Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-serie (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gezien de minieme verschillen overwegen we om alsnog een pfl 316i te kopen
    Lijkt me een goede deal

Het scheelt maar 5 gram co2 naar biv toe en je hebt een motor die zich al ruim bewezen heeft

Comment

Ik vind dat PlatinSilber er onwaarschijnlijk vette nieuwe kleur...het Mediterran Blue lijkt me iets Estoril-achtigs en beschikbaar zonder M-line

HIer vind je heel wat informatie :
      Berline : http://www.bmw.de/dam/brandBM/marketDE/countryDE/newvehicles/allfacts/pricelist/BMW_3er_Limousine_2015_Preisliste.pdf.download.143 0984578084.pdf
      Touring : http://www.bmw.de/dam/brandBM/marketDE/countryDE/newvehicles/allfacts/pricelist/BMW_3er_Touring_2015_Preisliste.pdf.download.14309 84583043.pdf
      Last edited by BertVS; 07/05/2015, 19:24.
      BMW 420dA : >>>

Comment

Toch wel minimale verschillen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Nu gaan die plebejers met hun 316i en 3 cilinders niet rap meer van 136pk naar 230pk gaan.

Verschil moet er zijn!
          Hier heb je wel een (lol)punt, zo had ik het nog niet bekeken. FL FTW!
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
            heel klein verschil, had misschien iets groter mogen zijn, maar idd de achterlichten zien er toch net wat beter uit
            Iets groter? Ik wil niet na enkele jaren met een gedateerd model rijden. Dan kocht ik me wel een Aziaat of fransoos.

Comment

L
              Iets groter? Ik wil niet na enkele jaren met een gedateerd model rijden. Dan kocht ik me wel een Aziaat of fransoos.
              Ja voor de eigenaars van de pre FL ligt da anders he .. Jij zal wel content zijn lol
              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

330e staat nog niet in de prijslijst.
                Last edited by BMWMB; 07/05/2015, 23:32.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

OEF OEF OEF OEF OEF!!!!!! Minimale verschillen! OEF!

Met het M pakket op de PFL ga je amper verschil zien.

OEF OEF OEF.
                  Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                  L
                  Ja voor de eigenaars van de pre FL ligt da anders he .. Jij zal wel content zijn lol
                  Ik wou net hetzelfde zeggen, als liefhebber ben ik toch wat teleurgesteld dat er zo weinig aan veranderd is. Maar als eigenaar zou ik blij zijn
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik blijf deze 3 één van de minst mooie vinden. Eeb E90/E91 lci met M-Sportpakket vind ik nog steeds 'dikker'. Hoewel ik qua model een berline verkies, vind ik bij deze 3 de touring knapper. Enkel als M3 kan de berline mij echt smaken.
                    OO 00 OO

Comment

De BMW 3 LCI in de nieuwe film Mission Impossible...

OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        330e staat nog niet in de prijslijst.
                        BMW heeft indertijd gezegd dat die een prijs vergelijkbaar met een 328i zou hebben, maar dat lijkt me toch onwaarschijnlijk. Misschien daarom dat er nu geen 328i meer in 't gamma opgenomen is

Comment

Ik blijf deze 3 één van de minst mooie vinden. Eeb E90/E91 lci met M-Sportpakket vind ik nog steeds 'dikker'. Hoewel ik qua model een berline verkies, vind ik bij deze 3 de touring knapper. Enkel als M3 kan de berline mij echt smaken.
                          Ik vind deze facelift erg geslaagd. En dat Platinsilber is echt het soort kleuren waar ik van hou. Misschien alsnog een 3 in overweging nemen dus

Comment

Ze hadden hier net als in de i8 gebruik moeten maken van de 1.5 3cil. Die motor klinkt mooier.
                            OO 00 OO

Comment

alle mijne moto (Mt01) heeft nu meer inhoud als een full size bmw 3 sedan instapper...
                              moet niet gekker worden.

vind het wel spijtig dat ze niet meer de juiste nummers volgen, van 316 naar 318 terwijl inhoud kleiner word.
                              maak dat van de 550 590 ofzo bij de volgende wijziging

Comment

Ik had verwacht dat de tellerpartij volledig digitaal ging zijn zoals in onze 5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                  Trouwens, welk een belachelijke benamingen komen er voor de FL, gewoon ridicuul.

2.0-viercilinder met 252 pk (330i) en een 3.0-zescilinder met 326 pk (340i). 318i is een 1.5-turbodriecilinder van 136 pk. De 328i (245 pk) uit het aanbod wordt geschrapt.
                                  Ik zou er persoonlijk niet van verschieten mocht de volgende 30d een 4cilider worden met 3 turbo's zoals de 50d. Wie had er nu gedacht dat een 3000 naft een, 30i, een 4 cilinder ging worden... 6 cilinders worden een zeldzaamheid in de toekomst, daarom nu genieten van de 530d, nu het nog kan en betaalbaar is...

Comment

Eigenlijk ben ik met je akkoord. Met m'n M pakket vind ik mijn F30 knap (persoonlijk), maar de auto's zonder die ik zie rondrijden, geven me dat net-niet-gevoel. Zeker die luxury lines met al dat chroom vind ik niet echt mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                                      Ik had verwacht dat de tellerpartij volledig digitaal ging zijn zoals in onze 5.
                                      da's een optie he

ik vind de achterlichten niet zo geslaagd. ben geen fan van dat nieuwe concept met die lus.
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Eigenlijk ben ik met je akkoord. Met m'n M pakket vind ik mijn F30 knap (persoonlijk), maar de auto's zonder die ik zie rondrijden, geven me dat net-niet-gevoel. Zeker die luxury lines met al dat chroom vind ik niet echt mooi.
                                        Wat mij aan de F30 stoort, is die aflopende platte neus. Verticaal bekeken oogt het geheel wat te plat. Maar met de (letterlijk) dikkere M-bumper krijg je plots een totaal ander beeld.

Comment

Een geslaagde update, zonder al te grote wijzigingen, wat goed is voor pré facelift eigenaars (zoals ik )
                                          Een paar zeer intressante kleuren erbij, het oranje display van de airco dat (eindelijk) weg is, en mooie en veel modernere achterlichten... hij is weer helemaal bij de tijd.
                                          Waar ik me ook aan stoor is zijn de typebenamingen, de tijd dat je de cylinderinhoud kon uitmaken aan de hand van de typebenaming ligt dus ver achter ons

Comment

Working...
                                          X