Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Superb Combi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
    tja. dan heb ik die maar.
    'k Heb die ook.

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

tja. dan heb ik die maar.

skoda superb combi active 110 kw manueel: 29450
      skoda superb combi active 110 kw DSG : 29750

bij de 88kw versie is het prijsverschil wel 1600.
      aja, tis dus op de combi. Bij de sedan is het gewoon 1600€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
        aja, tis dus op de combi.
        Daar gaat dit topic inderdaad over.
        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• lijkt me sowieso wel een fout :-). bij de ene motorisatie diezelfde 1600 als bij sedan etc. en dan bij die ene motor opeens 5 keer minder.. kan niet kloppen. :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
            Daar gaat dit topic inderdaad over.

Comment

ben eens voor de lol aan het coniferen en zie dat bij een 110 kw benzine in de basis uitvoering er maar 300 euro bijkomt om van manueel naar DSG7 te gaan?
              dat is wel een erg goedkope upgrade.. bizar.

da terwijl het verschil tussen de instap benzine en de zelfde motor met iets meer pks wel ca 3000 bedraagt. gek!
              Ik vind daar niks van terug op de Skoda site.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                Ik vind daar niks van terug op de Skoda site.
                https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Coniferen

HAHAHHAHA :-) heerlijk. uups foutje
                snapte al niet waarom iedereen hier toch over autos begint? laat mij eens rustig mijne tuin onderhouden!!

Comment

• Iemand hier die weet hoeveel korting je krijgt bij de dealer op de prijs vermeld op de car configurator ? Ben wreed geïnteresseerd in de Superb Combi TFSI 280PK...

Comment

• Het topmodel L & K komt bij mijn dealer op +/- 38.000 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                      Het topmodel L & K komt bij mijn dealer op +/- 38.000 euro.
                      Amai, de opties dat je bij l&k krijgt voor die prijs.
                      Daar kan de concurrentie wat van leren...
                      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                        Het topmodel L & K komt bij mijn dealer op +/- 38.000 euro.
                        amai dikke korting.. met wat opties erbij nog zit je standard boven 50.000. .. meer als 20 % nu al dus!

Comment

• Serieus ? In de configurator kom ik op 51000 voor de 280pk met echt wel alle opties behalve de trekhaak... Zou wel heel veel korting zijn voor het nieuwe model en dan zal ik ook nie langer twijfelen...

Comment

• Zal wel duitse dealer zijn hé.

Comment

• Of zonder btw 😁

Comment

• Comment

• De op de IAA nieuw voorgestelde Sportline versie met verlaagd Chasis, donkere velgen en spiegels en sportinterieur... Benieuwd wat deze pack gaat kosten... Mijn keuze staat al vast dat ik deze wagen ga bestellen met de 280pk TFSI, ben ook aan het zien naar een Octavia RS 230 maar vind deze mooier, sneller en ruimer... Mss eens testritje proberen boeken met de 2 om de rijervaring te vergelijken maar denk nu in deze sportline versie dat de wegligging niet veel zal verschillen... Zou ook graag het geluid willen horen om te weten of er een andere uitlaat op moet komen, de madam wil de ze haar horen afkomen net zoals met onze moto's lol :-)

Comment

• Vandaag een mail gekregen van Arval.
                                    Na het lange wachten op de nodige handtekeningen (is iets wat altijd lang duurt bij ons aangezien er 4-5 handtekeningen nodig zijn) de melding gekregen dat hij besteld is!

Vermoedelijke leverdatum: 29 januari...

Wachten is een schone deugd zeker...
                                    Hopelijk is hem hier sneller al is de kans klein waarschijnlijk.

Bekijk

Comment

• Wel er in nu toch een leveringsdata dat is goed nieuws, en stja kan nooit vlug genoeg zijn natuurlijk
                                      www.skodaforum.eu

Comment

• Ik hoop tegen dan mijn Combi Style 2.0 tdi besteld te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                          Ik hoop tegen dan mijn Combi Style 2.0 tdi besteld te hebben
                                          Ik moet het met een stukje minder doen... 1.6tdi...
                                          De style uitvoering was niet beschikbaar. Dus heb voor de ambition gekozen. Vooral voor de zaken als automatische lichten en ruitenwissers.
                                          Zo'n dingen vind ik echt dat standaard moeten zijn...

Bekijk

Comment

Working...
                                          X