Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-serie (Facelift)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenAh,oef
De zoon heeft jaren E90320d gereden ,heeft het lumineuze idee gehad om een A4 break te kopen,na een week staat ie al terug in de verkoop,mooie wagen ,maar rijplezier 0,0..just saying...
Op kantoor bollen we rond met een E92 335d. De auto is te zwaar, sturing is zwaar en niet communicatief genoeg om snelle bochten te nemen. En die M ophanging wilt sportief rijgedrag geven maar kan in +140km/u lange bochten niet overweg met de zware kas.
En vooraleer een bepaald lid persoon wilt worden, nee mijn E39 is ook niet sportief afgesteld. Maar wel comfortabel en geen mengeling van 2 werelden.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk vraag mij echt af, waar ze rijplezier vinden in de E9x reeks.
Op kantoor bollen we rond met een E92 335d. De auto is te zwaar, sturing is zwaar en niet communicatief genoeg om snelle bochten te nemen. En die M ophanging wilt sportief rijgedrag geven maar kan in +140km/u lange bochten niet overweg met de zware kas.
En vooraleer een bepaald lid persoon wilt worden, nee mijn E39 is ook niet sportief afgesteld. Maar wel comfortabel en geen mengeling van 2 werelden.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenZoal ik hierboven zeg: ik zit er 90% van de tijd Niet alleen in. In het andere geval is een 3 of c wel groot genoeg.
En hoe groot een gezinswagen moet zijn? Qua buitenafmetingen niet groot, een monovolume bv is meestal korter dan een 5 houding, maar is met 600 tot wel 800 liter bagage groot en handig genoeg. Ik kan er 800l bagage in en werknin het onderwijs. Ongeveer elke schoolvakantie ben ik op vakantie, dan weet je elke liter te appreciëren. Handig als je fietsjes etc, zonder problemen en zonder keuzes te hoeven maken, kan meenemen.
Ik heb het altijd, bewust, met minder ruimte gedaan. En nooit de idee gehad ruimte te missen. Gaat perefect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenOmdat een echte bus veel lelijker is, minder gied rijdt, duurder is, 2 liter meer verbruikt en tientallen centimeters langer is dan een gewone monovolume die niet eens langer is dan een 3reeks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichtensteek op die 335d eens Michelin SS. Die bochten zullen geen probleem meer zijn.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk vraag mij echt af, waar ze rijplezier vinden in de E9x reeks.
En vooraleer een bepaald lid persoon wilt worden, nee mijn E39 is ook niet sportief afgesteld. Maar wel comfortabel en geen mengeling van 2 werelden.
Trouwens, lag het niet eerder aan het feit dat die 335d afgetrapt was dat ie zo 'vaag' was?
En persoonlijk worden doe ik alleen naar kereltjes die verhaaltjes verzinnen over bepaalde mensen en daarbij nog wat hoog van den toren blazen en denigrerende taal verkopen. Ik heb respect voor iedereen in autoland, van de marginale golf tjoener, tot de dacia rijder, tot de exclusieve porsche eigenaar. Maar je moet het respect wel verdienen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenNet zoals een monovolumer tov eeen 3 reeks dus
Voor mij is een driereeks nergens goed in. Te klein als gezinswagen en als je iets sportiefs wil kan ik mij ook talloze mooie en snellere modellen bedenken. Een sportwagen is het al zeker niet. Ik weet eigenlijk niet wat je wil bereiken met deze discussie. Ik heb al gezegd dat ik wel kan begrijpen dat er mensen een 3 reeks kopen al vind ik het persoonlijk niks. Ik begrijp jou, maar jij mij duidelijk niet. Beetje blindgestaard op een badge misschien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenBtw, Als je E90/92 of zelfs E87 uitgerust is met active steering... Dan is het idd direct een pak vager qua stuurgevoel dan de "ouderwetse" Servo.. Misschien heeft die 335d dit wel?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenAlsof de 3 zo een prachtig mooi model is.. De voordelen wegen niet op tegen de nadelen.
Voor mij is een driereeks nergens goed in. Te klein als gezinswagen en als je iets sportiefs wil kan ik mij ook talloze mooie en snellere modellen bedenken. Een sportwagen is het al zeker niet. Ik weet eigenlijk niet wat je wil bereiken met deze discussie. Ik heb al gezegd dat ik wel kan begrijpen dat er mensen een 3 reeks kopen al vind ik het persoonlijk niks. Ik begrijp jou, maar jij mij duidelijk niet. Beetje blindgestaard op een badge misschien.
Comment
-
Leg er eens 2 buggys in en je begrijpt wat ik bedoel. Of 1 buggy , een reisbedje en bagage voor een nachtje of 2 weg. Dat is toch wel het minste wat moet passen en dat lukt gewoon niet, weet ik uit ervaring.
Dan heb ik het niet over bagage voor 2weken. Daar kan je een dakkoffer voor kopen. Voor 2 weken per jaar moet je geen tractor of bestelwagen, zoals jij een SUV en een mpv noemt, kopen, maar je mag toch verwachten dat bagage voor een weekendje, of zelfs dagje uit, geen enkel probleem is, wat dus niet het geval is, als de kinderen nog een buggyleeftijd hebben. Met grotere kinderen, zonder al die onhandige rollende rommel, treed ik je bij, en is dit soort wagen groot genoeg. 't Zijn enkel de, pakweg, 5, eerste leven jaren van een kind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenLeg er eens 2 buggys in en je begrijpt wat ik bedoel. Of 1 buggy , een reisbedje en bagage voor een nachtje of 2 weg. Dat is toch wel het minste wat moet passen en dat lukt gewoon niet, weet ik uit ervaring.
Dan heb ik het niet over bagage voor 2weken. Daar kan je een dakkoffer voor kopen. Voor 2 weken per jaar moet je geen tractor of bestelwagen, zoals jij een SUV en een mpv noemt, kopen, maar je mag toch verwachten dat bagage voor een weekendje, of zelfs dagje uit, geen enkel probleem is, wat dus niet het geval is, als de kinderen nog een buggyleeftijd hebben. Met grotere kinderen, zonder al die onhandige rollende rommel, treed ik je bij, en is dit soort wagen groot genoeg. 't Zijn enkel de, pakweg, 5, eerste leven jaren van een kind.
Comment
-
Wij hebben een hond met reisbench en een kleine van 8 weken oud. Mijn vriendin heeft een type buggy gekozen dat heel mooi is maar zeer onhandig (jaren 50 type maar dan modern). Past toch maar net in de koffer van een 5 reeks, en bank plat als de hond erbij moet. Zie ik toch allemaal niet in een 3 zitten zoals metalpe zegt .
In onze mini past het ook maar dan is er geen plek voor mijBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWij hebben een hond met reisbench en een kleine van 8 weken oud. Mijn vriendin heeft een type buggy gekozen dat heel mooi is maar zeer onhandig (jaren 50 type maar dan modern). Past toch maar net in de koffer van een 5 reeks, en bank plat als de hond erbij moet. Zie ik toch allemaal niet in een 3 zitten zoals metalpe zegt .
In onze mini past het ook maar dan is er geen plek voor mij
En dit bewijst net mijn punt. Waarom niet gewoon een massief dubbel bed als reisbed voor de kleine? Dan heb je trailer nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenEn dit bewijst net mijn punt. Waarom niet gewoon een massief dubbel bed als reisbed voor de kleine? Dan heb je trailer nodig.
We hebben 1 kind en alles past perfect.
De F30 is binnen ruimer dan de E reeks.
Koffer is zoals bij elke sedan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNiet iedereen heeft een tros kinderen op de wereld gezet. Ik ben 1m83 en kan perfect achter mezelf zitten zonder dat m'n knieën de zetel raken.
We hebben 1 kind en alles past perfect.
De F30 is binnen ruimer dan de E reeks.
Koffer is zoals bij elke sedan.
Comment
Comment