Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus RX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

edit
    Last edited by bobo; 09/09/2015, 20:49.

Comment

Wat ik mij vooral afvraag is wat dit beestje vooral zuipt. Die 5,1 zal wel niet volgens autostradekm's zijn.
      Het verbruik zorgt al snel als kleine zelfstandige in een vennootschap voor een meerkost van een aantal duizenden euro's die ik dan eerder aan een andere auto zou spenderen. Maar het blijft een knappe machine. (Behalve het klokje )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk Berichten
        Wat ik mij vooral afvraag is wat dit beestje vooral zuipt. Die 5,1 zal wel niet volgens autostradekm's zijn.
        Het verbruik zorgt al snel als kleine zelfstandige in een vennootschap voor een meerkost van een aantal duizenden euro's die ik dan eerder aan een andere auto zou spenderen. Maar het blijft een knappe machine. (Behalve het klokje )
        Terechte opmerking. Ik vermoed dat de nieuwe op een gemiddeld verbruik rond de 7,5 à 8 liter zal zitten, bij normaal gemengd gebruik. De huidige RX 450h doet het met 8,5 tot 9 liter/100km.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
          Aha, er is er ene geabonneerd op mijne nieuwsbrief zie ik
          Meer detailinfo volgt...
          Ah, schrijfde gij die nieuwsbrieven? Zat hier ook in de mailbox.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
            Ah, schrijfde gij die nieuwsbrieven? Zat hier ook in de mailbox.
            Euh... het meeste daarvan toch, ja

Comment

Standaard Lexus Safety System+:

Comment

Nog een paar leuke features, al dan niet standaard volgens uitrustingsversie of optioneel:

Comment

Chief engineer visie op de nieuwe RX:

Comment

Specifieke features van de F SPORT Line:

Comment

JEF! Stop ermee!!!
                      Waarom doe je mij zo iets aan?
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        JEF! Stop ermee!!!
                        Waarom doe je mij zo iets aan?
                        Allé dan, nog eentje om af te kicken :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                          Allé dan, nog eentje om af te kicken :
                          Slecht vel gij!
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Lexus heeft echt wel oog voor detail... je kan zelfs de diepte van de bekerhouders regelen !

Het zwarte vlak in de achterste stijl, is dat een raam waar je kan doorkijken?
                            Last edited by ; 11/09/2015, 09:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk Berichten
                              Het zwarte vlak in de achterste stijl, is dat een raam waar je kan doorkijken?
                              Gedeeltelijk wel, ja. Op de foto hieronder zie je een pre-productieversie zonder 'privacy glass', waar je duidelijk het raampje kan zien.
                              Sorry voor de slechte fotokwaliteit, oude iPhone4 toestanden met beschadigde lens

Comment

U kent de drill bij Lexus inmiddels: lijnen die scherper zijn dan een ninjaster. Drie op de tien verkochte Lexussen is een RX. Met een compleet nieuwe styling, een trapeziumvormige grille, L-vormige achterlichten en een ‘zwevend’ dak hopen ze dat momentum met deze nieuwe RX vast te houden. Of we het nou mooi of lelijk vinden: van eenheidsworsttyfus kunnen we de Japanners niet betichten.
                                In Nederland zal vooral de RX 450h, met 313 pk en 335 Nm, het goed doen. Op de beursvloer kwamen we echter deze RX 350 tegen, in chique bruin. Een gewaagde zet.
                                http://www.autoblog.nl/nieuws/de-nieuwe-lexus-rx-in-je-gezicht-80258

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                  Dit zou 'normaal' binnenkort aangepakt worden maar ze spreken nu al jaren over de hervorming van de verkeersbelasting maar er zit precies niet veel schot in de zaak.

Zou het nu de moment zijn in Vlaanderen? Vanaf 2016 veranderen blijkbaar bepaalde regels, maar het is me nog niet duidelijk of dit de BIV of jaarlijkse verkeersbelasting is.

Comment

Ik dacht dat het over de verkeersbela Sting ging....positief nieuws waarschijnlijk voor de rx
                                    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corelli Bekijk Berichten
                                      Zou het nu de moment zijn in Vlaanderen? Vanaf 2016 veranderen blijkbaar bepaalde regels, maar het is me nog niet duidelijk of dit de BIV of jaarlijkse verkeersbelasting is.
                                      Verkeersbelasting wordt eindelijk van die voorhistorische fiscale pk verlost. Biv is al 3 jaar groen in vlaanderen.

Comment

Ik vind er niets concreet over, alleen dat ze elektrisch en waterstof die door 0,1% worden gekocht nog wat extra gaan sponsoren...
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Zó, deze wordt als eerste gepromoot volgende maand?!

Comment

Working...
                                          X