Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x1 (f48)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ow ja das juist, ik wil eigenlijk bedoelen dat BMW geslaagd is om het model in dezelfde lijn te brengen als de huidige vernieuwde modellen.
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Kleine vergelijking met huidig model,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Mooiste BMW in jaren vind ik.
        Een sprong vooruit tegenover z'n voorganger. Die was vlees noch vis. Dit is nu echt een suv.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Ben eens benieuwd wat de volgende generatie van de X3 zal geven..
              Hopelijk gaan ze op dit elan verder.

Comment

Inderdaad een mooie wagen.
                Ik ga er van uit dat alle bovenstaande foto's de X-line uitvoering zijn (naar analogie met de X3)
                Benieuwd naar de uitvoering met m-pack.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                  Mooiste BMW in jaren vind ik.
                  Een sprong vooruit tegenover z'n voorganger. Die was vlees noch vis. Dit is nu echt een suv.
                  Hier ben ik het volledig mee eens. De eerste BMW in lange tijd waarbij ik niet denk: "mooi, maar...".

Knap gedaan!
                  freude am fahren

Comment

lekker dier, veel volwassener. Interieur grote sprong vooruit.

Comment

jammer van de hendel van de automaat

Comment

Knap. Blijft er nog veel verschil met de X3, vraag ik me af...
                        BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                          Inderdaad een mooie wagen.
                          Ik ga er van uit dat alle bovenstaande foto's de X-line uitvoering zijn (naar analogie met de X3)
                          Benieuwd naar de uitvoering met m-pack.

Al de uitvoeringen, incl M Pack staan al op de site van BMW

Comment

Een pak beter dan de voorganger. Zal waarschijnlijk in fleetverkoop weer een topper worden als 18d...

Comment

Bmw x1 (f4

Knappe wagen die nieuwe X1, al vind ik de huidige ook mooi! Maar juist die pook van de automaat (net zoals in de 2AT) is lelijk! Hopelijk worden dit niet de poken in alle BMW's (met automaat) want de huidige zijn net zo mooi!

Comment

Mooi! Stukken beter dan zn voorganger, zal vlot verkopen. Juist de BMW nieren hadden voor mij iets verfijnder gemogen (moest spontaan aan een 7 serie denken)

Comment

de vertering naar fwd loopt lekker vlot

Comment

GLA en Q3 zullen het niet makkelijk hebben met deze nieuwe X1. Oogt idd veel volwassener, mooie lijn die netjes aansluit op de X5 vind ik.
                                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk Berichten
                                      jammer van de hendel van de automaat
                                      Is me ook al opgevallen, kon idd beter.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                        Knappe wagen die nieuwe X1, al vind ik de huidige ook mooi! Maar juist die pook van de automaat (net zoals in de 2AT) is lelijk! Hopelijk worden dit niet de poken in alle BMW's (met automaat) want de huidige zijn net zo mooi!
                                        Mogelijks uit besparing hebben ze er een goedkope pook in gezet en niet die uit de hogere modellen.

Het zou me straf lijken mochten ze dergelijke, heel gewone pook ook in een 5 of X5 ter vervanging van de huidige, toch meer klassevolle.

Comment

Die pook doet me denken aan de pook van die MINI automaten.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X