Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-serie (Facelift)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenLaunchen bij elk stoplicht!
YOLO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk BerichtenYep, ben ook schuldig; Tenzij ik hard heb moeten remmen; maar dat gebeurt zo goed als nooit. Wist overigens niet dat dat zo storend was; ik heb er nooit last van gehad als remlichtjes blijven staan aan de lichten. Lijkt mij volstrekt normaal.
Nu mistlichten; da's een heel ander verhaalprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenLaunchen bij elk stoplicht!
YOLOprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
ik ben keihard benieuwd naar de nieuwe 330i
252pk, 0-100 in 5,8 seconden, hopelijk een beetje een deftige sound2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenik ben keihard benieuwd naar de nieuwe 330i
252pk, 0-100 in 5,8 seconden, hopelijk een beetje een deftige sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDat is gewoon een iets snellere 328i met vier cilinder. Ik vond de sound toen tegenvallen. Zeker in vergelijking met de 35i.
en vergeleken met een 320d?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenen vergeleken met een 320d?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenik ben keihard benieuwd naar de nieuwe 330i
252pk, 0-100 in 5,8 seconden, hopelijk een beetje een deftige sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenHeb vorige week een stukje meegereden in een 330i en de wagen ook voorbij horen rijden. De sound lost toch niet de verwachtingen in die de naam 330i bij me oproept. Je hoort duidelijk dat het geen diesel is (duuh), maar het speciale dat een 330i R6 wel had is er van belange niet bij.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenmet een facelift F30 330i? Ik hoorde dat ze nog niet geleverd werden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenmet een facelift F30 330i? Ik hoorde dat ze nog niet geleverd werden...
Verzonden met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenFacelift f30 330i rijdt al rond. Zijn ze nog schaars, maar ze zijn er.
Verzonden met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenstock klinkt die 335i toch ook op niks?
BMW en geluid is nog nooit een passend duo geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk vind alleen de 6pitters van de e36 reeksen goed klinken stock en een paar m reeksen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenFacelift f30 330i rijdt al rond. Zijn ze nog schaars, maar ze zijn er.
Verzonden met behulp van Tapatalk2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
Comment