Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x1 (f48)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bmw x1 (f4

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Mogelijks uit besparing hebben ze er een goedkope pook in gezet en niet die uit de hogere modellen.

Het zou me straf lijken mochten ze dergelijke, heel gewone pook ook in een 5 of X5 ter vervanging van de huidige, toch meer klassevolle.
    Ja dat kan wel.. Qua opties zijn deze ook goedkoper dan de andere BMW's! Zelfde de opties in mijn 1 kosten meer dan die in de 2AT! Ik heb dan wel ook de mooie pook

Comment

De nieuwe is ook een heel stuk hoger. Was wel nodig ook hè. De vorige x1 was amper hoger dan een standaard Clio... Dat kun je geen SUV noemen hè. Dit plaatje klopt veel beter.

Comment

Ziet er idd wel goed uit.
        Zeer goed dat ze aandacht aan de kwaliteit van het interieur hebben besteed, was toch nodig.

Außen kompakt, innen geräumig - der BMW X1 wurde in zweiter Generation von den Bayern komplett neu erfunden. Jetzt mit Frontantrieb und nur wahlweise mit All...

Comment

Effe geleden dat ik een update van bmw de moeite vond, maar deze vind ik echt mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
            Ziet er idd wel goed uit.
            Zeer goed dat ze aandacht aan de kwaliteit van het interieur hebben besteed, was toch nodig.

https://www.youtube.com/watch?v=9L87ekNX5Ew
            Ik ben toch meer fan van de oudere interieurs van bmw hoor. Zowel bij de 1 serie, 3 serie, nu x1. Pas op het was wel erg gedateerd maar ze moesten er gewoon een nieuw sausje overgieten. Ik vind de nieuwe interieurs minderwaardig uitzien en minder kwalitatief, wel hipper en moderner uiteraard.

Comment

Is gebouwd op het platform van de 2 AT en de nieuwe MINI dus met de dwarsgeplaatste motoren. Door die motorconfiguratie moeten er ook andere automaten gebruikt worden en die automaten hebben nog een klassieke pook. De joystick (mooiere) pook is enkel bij de modellen met de motor in langsrichting met de ZF automaat.
              Is dus ook voor een deel om de kosten te beperken.

Verzonden met behulp van Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                Is gebouwd op het platform van de 2 AT en de nieuwe MINI dus met de dwarsgeplaatste motoren. Door die motorconfiguratie moeten er ook andere automaten gebruikt worden en die automaten hebben nog een klassieke pook. De joystick (mooiere) pook is enkel bij de modellen met de motor in langsrichting met de ZF automaat.
                Is dus ook voor een deel om de kosten te beperken.
                Nu valt m'n frank (moest er lang achter zoeken) dat deze in sdrive dus FWD is; ok ja; xdrive dan maar ;-)
                Wel een interessant weetje!
                Enig idee of deze automaat-configuratie ook deugt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
                  Nu valt m'n frank (moest er lang achter zoeken) dat deze in sdrive dus FWD is; ok ja; xdrive dan maar ;-)
                  Wel een interessant weetje!
                  Enig idee of deze automaat-configuratie ook deugt?
                  Bij de instapmotorisaties (18i en 16d) heb je een zestrapsautomaat, daarboven wordt het een achttrapsautomaat. Rijdt goed, maar iets minder verfijnd dat de automaten van ZF. Voor normaal gebruik zeker een goede keuze en comfortabeler dan de gerobotiseerde of dubbele koppeling versnellingsbakken van sommige concurrenten. Heeft wel een zeer sterke kruipneiging, dat valt echt op als je net van een andere automaat overstapt.

Comment

die 6-bak is toch ook een zf-6 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      die 6-bak is toch ook een zf-6 ?
                      Waarom denk je dat? Interne code van de 6 traps is ga6f21aw. Aw = Aisin Warner.

Last edited by M3 E46 SMGII; 07/06/2015, 18:20.

Comment

ik ging er maar van uit omdat ze al langer met zf samenwerken en zf ook wel een zesbak voor dwarsgeplaatste motoren zal hebben

maar op hun site zie ik alleen nog de zf8 en 9

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                          Ik ben toch meer fan van de oudere interieurs van bmw hoor. Zowel bij de 1 serie, 3 serie, nu x1. Pas op het was wel erg gedateerd maar ze moesten er gewoon een nieuw sausje overgieten. Ik vind de nieuwe interieurs minderwaardig uitzien en minder kwalitatief, wel hipper en moderner uiteraard.
                          Dat gevoel heb ik ook. Als ik naar de foto's kijk van dit interieur (en van de 1, 2 en 3 reeks), dan heb ik echt het premium gevoel niet. Veel ruw plastiek, het ziet er goedkoop uit. Je ziet echt wel dat ze serieus besparen op de gebruikte materialen. Veel niet premium merken doen hier zelfs beter, een schande eigenlijk. BMW is een sterk merk, de mensen zien veel door de vingers jammer genoeg. Audi doet hier veel beter, kijk maar naar de A1 en A3. Die materialen en afwerking zijn niet te vergelijken met de 1, 2, 3 serie en deze X1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                            Dat gevoel heb ik ook. Als ik naar de foto's kijk van dit interieur (en van de 1, 2 en 3 reeks), dan heb ik echt het premium gevoel niet. Veel ruw plastiek, het ziet er goedkoop uit. Je ziet echt wel dat ze serieus besparen op de gebruikte materialen. Veel niet premium merken doen hier zelfs beter, een schande eigenlijk. BMW is een sterk merk, de mensen zien veel door de vingers jammer genoeg. Audi doet hier veel beter, kijk maar naar de A1 en A3. Die materialen en afwerking zijn niet te vergelijken met de 1, 2, 3 serie en deze X1.
                            Vergelijk eens een basis audi met een basis bmw... Veel verschil ga je niet zién.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichten
                              Vergelijk eens een basis audi met een basis bmw... Veel verschil ga je niet zién.
                              Vergelijk eens de gebruikte materialen en de afwerking in een basis Audi met een basis BMW... Veel verschil ga je echt wel zien. BMW gebruikt ruw plastiek, Audi mooie zachte materialen. Een Audi is veel beter afgewerkt, straalt veel meer kwaliteit uit... Ook de basisversies!

Comment

Vergelijk eens de gebruikte materialen en de afwerking in een basis Audi met een basis BMW... Veel verschil ga je echt wel zien. BMW gebruikt ruw plastiek, Audi mooie zachte materialen. Een Audi is veel beter afgewerkt, straalt veel meer kwaliteit uit... Ook de basisversies!
                                Helemaal niet, ik vind een A6 zelf zeer pover op dat vlak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                  Waarom denk je dat? Interne code van de 6 traps is ga6f21aw. Aw = Aisin Warner.

is de 8 bak in deze reeks ook een aw ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                    is de 8 bak in deze reeks ook een aw ?
                                    Is ook een AW ja

Comment

Ah, jij bent er zo eentje die dagelijks de zachte materialen streelt... Ik alleen bij het kuisen, met een vod...
                                      Als het maar proper blijft, en slijtage weerstaat....

En hoe meet jij, wat harde plastiek is en zachte materialen... is in een audi alles van leder ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                        Ah, jij bent er zo eentje die dagelijks de zachte materialen streelt... Ik alleen bij het kuisen, met een vod...
                                        Als het maar proper blijft, en slijtage weerstaat....

En hoe meet jij, wat harde plastiek is en zachte materialen... is in een audi alles van leder ?
                                        Je moet het niet strelen, je ziet het zo... Audi gebruikt mooie materialen, het ziet er mooi uit. Als ik nog maar kijk naar het dashboard van de X1 op foto zie ik lelijk ruw plastiek. Het straalt gewoon geen kwaliteit uit. Ik wil geen gevoelige snaar raken bij jou he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Neve Oriane
                                          Besten,

Ik ben een laatste jaar studente Handelsingenieur die in het kader van haar masterthesis op zoek is naar respondenten voor een enquete over de aanschaf van een nieuwe wagen. Deze gaat na wat de invloed van kennis over elektrische voertuigen is op de aankoopintentie.

Hiervoor moet ik minstens 250 respondenten zoeken die mijn enquete VOLLEDIG willen invullen. Het neemt wat tijd in beslag (15-20 minuten, inclusief een filmpje) maar ik zou jullie EEUWIG dankbaar zijn.

Doelgroep: Werkende 25+ in Vlaanderen in het bezit van een rijbewijs.

Ik heb heel veel moeite om respondenten te vinden dus de link (https://www.vub.ac.be/surveys/index.php/651994/lang-nl) delen naar kennissen/familie/vrienden die de tijd zouden willen nemen om het in te vullen zou ook heel fel helpen.

I know, jullie kennen mij niet, maar hopelijk helpen jullie mij verder door de enquete volledig in te vullen, en kans te maken op twee cinematickets!

Groetjes!

Ps: hier nog eens de link https://www.vub.ac.be/surveys/index.php/651994/lang-nl
                                          Ingevuld. Good luck!
                                          Last edited by ; 09/06/2015, 19:15.

Comment

Working...
                                          X