dat is toch net handig bij een busje...zoveel opbergvakjes.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Transporter T6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk BerichtenBlij dat ik hier niet op gewacht heb en voor de V ben gegaan. Inderdaad T6 een minimale evolutie, een opsmukbeurt.
interieur V klasse doet in niks nog aan camionet denken. Niks van opbergvakjes, golvende lijnen en haast geen knoppen.
Als ik zo al die knoppen en drukte zie bij de T6... Pfieuw.
Dan maar wachten op de T7. En hopelijk 3 lengtes ipv 2 bij VW.
Ps: grootste ergernissen bij V: bijzonder zwakke airco, haast niet te regelen (is de basisversie) ; rammeling in dakhemel en schuifdeur (netjes opgelost in garage) ; geklots van dieseltank bij 2/3e vol als je stopt.
Al de rest: top!
Heb jij een XXL-versie?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenhaah klig vort ...
R u kidding ?
Dit is dus minder mooi
Dan dit ?MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk mag veronderstellen dat ze ondertussen ook iets aan hun geluidsisolatie hebben gedaan?
Heb jij een XXL-versie?
Je bedoelt isolatie tov de viano/vito vorig model? Ja, vind ik wel. Al hoor je wel het typische 4 cilinder als je op zn staart trapt.
Ooit nog een viano gehad, is niet te vergelijken. Viano was een aangeklede camionet. V klasse voelt veel minder zo aan. Tis misschien psychologisch door het hemelsbreed verschil qua interieur tussen vito en V?
Windgeruis etc veeeeel minder hoor. Geen gerammel.
Ik kom van caddy - bladveren achteraan, elke kassei gevoeld - maxi. Dus ben wsch slecht geplaatst om onbevooroordeeld te zijn
Maar T6 multivan/caravelle is geen match voor V klasse vind ik. Zeker omdat ze wsch in dezelfde pricerange gaan zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk BerichtenNee, de A2, ''midden''lengte. 5,14m dacht ik. Dubbele cabine.
Je bedoelt isolatie tov de viano/vito vorig model? Ja, vind ik wel. Al hoor je wel het typische 4 cilinder als je op zn staart trapt.
Ooit nog een viano gehad, is niet te vergelijken. Viano was een aangeklede camionet. V klasse voelt veel minder zo aan. Tis misschien psychologisch door het hemelsbreed verschil qua interieur tussen vito en V?
Windgeruis etc veeeeel minder hoor. Geen gerammel.
Ik kom van caddy - bladveren achteraan, elke kassei gevoeld - maxi. Dus ben wsch slecht geplaatst om onbevooroordeeld te zijn
Maar T6 multivan/caravelle is geen match voor V klasse vind ik. Zeker omdat ze wsch in dezelfde pricerange gaan zitten?
Is ondertussen al wel een 7 en 9 jaar geleden maar toen was een Multivan in haast alle opzichten vele malen beter. Enkel het verbruik van de MB mocht je bij de positieve kant van zijn lijstje zetten.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]108114[/ATTACH]
Nog steeds verkies ik de vito.. dat navi systeem met de NGT 2.5 versie is gewoonweg TOP makkelijk te gebruiken niet teveel knoppen, geen touchscreen dat kapot kan gaan in een werfcamionette etc..
Comment
-
Zucht... Bij onze buurlanden stond de T6 enkele dagen na de lancering in hun configurator.
Bij D'ieteren daarentegen staat er nog steeds, binnenkort.
Zouden dealers al een configuratie kunnen maken? Maar dan wel met zwaarste motorisatie en niet instappers.
Morgen eens bellen of proberen passeren ...
Comment
-
Wat ik ook spijtig of eerder onbegrijpelijk vind is dat de configurator voor de Multivan/T5 of T6 en Amarok vrij basic is omdat men deze onder bedrijfsvoertuigen klassificeert...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenalles ziet er al stoffig uit op de persfoto's
i don't care maar anderen wel
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hier doet MB het veel beter.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Wel een beetje zonde van die rechtste lege ongebruikte knoppenreeks. Ik begrijp dat dit voor VW goedkoper is om dit voor rechtsgestuurde versies zo op te lossen maar mooi is het dus niet.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenWel een beetje zonde van die rechtste lege ongebruikte knoppenreeks. Ik begrijp dat dit voor VW goedkoper is om dit voor rechtsgestuurde versies zo op te lossen maar mooi is het dus niet.Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenWel een beetje zonde van die rechtste lege ongebruikte knoppenreeks. Ik begrijp dat dit voor VW goedkoper is om dit voor rechtsgestuurde versies zo op te lossen maar mooi is het dus niet.
Zo hebben ze weer inkomsten.
Er zijn er zelf met schietstoel als je het grappig wil houden of je zet er een knop in van airride, 4x4 om te stoefen met dingen die je niet hebt.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
Er zijn er zelf met schietstoel als je het grappig wil houden
Sent from here
Comment
Comment