Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Superb Combi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Lux is de Style zo goed uitgerust dan het geen optie is om een Ambition in lease te nemen. Standaard Xenon, Navi, Elektrische kofferklep, Alcantare, parkeersensoren voor-achter. Via de lease krijg je dan nog de metaalkleur en de winterbanden. Dus in principe kan je door een style nemen zonder opties aan te vinken.

Ik heb momenteel op mijn optielijst staan:
    * Lava Blue
    * Sunset
    * Reservewiel
    * Panodak
    * Sportchassis
    * Velgen 18duims Modus
    * Maxi dot in kleur

Perfect binnen budget en zelfs 8 euro goedkoper dan de refentie bij ons (Passat Variant CL 2.0TDI met metaalkleur, donker getinte ruiten, business pack - ACC, mistlichten vooraan en Climatronic, navi media, reservewiel en winterpakket).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
      In Lux is de Style zo goed uitgerust dan het geen optie is om een Ambition in lease te nemen. Standaard Xenon, Navi, Elektrische kofferklep, Alcantare, parkeersensoren voor-achter. Via de lease krijg je dan nog de metaalkleur en de winterbanden. Dus in principe kan je door een style nemen zonder opties aan te vinken.

Ik heb momenteel op mijn optielijst staan:
      * Lava Blue
      * Sunset
      * Reservewiel
      * Panodak
      * Sportchassis
      * Velgen 18duims Modus
      * Maxi dot in kleur

Perfect binnen budget en zelfs 8 euro goedkoper dan de refentie bij ons (Passat Variant CL 2.0TDI met metaalkleur, donker getinte ruiten, business pack - ACC, mistlichten vooraan en Climatronic, navi media, reservewiel en winterpakket).
      Gaat echt mooi zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
        Serieus ? In de configurator kom ik op 51000 voor de 280pk met echt wel alle opties behalve de trekhaak... Zou wel heel veel korting zijn voor het nieuwe model en dan zal ik ook nie langer twijfelen...
        Voor een L&K quasi full option heb ik op 41K afgeklokt. In het D'ieteren contact center vertelde men dat het soms goedkoper is om een L&K te nemen dan een andere versie met wat opties...

Comment

• Heb me uiteindelijk een Oktavia rs 230 gekocht levering begin januari wss

Comment

• Heeft er iemand al ervaring met de Traffic Jam Assist?
            Stopt de auto vanzelf als de file nadert? En vertrekt hij ook weer vanzelf als er beweging komt in de voorligger?

Comment

• Ik heb ACC is ongeveer hetzelfde auto vertraagt idd en versnelt automatisch bij file zelfs tot 1km/h dan krijg ik melding dat ik rempedaal moet indrukken...

Comment

• Mijn nieuwe Superb Combi is besteld.
                150 PK, L&K + L&K pack + geventileerde zetels. Kleur: Business Grey, interieur: Bruin.

Ik ben benieuwd, maar levertijd is september (dan heb ik wel ineens wireless charging ingebouwd, denk ik).

Comment

• Hallowkes, meer dan een half jaar wachten op een Skoda??? !!!!

Comment

• Lange levertijden, idd.

Mooie configuratie, L&K + L&K-pack is een supercomplete auto.

Ik vind het wel een moeilijke auto om een kleur op te kiezen. In het zwart is het precies een lijkwagen, in het wit is zo 2004, de bruine kleuren vind ik net niet dat.
                    Ik zou ook voor businessgrey gaan, denk ik. Donkergrijs buiten/bruin leder binnen vind ik top, doet me een beetje denken aan de kleurcombinaties die vaak gekozen worden voor de scrambler-motos.
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Er zijn blijkbaar problemen met de panoramische daken (en de 230V-stopcontacten) waardoor die gereserveerd worden voor de L&K-versies. Vandaar de lange wachttijd.

Wij hebben getwijfeld tussen Business Grey, Brilliant Silver en Lava Blue. Lava Blue viel af omdat we die nergens konden zien (zegt al wel iets...) en dan was het kiezen tussen stijlvol (business grey) of moderner (brilliant silver)...
                      Het interieur was ik overtuigd van het beige, tot ik op het autosalon auto's zag met een beige interieur dat een paar dagen intensief gebruikt wordt Serieuze Eye-opener. En het bruin bij Skoda vind ik ook wel veel knapper dan in de meeste andere merken.

Het gaat om een bedrijfswagen en het heeft lang gespannen tussen verschillende wagens (Volvo V40, Jaguar XE, Ford Mondeo, Skoda Octavia RS, ...) Maar uiteindelijk toch maar voor ruimte en luxe gekozen.

Comment

• Als je het er voor over hebt, no problem natuurlijk, maar ik vind 3md al zo'n killer om te wachten.
                        Kan je even zeggen wat de V40 in dat rijtje staat te doen, of is dat een type foutje? ;-)

Wat de kleur betreft, zou ik voor de L&K ook zeker voor het Bussiness grijs gaan.
                        Ik heb begin deze week in Duitsland een zwarte en een zilvergrijze gezien...konden me beiden niet bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Als je het er voor over hebt, no problem natuurlijk, maar ik vind 3md al zo'n killer om te wachten.
                          Kan je even zeggen wat de V40 in dat rijtje staat te doen, of is dat een type foutje? ;-)

Wat de kleur betreft, zou ik voor de L&K ook zeker voor het Bussiness grijs gaan.
                          Ik heb begin deze week in Duitsland een zwarte en een zilvergrijze gezien...konden me beiden niet bekoren.
                          V40 D3 Geartronic Kinetic R-design full-option kost ongeveer evenveel qua leasingprijs (ook qua aankoopprijs trouwens). Ik vind Volvo wel knap/mooi interieur/... maar de vering was imo veel te hard. Ik rij wel graag sportief, maar dit was er wat over. En V60 heeft geen verstelbare midden-arm-steun en dat was voor mij een no-go. In eerste instantie stond de Superb niet in mijn lijstje, maar uiteindelijk blijkt die ruimer, beter uitgerust, goed afgewerkt en goedkoop genoeg om binnen budget te passen

Comment

• ik vind de superb razend knap, jammer van de hetze tegen diesel maar voor mij een 16 crtdidsg7 pls, moest ik nieuw verplicht zijn van te leasen en budget op te maken

Comment

• Hopelijk kunnen ze de levertermijn aanhouden, want er komt soms weinigs positief uit tsjechie hierover. De mijne staat in bestelling sinds begin januari. Moet er tenlaatste 04/06/2016 staan om de huidige octavia op te volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                Hopelijk kunnen ze de levertermijn aanhouden, want er komt soms weinigs positief uit tsjechie hierover. De mijne staat in bestelling sinds begin januari. Moet er tenlaatste 04/06/2016 staan om de huidige octavia op te volgen.
                                Indien hij niet op tijd geleverd wordt, is de aanloopwagen een A4 Avant (huidige leasecontract vervalt in September). Dus dat is ook weer niet zo'n ramp. Mààr, ik hoop wel gewoon dat ze op tijd leveren.

Comment

Working...
                                X