Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mannen en hun pook. ;-)
Hij gebruikt de materialen van de mini, active tourer... en daar past deze pook bij.
Wil je een andere pook, koop de x3. ;-)
Die pook is niet belangrijk omdat het een fallus is.
Het gaat om de keuze van materiaal van iets wat vrij centraal in het interieur staat en dus opvalt, en als men dus duidelijk uit besparing voor een goedkope stick kiest in plaats van de elegantere en mooiere pook uit de duurdere modellen, dan is de opmerking dat het teleurstellend is dat men voor een goedkope pook kiest, terecht.
ik 'zie' dat gewoon niet, een interieur geeft een totaalindruk, als ik sommigen over een stuur of een pook hoor moet ik al gaan kijken hoe het eruit zag
die pook uit de hogere bmw-types valt flink op, staat prominent in het center...maar uiteindelijk dient dat gewoon om de auto in d of r te zetten, net zoals een stuur dient om richting te geven
...ik heb dat ook met knappe vrouwen overigens, het mooiste er bestaat...maar vraag mij nooit welke kleur ogen of haar ze heeft want dat 'zie' ik niet...wat dan wel weer opvalt is dat ze valse bumpers of opgespoten lippen heeft
Die pook is niet belangrijk omdat het een fallus is.
Het gaat om de keuze van materiaal van iets wat vrij centraal in het interieur staat en dus opvalt, en als men dus duidelijk uit besparing voor een goedkope stick kiest in plaats van de elegantere en mooiere pook uit de duurdere modellen, dan is de opmerking dat het teleurstellend is dat men voor een goedkope pook kiest, terecht.
In vergelijking met gelijkdaardige SUV's van andere merken is hij wel een pak duurder.
Daar staat uiteraard wel meer kwaliteit tegenover op verschillende vlakken, maar dan ook reden te meer dat voor die prijs wel een kwalitievere pook mag staan..
ik 'zie' dat gewoon niet, een interieur geeft een totaalindruk, als ik sommigen over een stuur of een pook hoor moet ik al gaan kijken hoe het eruit zag
die pook uit de hogere bmw-types valt flink op, staat prominent in het center...maar uiteindelijk dient dat gewoon om de auto in d of r te zetten, net zoals een stuur dient om richting te geven
...ik heb dat ook met knappe vrouwen overigens, het mooiste er bestaat...maar vraag mij nooit welke kleur ogen of haar ze heeft want dat 'zie' ik niet...wat dan wel weer opvalt is dat ze valse bumpers of opgespoten lippen heeft
Ge gaat voor de totaalindruk maar valse bumpers bij een vrouw vallen u wel op?
Wel, dan valt voor iemand anders op dezelfde manier een goedkope pook in een bmw interieur ook direct op.
In vergelijking met gelijkdaardige SUV's van andere merken is hij wel een pak duurder.
Daar staat uiteraard wel meer kwaliteit tegenover op verschillende vlakken, maar dan ook reden te meer dat voor die prijs wel een kwalitievere pook mag staan..
Wie zegt dat hij niet kwalitatief is ? Het uiterlijk is een kwestie van smaak.
mij is het ook een kwestie van smaak, ik zit duidelijk niet in bmw's doelgroep...ik hou ook niet zo van die opvallende pook, net zoals ik persoonlijk een bmw liever niet zie met de wat aggressievere angel eyes tov de standaard drl's
Bij de lagere reeksen van BMW betaal je inderdaad de prijs van een premium maar krijg je geen premium.
Je moet eens een bmw z8 bekijken, kwa keuze van de bedieningsorganen... Ik vind in het algemeen de dure auto's goedkoop aanvoelen... Porsche cayman, Jaguar f,alfa 4c,.. Als je naar de prijs kijkt... Verwacht ik veeeel meer.
ik denk,dat ongeacht de prijsklasse we eigenlijk allemaal meer verwachten...
Comment