Laat maar komen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan Maxima
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk BerichtenLaat maar komen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Verdorie, dit is een knappe kar. Jammer dat we hem hier niet zouden zien ... maar zelfs al steken ze er een ecodiesel in, dan nog gaan we hem niet veel zien. Kijk maar naar de grote Hyundai's en Kia's. Zit er een te zware motor in, zijn de mensen bang van de taksen, zit er een te kleine in, zijn ze bang dat ze niet vooruit gaan geraken (wat doorgaans niet waar is).
Ben benieuwd!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Helaas nog niet voor hier deze prachtige wagen, nu wel een kleine facelift,
MODELJAARUPDATE VOOR NISSAN MAXIMA
Nissan voert een reeks kleine wijzigingen door aan de Maxima. De hier niet leverbare sedan beleeft zijn publieksdebuut volgende maand tijdens de Los Angeles Auto Show in de Verenigde Staten.
De Noord-Amerikaanse tak van Nissan laat één foto zien van de bijgewerkte Maxima. Nissan spreekt van een 'fris nieuw uiterlijk' voor de sedan, maar in werkelijkheid blijft het meeste bij het oude.
De in 2015 gepresenteerde Maxima krijgt zo te zien aangepaste koplampen, die niet alleen donkerder, maar ook anders ingedeeld zijn. We verwachten dat de verlichting aan de achterzijde op vergelijkbare wijze wordt vernieuwd. Verder past Nissan de bumpers aan zowel de voor- als achterkant aan. Nissan spreekt zelf over de komst van nieuwe veiligheidssystemen. Meer informatie volgt in de aanloop naar de Los Angeles Auto Show die eind volgende maand van start gaat.
De Maxima is de grootste sedan die Nissan in de Verenigde Staten aanbiedt. De sedanlijst begint bij de Versa, een auto die de Sentra en de Altima boven zich moet dulden. De Maxima is met zijn lengte van 4,90 meter de grootste van het stel. De vanafprijs ligt momenteel op omgerekend zo'n € 29.000. Voor dat bedrag krijg je direct al een 3,5-liter V6 onder de kap die 300 pk levert.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Prachtige bolide, zo'n Maxima, ooit mijn eerste autosport-jaren mee gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenPrachtige bolide, zo'n Maxima, ooit mijn eerste autosport-jaren mee gereden.
Comment
-
Spijtig dat deze hier niet meer verkrijgbaar is, kan toch perfect met minder zware motoren. De strategie van sommige constructeurs begrijp ik toch niet echtEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment