Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Superb Combi
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtentja. dan heb ik die maar.
skoda superb combi active 110 kw manueel: 29450
skoda superb combi active 110 kw DSG : 29750
bij de 88kw versie is het prijsverschil wel 1600.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichtenaja, tis dus op de combi.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenben eens voor de lol aan het coniferen en zie dat bij een 110 kw benzine in de basis uitvoering er maar 300 euro bijkomt om van manueel naar DSG7 te gaan?
dat is wel een erg goedkope upgrade.. bizar.
da terwijl het verschil tussen de instap benzine en de zelfde motor met iets meer pks wel ca 3000 bedraagt. gek!
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
HAHAHHAHA :-) heerlijk. uups foutje
snapte al niet waarom iedereen hier toch over autos begint? laat mij eens rustig mijne tuin onderhouden!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenHet topmodel L & K komt bij mijn dealer op +/- 38.000 euro.
Daar kan de concurrentie wat van leren...2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenHet topmodel L & K komt bij mijn dealer op +/- 38.000 euro.
Comment
-
De op de IAA nieuw voorgestelde Sportline versie met verlaagd Chasis, donkere velgen en spiegels en sportinterieur... Benieuwd wat deze pack gaat kosten... Mijn keuze staat al vast dat ik deze wagen ga bestellen met de 280pk TFSI, ben ook aan het zien naar een Octavia RS 230 maar vind deze mooier, sneller en ruimer... Mss eens testritje proberen boeken met de 2 om de rijervaring te vergelijken maar denk nu in deze sportline versie dat de wegligging niet veel zal verschillen... Zou ook graag het geluid willen horen om te weten of er een andere uitlaat op moet komen, de madam wil de ze haar horen afkomen net zoals met onze moto's lol :-)
Comment
-
Vandaag een mail gekregen van Arval.
Na het lange wachten op de nodige handtekeningen (is iets wat altijd lang duurt bij ons aangezien er 4-5 handtekeningen nodig zijn) de melding gekregen dat hij besteld is!
Vermoedelijke leverdatum: 29 januari...
Wachten is een schone deugd zeker...
Hopelijk is hem hier sneller al is de kans klein waarschijnlijk.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
-
Wel er in nu toch een leveringsdata dat is goed nieuws, en stja kan nooit vlug genoeg zijn natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenIk hoop tegen dan mijn Combi Style 2.0 tdi besteld te hebben1.6tdi...
De style uitvoering was niet beschikbaar. Dus heb voor de ambition gekozen. Vooral voor de zaken als automatische lichten en ruitenwissers.
Zo'n dingen vind ik echt dat standaard moeten zijn...2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
Comment
Comment