for class leadership
If the first-generation XF was an indication of where an evolving Jaguar was heading, this second-generation model is evidence that it chose the right path
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Motorenpalet:CO2 Model Emissions Name g/km XF 2.0d 163ps Prestige 104 XF 2.0d 163ps R-Sport 104 XF 2.0d 163ps Portfolio 104 XF 2.0d 163ps Prestige Auto 109 XF 2.0d 163ps R-Sport Auto 109 XF 2.0d 163ps Portfolio Auto 109 XF 2.0d 180ps Prestige 114 XF 2.0d 180ps R-Sport 114 XF 2.0d 180ps Portfolio 114 XF 2.0d 180ps Prestige Auto 114 XF 2.0d 180ps R-Sport Auto 114 XF 2.0d 180ps Portfolio Auto 114 XF 3.0d 300ps S Auto 144 XF 3.0i V6 S/C 380ps S Auto 198 Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMotorenpalet:CO2 Model Emissions Name g/km XF 2.0d 163ps Prestige 104 XF 2.0d 163ps R-Sport 104 XF 2.0d 163ps Portfolio 104 XF 2.0d 163ps Prestige Auto 109 XF 2.0d 163ps R-Sport Auto 109 XF 2.0d 163ps Portfolio Auto 109 XF 2.0d 180ps Prestige 114 XF 2.0d 180ps R-Sport 114 XF 2.0d 180ps Portfolio 114 XF 2.0d 180ps Prestige Auto 114 XF 2.0d 180ps R-Sport Auto 114 XF 2.0d 180ps Portfolio Auto 114 XF 3.0d 300ps S Auto 144 XF 3.0i V6 S/C 380ps S Auto 198 "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Lekker, ik ben fan!Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk BerichtenDe 2.0 benzine met 240 pk, de 3.0 benzine met 340 pk en AWD-versies van de V6-benzines ontbreken nog.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Al eens wat testen gelezen, en heb onthouden dat de XF een zeer comfortabele auto zal worden, en dus wat minder sportief. En, dat de benzine met 380pk te stil is in het interieur, en dat in verhouding de diesel met 300pk de betere keuze is. Deze diesel heeft dezelfde motor als in onze RRS.
Met deze info blijft mijn goesting voor de XE V6S precies groter.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk BerichtenEnkel het bekijken waard voor die heerlijke donkergrijze XF op het einde.
(maar wat een irritant figuur als presentator daar bij Auto Express)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAl eens wat testen gelezen, en heb onthouden dat de XF een zeer comfortabele auto zal worden, en dus wat minder sportief. En, dat de benzine met 380pk te stil is in het interieur, en dat in verhouding de diesel met 300pk de betere keuze is. Deze diesel heeft dezelfde motor als in onze RRS.
Met deze info blijft mijn goesting voor de XE V6S precies groter.
XF V6d (300pk) = 75% "
XF V6 (340pk) = 60% "
XF V6S (380pk) = 50% "Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
De XE V6S kost naar mijn goesting, en dat is zo goed als full option, 71k euro. De XF V6S kost zomaar eens eventjes 25k euro meer... Afgaande op de foto's vind ik de XE knapper, en gaat 'm ook sportiever rijden. Denk eraan dat ik 95% van de tijd alleen in m'n auto zit, en ik al die ruimte niet nodig heb. Het enige dat mij kan weerhouden voor de XE te kiezen, dat is dat 'm binnen niet stil genoeg is voor lange snelwegritten. Dat zal ik dus eerdaags gaan testen.
Denk er ook aan dat deze Jaguars met zo'n dikke benzine na 3 of 4 jaar zeer moeilijk gaan verkocht geraken. Bij de XE verwacht ik dat het nog net iets gemakkelijker zal zijn, omdat hier geen dikke diesels in te krijgen zijn, en omdat het een toch wat jeugdigere sportieve auto is. Hierdoor verwacht ik dat je het prijsverschil van 25k bij wederverkoop volledig kwijt bent. Reken dan ook nog eens de minder fiscale afterkbaarheid, en de hogere VAA, en de XF V6S is echt wel een veel duurdere wagen.Last edited by BMWMB; 18/08/2015, 00:32.OO 00 OO
Comment
-
Jaguar/Land Rover heeft voor mij compleet afgedaan wegens de arrogantie en onbekwaamheid van hun dealernetwerk hier in de buurt.
Ergens wel spijtig maar ik vind dit aspect té belangrijk om er licht overheen te gaan.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Dan nog, onderhoud is niet alles, vraag is of je hun een nieuwe verkoop ook gunt:
-Bij dealer X sta ik met een uitgeprinte configuratie in de showroom, het enige wat de 'verkoopschef' die ons zgz. 'direct' zal helpen nog moet doen, is de QR-code scannen en mij een offerte opmaken maar hij is te tam om vanachter zijn bureau te komen alwaar hij een frisko aan het eten was.
-Dealer Y, waar onze vorige wagen nota bene nieuw gekocht werd, gaf ons een overnameprijs die 1000€ LAGER lag dan de opkopersprijs en zelfs 3000€ minder dan de prijs waartegen we die uiteindelijk particulier hebben verkocht...
Sorry, maar dan mag ik de wagens van dat merk nog zo aantrekkelijk vinden, voor mij is het dan einde verhaal.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten(maar wat een irritant figuur als presentator daar bij Auto Express)2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Overnameprijzen van een dealer zijn nooit echt hoog, want zij bellen ook gewoon opkopers, en willen er ook nog wat aan verdienen. Dat is overal hetzelfde. Ofwel meer korting en een lagere overnameprijs, ofwel een hogere overnameprijs en minder korting. Als je meer wil, dan moet je zelf verkopen.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOvernameprijzen van een dealer zijn nooit echt hoog, want zij bellen ook gewoon opkopers, en willen er ook nog wat aan verdienen. Dat is overal hetzelfde. Ofwel meer korting en een lagere overnameprijs, ofwel een hogere overnameprijs en minder korting. Als je meer wil, dan moet je zelf verkopen.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment