Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al een paar Tipo's zien rijden.. best een knappe kar, benieuwd naar de break
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Met alle respect maar 't is toch waar hoor (en zelf eigenaar zijnde van een zwarte wagen): Zwart kills all design.
      Ik moet het in elk geval nooit meer hebben. Een mens wordt slim met de jaren.
      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Zouden ze al een break kunnen configureren bij de dealer? Ben gewoon eens benieuwd. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een zwarte moet hebben, maar ik denk dat de volgende toch eens een zwarte gaat worden :p
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Nooit meer zwart hier !

Rood of blauw de volgende keer

Comment

• Comment

• Zeker niet mis...

Ik zoek in feite regelmatig of er al een firma verlagingen verkoopt voor de Tipo sedan, maar kan nog niets vinden...
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                Zeker niet mis...

Ik zoek in feite regelmatig of er al een firma verlagingen verkoopt voor de Tipo sedan, maar kan nog niets vinden...
                Meestal is H&R de eerste die veren heeft.

Comment

• Ik vraag mij eigenlijk wel af of er een CNG variant op de planning zou staan?
                  Zou wel een logische stap zijn volgens mij als je naar de rest van het modellengamma gaat kijken.
                  2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Kans lijkt me wel groot op een CNG, ze hebben de techniek in huis, dus waarom niet.

Comment

• Gisteren voor het eerst zo'n tipo sedan live gezien, zag er echt wel goed uit! En het was een zwarte

Comment

• Op de belgische configurator kan je nu ook de kleur blu meditteraneo kiezen bij de sedan ...
                        zou wel tof zijn als je hem wel degelijk in deze kleur zou kunnen bestellen.
                        Last edited by kevin_krystofiak; 13/05/2016, 23:37.

Comment

• 2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Ik vind dit in elk opzicht een "Budget" auto, om nog maar van het interieur te zwijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                              Ik vind dit in elk opzicht een "Budget" auto, om nog maar van het interieur te zwijgen.
                              Heb je hier al eens ingezeten in vergelijking met een dacia?
                              Vind toch dat er nog een groot verschil is zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                                Heb je hier al eens ingezeten in vergelijking met een dacia?
                                Vind toch dat er nog een groot verschil is zenne
                                Ik denk dat hij zowat vergelijkbaar is met de Octavia 1. Iets mindere kwaliteitsgebruik van materialen, maar goed genoeg om een vergelijking met de Dacia te winnen.
                                De break lijkt mij ook een interessante wagen die je volgens mij wel meer gaat zien rijden.

Comment

• Ik was eens naar de Fiat dealer gereden om een kijkje te nemen voor een nieuwe Tipo. Maar helaas viel hij me een beetje tegen. Ik vond de kwaliteit van het interieur niet zo fantastisch, als ook de deurklinken aan de buitenkant vond ik zowat licht aanvoelen. Wat niet weg neemt dat het een mooie wagen is voor zijn geld! Maar helaas toch niks voor mij.
                                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                    Ik was eens naar de Fiat dealer gereden om een kijkje te nemen voor een nieuwe Tipo. Maar helaas viel hij me een beetje tegen. Ik vond de kwaliteit van het interieur niet zo fantastisch, als ook de deurklinken aan de buitenkant vond ik zowat licht aanvoelen. Wat niet weg neemt dat het een mooie wagen is voor zijn geld! Maar helaas toch niks voor mij.
                                    Begrijpelijk hoor! Als je van een zeer recente Astra komt zal je het interieur als een stapje achteruit aanvoelen (hoewel ik geen ervaring heb met recente Opels, maar ik schat ze niveau VW in?).

De prijs is natuurlijk ook wat ze is hé!

Komende van mijn Doblo bvb. is het wel een leuke stap vooruit.

Comment

• De hatch kan je nu ook configureren... 1.4 T-jet, leder,... hopelijk krijgt ook de sedan nog beschikking over deze zaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        De hatch kan je nu ook configureren... 1.4 T-jet, leder,... hopelijk krijgt ook de sedan nog beschikking over deze zaken
                                        Ik zou er niet op rekenen, eerlijk gezegd... Hatch is ontwikkeld voor West-Europa, waar dergelijke zaken een meerwaarde zijn. Sedan is ontwikkeld voor Oost-Europa, Midden Oosten & Noord-Afrika.

Al zou het kunnen natuurlijk!

Comment

• Fiat Tipo nu ook als Dodge Neon

Neon volgt Dart op. Fiat stofte vorig jaar modelnaam Tipo af en plakte hem op een nieuwe nuchtere modelfamilie. Ook concerngenoot Dodge haalt een oude naam uit het magazijn om één van die nieuwe auto's aan te duiden. Eind vorig jaar maakten we kennis met de nieuwe Fiat Tipo, een nuchtere Italiaan die aanvankelijk in sedanvorm werd gepresenteerd maar later ook als hatchback en als stationwagen ten tonele verscheen. Fiat's concerngenoot Dodge heeft wel oren naar de sedanversie van de Tipo en plakt de in de vergetelheid geraakte modelnaam Neon achterop de compacte sedan. Begin dit jaar werd al voortijdig bekend dat Dodge de Tipo als Neon aan zijn line-up zou toevoegen, nu hebben we de gehele auto in de smiezen. De Neon komt als eerste in Mexico op de markt waar de auto ook lokaal geproduceerd wordt. Op termijn verschijnt de Neon ook in de Dodge-showrooms in de Verenigde Staten. De productie van de compacte Dart is er gestopt en FCA wil alleen nog Rams en Jeeps in de Verenigde Staten bouwen. De Neon springt in het gat dat de Dart achterlaat. De naam Neon kennen we van de sedan die Chrysler/Dodge begin jaren negentig op de markt bracht. De sedan, waarvan ook krachtige R/T's verschenen, werd in 1999 aan een tweede generatie geholpen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X