Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Transporter T6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Je kan die vervangen door knoppen met een icoontje op.
    Zo hebben ze weer inkomsten.
    Er zijn er zelf met schietstoel als je het grappig wil houden of je zet er een knop in van airride, 4x4 om te stoefen met dingen die je niet hebt.


    Sent from here
    Off-road optie.

    Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
    Voor als de schoonmoeder lastig doet!! En dan nog liefst onder een brug...
    Slecht vel!

    Comment


    • #62




      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • #63




        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • #64




          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #65






            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Nostalgie in een nieuw kleedje.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • #67
                Nice, alleen klein detailke; die grill onderaan lijkt zo lang, zouden ze moeten onderbreken.

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                  Nice, alleen klein detailke; die grill onderaan lijkt zo lang, zouden ze moeten onderbreken.
                  Heb een fotoshop gezien waarbij het logo weg was en er onderaan een groter logo stond.
                  Die dacht waarschijnlijk hetzelfde van u.


                  Sent from here
                  den borre


                  "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                  Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                    Heb een fotoshop gezien waarbij het logo weg was en er onderaan een groter logo stond.
                    Die dacht waarschijnlijk hetzelfde van u.


                    Sent from here
                    Heb je die foto nog ergens?
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

                    Comment


                    • #70
                      Heb deze niet opgeslagen.
                      den borre


                      "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                      Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                      Comment


                      • #71
                        Wel jammer dat de DSG nog het oude model is waarbij D & S elk een stand zijn en niet gewoon D/S waarbij je met pijltje kan wisselen.

                        Comment


                        • #72
                          Gereden: Volkswagen Transporter T6

                          Vrijwel alles is vernieuwd aan de Volkswagen Transporter, maar je ziet het pas wanneer je het nieuwe model, de T6, parkeert naast het oude, de T5. ’We konden niet anders’, roepen de hoogste bazen van het merk in koor.


                          Zij weten toch wel dat zelfs een reeds twaalf jaar oud uitgangspunt het succes van diens opvolger niet in de weg zal staan. We maken de eerste proefrit met de auto in Stockholm en omgeving.
                          Het standaardantwoord dat de verantwoordelijken van Volkswagen 'Nutzfahrzeuge' geven op vragen over het weinig veranderde design, is dat de klanten het niet anders willen en dat ze zulks na uitgebreide bevragingen hebben vastgesteld. Van het dashboard dat meer horizontale lijnen heeft, tot de plek van de bekerhouder pal onder de voorruit, waar een koel watertje snel verandert in een flesje thee zonder zakje. Dat zien we echter verkeerd, want water hoort in de lager gelegen bekerhouders en bovenin moet de koffie staan. Zo en niet anders, einde discussie.
                          En het uiterlijk dan? De neus is zichtbaar veranderd, maar de rest? "We wilden de binnenmaten gelijk houden aan die van de T5 en dat levert voor de T6 een gelijkgebleven uiterlijk op". Onzin, ze hadden best andere deurgrepen of wielkastranden als onderscheidende details kunnen toepassen. Dit alles tekent de sfeer waarin de perspresentatie zich voltrok; er was teveel aandacht voor wat er niet was veranderd. Jammer voor de auto in kwestie, die zich tijdens de proefritten ontpopte tot een zeer aangename reisgenoot.
                          Wat in positieve zin opvalt, is de nieuwe tweeliter Euro6 TDI, afgeleid van het exemplaar in de personenwagens, maar afgestemd op nóg intensiever gebruik. Fraai is hoe stil het blok is en als je 'm al hoort, lijkt het wel een benzinemotor. De 102 pk/250 Nm-versie had, met vijfhonderd kilo lading en twee personen aan boord, best moeite om de T6 op glooiende snelwegen op het Zweedse maximum van 110 km/h te houden. En dit is nog niet de zwakste versie, want die moet het met 84 pk/220 Nm doen. Gelukkig is er meer vermogen voorhanden; de variant met 150 pk/340 Nm voelde in vergelijk aan alsof-ie onbeladen was. Nog sterker kan ook: 204 pk/450 Nm is de top.
                          Punt van aandacht is de besturing, die in de beladen bestellers te licht en vaag aanvoelt. Verder geven de Goodyear-banden veel afrolgeluid prijs. Een met breder Continental-rubber geschoeide Multivan (de luxe personenversie) had beide problemen niet, maar zo'n model heeft van nature ook een andere akoestiek dan een bestelauto. Bovendien: alle VW's worden in Nederland op Conti's geleverd.
                          Verder bijna niets dan lof over de nieuwe T6. Het vers afgestemde onderstel maakt de auto zowel koersvast als prettig handelbaar in bochten. Het veercomfort is zowel leeg als beladen prima; de koets deint niet bij lange oneffenheden en de wielen slaan niet door op korte hobbels. Al met al een bestelwagen die even uitgerijpt aanvoelt als-ie ook werkelijk is. Hoe kan het ook anders: de VW-mensen hebben sinds de introductie van de T5 in 2003 de tijd gehad om tot deze verbeterde T6 te komen.





                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #73




                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • #74


                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten




                                Deze week op de E34 in Lille een camion vol met T6'en in dezelfde kleuren als hierboven .
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

                                '85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

                                '68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

                                Comment


                                • #76
                                  Volkswagen heeft zijn nieuwe California – na een eerste sneak preview afgelopen maand – gepresenteerd, de kampeermobiel op basis van de Transporter T6. Iedereen weet dat caravans de duivel zijn, dus voor wie toch graag kampeert is zo’n camper van een mooi alternatief.

                                  Bovendien is het voertuig erg handig als je weer eens een club boze Franse boeren tegenkomt (da’s een dingetje deze zomer), die niet bij machte zijn te opereren op een vrije concurrerende markt, weigeren schaalvergroting toe te passen, en te halsstarrig zijn om te innoveren, en daarom het probleem dat ze 15 jaar geleden al konden zien aankomen proberen af te wentelen op de overheid, terwijl ze in plaats van hun bedrijf te runnen buitenlandse transporteurs intimideren beroven en over de rug van de weggebruiker overal de boel vastzetten.
                                  In zo’n geval klap je het hefdak omhoog, trekt een fles Beaujolais uit het rek en gaat lekker met de beentjes omhoog toekijken hoe een paar meter verderop pallets in brand worden gestoken.
                                  De nieuwe, 1,99 meter hoge California komt in de uitrustingsniveaus ‘Beach’, ‘Ocean’, en ‘Coast’, en wordt uitgerust met een keur aan Euro 6-diesels, met vermogens tussen de 62 en 150 kW. Op een later tijdstip komen ook DSG- en 4MOTION-opties, en twee benzineblokken met 110 en 150 kW beschikbaar.





                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • #77




                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • #78




                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • #79




                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • #80




                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X