Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-serie (Facelift)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat is er aan een E46 zes-in-lijn dan zo anders in vergelijking met de E36?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDie maken te weinig kabaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenze staan al wel bij de dealer... je moet wel héél goed kijken om het verschil op te merken... en de oude is toch al een tijd niet meer te bestellen?
Comment
-
Heb er al paar zien rijden en staat zelfs ene in straat bij ons.
Persoonlijk : zeer magere FL.
Lichten achteraan is een verbetering maar vooraan vind in de angel eyes toch beter ( knapper )previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOns ma heeft een E36 320i gehad, onze pa een E46 320i. Heel weinig verschil merkbaar hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenBij de 320i wel maar bij de 325i en 328i is het toch andere koek .
Wat bedoel je nu? Dat een E36 325i/328i meer kabaal maakt dan een E46 325i/328i of wat? En zo ja, kan je daar dan eens een verklaring voor geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenzou me toch verwonderen hoor, ze zijn zelfs in duitsland nog niet uitgeleverd.
Verzonden met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMijn dealer heeft al een maand een witte F31 facelift staan.
Als je in duitsland op mobile.de de stockwagens gaat bekijken zijn er massa's facelift f30 in 320d te vinden en welgeteld 0 330i's
En als Duitsland er al geen staan heeft bij de dealer zou het mij verbazen dat een Belgische dealer ze wel heeft.
320d facelift: 302 stuks te krijgen:
330i facelift: 0,00000000
Last edited by Tomski; 24/09/2015, 10:16.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenze staan al wel bij de dealer... je moet wel héél goed kijken om het verschil op te merken... en de oude is toch al een tijd niet meer te bestellen?
Dat er faceliften bij de dealers staan, daar ben ik volledig mee akkoord, heb ze zelf al zien staan bij de mijne, maar er is volgens mij nog geen enkele 330i uitgeleverd.Last edited by Tomski; 24/09/2015, 10:13.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtener is nooit een oude 330i geweest, was een 328i
Dat er faceliften bij de dealers staan, daar ben ik volledig mee akkoord, heb ze zelf al zien staan bij de mijne, maar er is volgens mij nog geen enkele 330i uitgeleverd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenOK sorry my bad, 't was mij niet doorgedrongen dat ge het specifiek over de 330i had.
Bij deze mijn excuses aan RogerBMW.
Comment
-
kzal nog duidelijker zijn int vervolg2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
Comment