Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De configurator van de tipo SW en hatchback staan op de italiaanse site van fiat .: http://www.fiat.it/tipo/tipo-station...-configuratore
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• en daar is precies wel een mooi blauw beschikbaar (blue mediterraneo)

edit: ook op de sedan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        en daar is precies wel een mooi blauw beschikbaar (blue mediterraneo)
        Viel me ook op bij de SW ... Als die kleur er ook was voor de sedan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
          Viel me ook op bij de SW ... Als die kleur er ook was voor de sedan
          daar wel, hier niet... tenminste toch niet de laatste keer als ik op de configurator was (momenteel krijgt ik die niet geladen op de .be ??? )

Comment

• Configurator in België werkt al een paar dagen niet meer. Of is dat alleen bij mij?
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
              Configurator in België werkt al een paar dagen niet meer. Of is dat alleen bij mij?
              nee

Comment

• Hier werkt hij ook niet zenne

Comment

en daar is precies wel een mooi blauw beschikbaar (blue mediterraneo)

edit: ook op de sedan !
                  Is toch het blauw van de foto's op de .be site? Zal hier toch ook wel te verkrijgen zijn, vermoed ik.

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                    Is toch het blauw van de foto's op de .be site? Zal hier toch ook wel te verkrijgen zijn, vermoed ik.
                    Inderdaad

Maar ik had het eigenlijk meer over het feit dat je deze kleur vooralsnog niet op de sedan kan verkrijgen... hopelijk komt daar nog verandering in. Toen de carconfigurator nog werkte zat daar wel een soort blauw tussen maar helemaal niet dees (eerder zo'n vaal azuur blauw, helemaal niet mooi naar mijn smaak)

Comment

Toen de carconfigurator nog werkte zat daar wel een soort blauw tussen maar helemaal niet dees (eerder zo'n vaal azuur blauw, helemaal niet mooi naar mijn smaak)
                      Azzurro Canalgrande noemt die kleur... volgens google ziet dat er zo uit... helemaal niet mooi en zeker niet op een auto gelijk de Tipo

Fiat: skip deze kleur maar snel en dat ander blauw in de plaats aub

Comment

Maar ik had het eigenlijk meer over het feit dat je deze kleur vooralsnog niet op de sedan kan verkrijgen... hopelijk komt daar nog verandering in. Toen de carconfigurator nog werkte zat daar wel een soort blauw tussen maar helemaal niet dees (eerder zo'n vaal azuur blauw, helemaal niet mooi naar mijn smaak)
                        "Blu Canalgrande" is inderdaad een vale bedoening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                          "Blu Canalgrande" is inderdaad een vale bedoening.
                          zie boven

Comment

zie boven

Gezien!

Op de configurator (.nl doet het nog ) ziet het er helemaal anders uit ...

Comment

• Ik had ook graag kleuren zien terugkomen zoals nero moire ( bijna zwart en in de zon heel donker paars zoals op de fiat stilo) of het zwart met rode mettalic deeltjes in zoals men dat op de punto kon bestellen ( weet de naam niet )

Comment

• Ik denk wel dat er nog kleuren gaan bijkomen in de toekomst... juist zien dat je de eerste face-lift voor bent (Fiat is koning in het verkloten van hun modellen met face-lifts ... kijk maar naar de Punto of recenter die nieuwe achterlichten op de 500 )

Comment

Ik denk wel dat er nog kleuren gaan bijkomen in de toekomst... juist zien dat je de eerste face-lift voor bent (Fiat is koning in het verkloten van hun modellen met face-lifts ... kijk maar naar de Punto of recenter die nieuwe achterlichten op de 500 )
                                  Akkoord met wat je zegt over de Punto, maar de achterlichten van de facelift 500 vind ik net een verademing.
                                  Ik zou alleen daarvoor al inruilen met de huidige!
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                    Akkoord met wat je zegt over de Punto, maar de achterlichten van de facelift 500 vind ik net een verademing.
                                    Ik zou alleen daarvoor al inruilen met de huidige!
                                    Hangt mss ook af in welke kleur je hem zou nemen... maar dat is smaak en goesting hé, niet over te discussiëren ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      Vind ik ook.

En de 124 spider heeft dan nu ook, koetswerkkleur binnenin.

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      Hangt mss ook af in welke kleur je hem zou nemen...
                                      Met een rode koetswerkkleur vind ik het niet zo mooi.

Comment

Hangt mss ook af in welke kleur je hem zou nemen... maar dat is smaak en goesting hé, niet over te discussiëren ;-)

Absoluut correct!
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• 2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Working...
                                          X