ow ja das juist, ik wil eigenlijk bedoelen dat BMW geslaagd is om het model in dezelfde lijn te brengen als de huidige vernieuwde modellen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x1 (f48)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenMooiste BMW in jaren vind ik.
Een sprong vooruit tegenover z'n voorganger. Die was vlees noch vis. Dit is nu echt een suv.
Knap gedaan!freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenInderdaad een mooie wagen.
Ik ga er van uit dat alle bovenstaande foto's de X-line uitvoering zijn (naar analogie met de X3)
Benieuwd naar de uitvoering met m-pack.
Al de uitvoeringen, incl M Pack staan al op de site van BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk Berichtenjammer van de hendel van de automaat2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenKnappe wagen die nieuwe X1, al vind ik de huidige ook mooi! Maar juist die pook van de automaat (net zoals in de 2AT) is lelijk! Hopelijk worden dit niet de poken in alle BMW's (met automaat) want de huidige zijn net zo mooi!
Het zou me straf lijken mochten ze dergelijke, heel gewone pook ook in een 5 of X5 ter vervanging van de huidige, toch meer klassevolle.
Comment
Comment