Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag mijn 316d besteld in lease. Heb nu een A4 b8 120pk. Ik ga ervan uit dat beiden evenwaardig zijn van vermogen. Nieuwe A4 ultra viel te duur uit. Spijtig. Ben wel content van de mijne. Benieuwd wat de BMW zal geven. Besteld in de kleur Jacoba, advantage met lichtpakket en business pack plus incl hud. Iemand hier ervaring mee?
Collega van mij rijdt al enkele jaren met een 316d. Is daar heel tevreden van. Voor hem is het vermogen genoeg, maar is dan ook iemand die niet als eerste weg hoeft te zijn aan de lichten. Heeft wel in zijn wagen paar rammeltjes gehad die hij bmw onwaardig vond(oa vijs die los gekomen was en lag te rammelen onder een kunststof onderdeel). Verder heeft hij nooit problemen gehad.
De BMW zelf maakt veel goed, maar voor mij moet er wat meer power achter zitten. Rij nu weer 3 jaar met ne C5 met 117pk en 280nm met EGMV-bak en het is echt oersaai. Mede ook omdat het ne fansman is
Met leasing is het moeilijk kiezen. Zelfs was ik prijs gaan laten maken voor de 318 en 320EDE. Fiscaal was de 320EDE het beste. Denk zelfs nog beter dan de 316. Was aangenaam verrast van de prijs voor beide met een mooie uitrusting. Wss zal het niet gegaan zijn met de leasing, anders was ik sowiso voor den 318 of 320ede gegaan.
Maar heb nu geen van beide gekozen omdat ze mij hier een ander aanbod naast de wagen gedaan hebben om toch maar iets uit de Citroën-stal te nemen
Fuck wat een mooi blauw. Godver waarom hadden ze dat niet eerst.
En wat heb je tegen zwarte nieren. Dikke bmw jonges
Tansanit was ook verkrijgbaar op de niet FL hoor.
Ik vind dat niertjes, die eigen zijn aan een BMW, gezien moeten worden. En als je dat gans zwart maakt doe je dat deels teniet. Dat is mijn gedacht hé.
Ook niet zo'n fan van zwarte nieren. Toch zeker niet op oude ronde koplampen BMW's die nog een grille hebben ook.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Wanneer ik deze foto's zie, ben ik toch blij dat ik niet voor Tanzanite Blue ben gegaan. Ik hou niet zo van die paarse ondertoon . Rijdt de FL nu al rond op de baan? Is me in ieder geval nog niet opgevallen (maar is dan ook zo weinig veranderd dat ik het waarschijnlijk geen eens zou zien)
Comment