Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Overnameprijzen van een dealer zijn nooit echt hoog, want zij bellen ook gewoon opkopers, en willen er ook nog wat aan verdienen. Dat is overal hetzelfde. Ofwel meer korting en een lagere overnameprijs, ofwel een hogere overnameprijs en minder korting. Als je meer wil, dan moet je zelf verkopen.
    Ik kan zelf ook opkopers bellen, heb dat dan ook gedaan vandaar dat ik op voorhand al wist wat te verwachten.
    Als ze daar dan nog 1000€ onder gaan voor een wagen die nota bene bij hen gekocht en onderhouden werd, dan tja...
    Iedereen mag van mij iets verdienen maar het gaat over het principe van klantenbinding en ook respect.
    Ik hoop alvast dat uw dealer dat beter begrepen heeft dan de 2 in mijn buurt.
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

Ze mogen inderdaad wat aan opleiding verkopers doen. Anders reeds ik nu in een XJ.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
        Ze mogen inderdaad wat aan opleiding verkopers doen. Anders reeds ik nu in een XJ.
        Dan weet je niet wat je mist Hier staat er eentje en het is een en al genot!
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
          Dan weet je niet wat je mist Hier staat er eentje en het is een en al genot!
          Heb nooit een testrit aangeboden gekregen, dus ik weet inderdaad niet wat ik mis.
          IRIDIUM
          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
          Helderzienden

Comment

Jaguar XF

Ik ga sowieso mijn 530d zelf verkopen, als ik een Jaguar koop. Onze dealer is Maasland Deltamotors in Maasmechelen, waar we ook de Range kochten, en ben daar zeer tevreden van. We kennen de eigenaars persoonlijk goed, en ook de verkoper is een zeer aangename kerel. Broer van de eigenaar heeft een Renault garage, waar ik met de Megane op onderhoud ga. Ze hebben mij destijds goed geholpen om dat ding op de baan te krijgen. Dat zit daar wel goed dus.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
              Ik kan zelf ook opkopers bellen, heb dat dan ook gedaan vandaar dat ik op voorhand al wist wat te verwachten.
              Als ze daar dan nog 1000€ onder gaan voor een wagen die nota bene bij hen gekocht en onderhouden werd, dan tja...
              Iedereen mag van mij iets verdienen maar het gaat over het principe van klantenbinding en ook respect.
              Ik hoop alvast dat uw dealer dat beter begrepen heeft dan de 2 in mijn buurt.
              Als het DR uit B. is zou ik er niet van verschieten. Hun naaste buren in de showroom en van hetzelfde concern waren ook alles behalve enthousiastelingen te noemen.
              Ten gepaste tijden gaan we daar nog eens binnen springen en anders zal het M-zuid in Wilrijk worden voor een testrit.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                Heerlijke kar om naar te kijken!
                (maar wat een irritant figuur als presentator daar bij Auto Express)
                Betere review met een wat aangenamere presentator. Die heerlijke donkergrijze XF V6 S is hier ook beter te zien.

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

En, dat de benzine met 380pk te stil is in het interieur, en dat in verhouding de diesel met 300pk de betere keuze is.
                  Dit geeft een idee van de sound:

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Afgaande op deze video is 'm inderdaad stil binnen, en komt zelfs bij volgas de sound niet echt door. Bij halfgas klinkt 'm zelfs duf.
                    Mijn voorkeur vandaag blijft voor de XE.

De donkergrijze S is wel een knap machien.
                    OO 00 OO

Comment

Ziehier een beter clipje

OO 00 OO

Comment

De donkergrijze S is wel een knap machien.

Comment

Comment

In het echt lijkt hij me nog mooier dan op foto.
                            De verhoudingen kloppen ook volledig, meer dan bij de XE, voor mij.
                            Het lijkt alsof ze eerst de nieuwe XF getekend hebben en er dan een ingekorte versie van uitgebracht hebben.
                            De prijzen vallen ook mee in vergelijking met zijn Duitse collega's, zeker bepaalde opties.
                            Helaas zullen de leaseprijzen in zijn nadeel spelen (minder korting, lagere restwaarde). Iemand trouwens al een offerte laten maken die me kan zeggen hoeveel % korting hij/zij momenteel krijgt?
                            Anders was het al 100% zeker dat de volgende hier een XF zou zijn.
                            Last edited by severijns; 15/09/2015, 22:05.
                            KLIK |&| KLAK

Comment

Ik zie 'm nog deze week in Frankfurt, en heb ook al een testrit aangevraagd, wat in oktober zou kunnen. Zowel de 3.0d als de S boeien mij. Ik ben vooral benieuwd naar z'n dynamische kwaliteiten, want comfortabel zal 'm zeker genoeg zijn voor mij.
                              OO 00 OO

Comment

vooral benieuwd naar z'n dynamische kwaliteiten, want comfortabel zal 'm zeker genoeg zijn voor mij.
                                Wij zijn al met de XE gaan rijden (maar die is sowieso te klein) in de hoop al een idee te krijgen van de nieuwe generatie van jaguar.
                                We zijn enorm onder de indruk. Is de eerste keer dat ik in een auto stapte die echt wel sportief is zonder het comfort te moeten opgeven. In de klasse van de XE ongezien.
                                Komende uit een A4 viel enkel het motorgeluid in het interieur tegen. Volgens de verkoper was dit bewust gedaan om het sportieve gevoel te behouden. Als je een sportieve rijdersauto wil met toch nog wat comfort zou ook de XF (gelijkaardig onderster) hoog op je verlanglijst moeten staan. Hij is wel minder praktisch, net iets minder degelijk afgewerkt en je moet echt het duurdere 10" multimediasysteem nemen om op dat vlak het niveau van onze oosterburen aan te kunnen.
                                Hier zal de volgende een A6 worden als jaguar te weinig korting kan geven (krijgen van Audi 20%). Anders wordt het een XF
                                KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                                  Komende uit een A4 viel enkel het motorgeluid in het interieur tegen. Volgens de verkoper was dit bewust gedaan om het sportieve gevoel te behouden.
                                  Hehe, typische verkoperspraat. Zo kan je alles uitleggen, natuurlijk

Hier zal de volgende een A6 worden als jaguar te weinig korting kan geven (krijgen van Audi 20%). Anders wordt het een XF
                                  Da's een serieuze korting. Fleetowner?

Comment

Wij zijn al met de XE gaan rijden (maar die is sowieso te klein) in de hoop al een idee te krijgen van de nieuwe generatie van jaguar.
                                    We zijn enorm onder de indruk. Is de eerste keer dat ik in een auto stapte die echt wel sportief is zonder het comfort te moeten opgeven. In de klasse van de XE ongezien.
                                    Komende uit een A4 viel enkel het motorgeluid in het interieur tegen. Volgens de verkoper was dit bewust gedaan om het sportieve gevoel te behouden. Als je een sportieve rijdersauto wil met toch nog wat comfort zou ook de XF (gelijkaardig onderster) hoog op je verlanglijst moeten staan. Hij is wel minder praktisch, net iets minder degelijk afgewerkt en je moet echt het duurdere 10" multimediasysteem nemen om op dat vlak het niveau van onze oosterburen aan te kunnen.
                                    Mijn beste kameraad is van een XF 3.0l naar een Audi A6 berline 272 pk gegaan Hij spreekt toch van een duidelijk verschil in rij-dynamisme en afwerkingsniveau.
                                    -20% bij Audi? Dat is mooi maar dat ga je bij Jaguar nooit kunnen lospeuteren veronderstel ik. Als je daar al -10% krijgt zal je mogen blij zijn denk ik.
                                    Na mijn verlof ook eens horen voor een XE-S te kunnen testen. 😬

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

(krijgen van Audi 20%).
                                      Toch niet als particulier neem ik aan?

20% kan normaal enkel als je de Fleet A Conventies hebt
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                        Toch niet als particulier neem ik aan?

20% kan normaal enkel als je de Fleet A Conventies hebt
                                        Mijn madam werkt voor Syncreon Europe. Het moet dus een auto zijn van een van de klanten waarvoor ze werken. De auto zal in Duitsland aangekocht worden (omdat Syncreon in België na de sluiting van Ford geen business meer heeft en dus geen Fleet convention meer). Ik (zij ook niet) weet niet wat andere merken geven maar bij audi is dit in Duitsland dus 20%. De verkoper van jaguar ging ten gepaste tijden opzoeken wat JLR geeft aan syncreon-werknemers.
                                        KLIK |&| KLAK

Comment

• Er is precies nergens sprake van een update van de XF Sportbrake, die staat zelfs helemaal niet meer op de site van Jaguar België...
                                          Is die weg? Komt er daar geen update van?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X