Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knap, interieur is mooier dan de nieuwe vito vind ik.
En 't zal veel beter ineen steken ook...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
was ff vergeten dat een v en een vito een verschillend interieur hebben eigenlijk
Transporter = Vito
Multivan = V-klasse.
Zou jij nog wel mogen weten, niet Bobo?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
De kwaliteit van het interieur van de nieuwe vito lijkt mij best oke, en over dat van mijn huidige vito kan ik ook weinig negatief zeggen. Tenzij je er niet zorgnaam mee omgaat.
Als je soms ziet waar iedereen aan zit te prullen tijdens bv een autosalon of demodag, dan moet dat gewoon kapot.
De kwaliteit van het interieur van de nieuwe vito lijkt mij best oke, en over dat van mijn huidige vito kan ik ook weinig negatief zeggen. Tenzij je er niet zorgnaam mee omgaat.
Als je soms ziet waar iedereen aan zit te prullen tijdens bv een autosalon of demodag, dan moet dat gewoon kapot.
Interieur Vito is natuurlijk meer plastiek dan de V klasse..
in welke combinaties zou je die 2-tone kleuren kunnen hebben?
Geef mij maar de 204pk versie, laat hem dan wel stage 2 tunen!
Geen idee, maar dat smurfblauw van vroeger zou me wel kunnen aanspreken.
Ikzelf heb geen nood aan vermogen, dus als bv de dsg ook leverbaar zou zijn in een lagere vermogen, ik dan ook weer eerder deze zou kiezen... ik pas me wel aan.
Moest nu die zuid amerikaanse t2 hier aangeboden worden met een 1.6tdi of dergelijke, geef mij die dan maar..
Ik heb onlangs met zo'n T5 DSG 180pk 4 motion gereden in Zweden. Ik was echt onder de indruk moet ik zeggen.
We kwamen uit een Volvo Xc70 voordien, en ik vond de VW leuker én comfortabeler.
Nog steeds verkies ik de vito.. dat navi systeem met de NGT 2.5 versie is gewoonweg TOP makkelijk te gebruiken niet teveel knoppen, geen touchscreen dat kapot kan gaan in een werfcamionette etc..
Ja het interieur van de V klasse is idd knap. Dat van de nieuwe Vito is echt triestig hoor. Zeer teleurgesteld, dat van mijn huidige vito is veel knapper. Voordeel zal ook zijn dat het bij deze T6 wat minder zal rammelen en betrouwbaarder zal hij ook wel zijn dan mijn huidige vito maar dat is niet moeilijk om dat te verbeteren :-)
84pk in zo'n bus, zal ook genne vette zijn om mee te rijden
Die transporters van Atlas Copco moge hiervan "genieten"...
Mijne maat heeft deze, en het is iig een klein stukje beter dan zijn vorige 1.9tdi met 84 pk... (en 2.6ton!)
Ik vind dit persoonlijk een leuke update. Typisch VW om dit weer als zachte evolutie door te voeren en geen revolutie. Saai, dat misschien wel, maar toch ook weer cool.
Als Multivan moet hij wat onderdoen tegenover de V-klasse van Mercedes, maar op één of andere manier straalt de VW wat mij betreft oneindig veel meer sympathie uit.
Stiekem droom ik nog altijd van een dik uitgeruste Multivan California om er dan met op uit te trekken... Da's voor als ik ooit mijn pensioen haal met voldoende centjes...
Deze T6 gaat zeer waarschijnlijk maar een korte levenscyclus krijgen. Dus niet 10 à 15 jaar, wat je soms ziet in dit segment.
Kan wel eens goed zijn dat er tegen 2020 al een volledig nieuw model volgt.
Net zoals de Golf 5 en Golf 6 waarbij die laatste een sterke doorontwikkeling was, die dan een paar jaar in productie komt omdat de basis nog goed genoeg bleek om voort op te borduren. Deels uit kostenbesparingen natuurlijk.
Zelfde verhaal bij de Passat B6 en B7.
in welke combinaties zou je die 2-tone kleuren kunnen hebben?
Die 2-tone gaat om een launch model dat volgens mij maar tijdelijk zal aangeboden worden. De editie noemt Generation Six.
Die dubbele kleur is een optie en er zijn 4 combinaties mogelijk, te zien in post #3 in dit topic.
Blij dat ik hier niet op gewacht heb en voor de V ben gegaan. Inderdaad T6 een minimale evolutie, een opsmukbeurt.
interieur V klasse doet in niks nog aan camionet denken. Niks van opbergvakjes, golvende lijnen en haast geen knoppen.
Als ik zo al die knoppen en drukte zie bij de T6... Pfieuw.
Dan maar wachten op de T7. En hopelijk 3 lengtes ipv 2 bij VW.
Ps: grootste ergernissen bij V: bijzonder zwakke airco, haast niet te regelen (is de basisversie) ; rammeling in dakhemel en schuifdeur (netjes opgelost in garage) ; geklots van dieseltank bij 2/3e vol als je stopt.
Al de rest: top!
Comment