Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x1 (f48)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
    Je moet het niet strelen, je ziet het zo... Audi gebruikt mooie materialen, het ziet er mooi uit. Als ik nog maar kijk naar het dashboard van de X1 op foto zie ik lelijk ruw plastiek. Het straalt gewoon geen kwaliteit uit. Ik wil geen gevoelige snaar raken bij jou he
    Tja, en als ik naar de buitenkant zie, zie ik bij de Q3 een lelijke gedrocht, en die X1 is wel mooi... Zo heeft ieder model zijn voor- en nadelen
    BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
      Tja, en als ik naar de buitenkant zie, zie ik bij de Q3 een lelijke gedrocht, en die X1 is wel mooi... Zo heeft ieder model zijn voor- en nadelen
      Dat is waar. De X1 is vanbuiten zeker knapper!

Comment

We hebben Audi en BMW...

Comment

De nieuwe staat op de belgische configurator,

Comment

Vanaf €32.200 voor de BMW X1 sDrive18d De vorige startte vanaf €30.750, en je had nog een motorisatie eronder.

Comment

er zullen nu op termijn ook nog wel bijkomende versies bijkomen
              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                Vanaf €32.200 voor de BMW X1 sDrive18d De vorige startte vanaf €30.750, en je had nog een motorisatie eronder.
                Nu standaard wel met Navigatie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                  Nu standaard wel met Navigatie.
                  Een plat geplooide kaart in het handschoenkastje zeker ?
                  Waarom is er anders de optie "navigatiesysteem 990 €" of "navigatiesysteem plus 2895 € ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                    Waarom is er anders de optie "navigatiesysteem 990 €" of "navigatiesysteem plus 2895 € ?
                    Ik had dit ook gelezen, maar het gaat om de Britse versie die navigatie standaard kreeg... jammer.

Comment

Ik had gelezen dat er ook een 18i kwam met de 1.5 3-cilinder 136pk?
                      Blijkbaar nog niet voor direct want staat niet in de configurator?

Comment

Configurator slaat tilt
                        Was te denken want staat nog niet eens op bmw.de, voor een keer dat de Belgische site het voortouw neemt trekt het weer op geen hol

Comment

Lijkt alweer in orde.

Wat me tegenwoordig bij meerdere merken stoort, is dat het zo moeilijk is om alle technische specs in 1 overzicht te geven.
                          Van de X1 trouwens nog niets te vinden hierover, terwijl dat toch uiteindelijk niet onbelangrijk is IMO

Comment

Klopt, volgens duitse prijslijst, net onder de 30K euro voor basismodel.

Comment

[QUOTE=Rueff;5613284]Ik had gelezen dat er ook een 18i kwam met de 1.5 3-cilinder 136pk?

Klopt, volgens duitse prijslijst, net onder de 30K euro voor basismodel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                Sorry, heb me verkeerd uitgedrukt. De nieuwe heeft standaard, en dan copy/paste ik gewoon wat in het begin van dit forum staat, 'iDrive en een op het dashboard geplaatst 6,5-inch metend display'. Dit was in de vorige wel degelijk geen standaard.

Comment

Volgens BMW België, max aanhangergewicht 1800 kg voor een 18 SD.
                                  Deze komt hoog op het lijstje van de mogelijk nieuwe leasers.

In competitie met de XC60 weliswaar.

Comment

Gereden: BMW X1

De nieuwe BMW X1 verschilt zowel onderhuids als qua type auto flink van zijn voorganger. Hoe pakt dat in praktijk uit? Wij reden de nieuwe SUV in Oostenrijk.

De nieuwe X1-koers begint al met de buitenmaten. De auto is zomaar korter dan voorheen, waar zie je dat nog tegenwoordig. (Corvette!) Maar, de X1 is wel ruim 5 centimeter hoger en ruim 2 centimeter breder geworden. Een stuk vierkanter dus, en dat is niet zomaar. Waar het model voorheen nog een soort crossover was is dit een echte SUV geworden, met een hogere zit en een hoger zwaartepunt. Het andere belangrijke nieuws is dat de auto in basis nu een voorwielaandrijver is, net als de nieuwe 2-serie Active Tourer. Wen er maar aan, want ook de nieuwe BMW 1-serie zal een voorwielaandrijver zijn.
                                    Tijdens de intro konden we helaas alleen met de (sterkste) 4WD-versies op pad, deze hebben BMW's xDrive waarbij (in dit geval) alle kracht in principe naar de voorwielen gaat en de achterwielen enkel worden ingeschakeld als het nodig is. Dit gebeurt echter zeer snel: het systeem wacht niet tot er wielspin optreedt, maar reageert op omstandigheden waarbij er wielspin kán optreden. Bijvoorbeeld als je vol op het gaspedaal gaat staan.
                                    De 25i-versie waarmee wij op pad zijn heeft met 231 pk meer dan genoeg vermogen en werkt uitstekend samen met de fijne achttrapsautomaat. In Nederland wordt de 20i met voorwielaandrijving en 190 pk waarschijnlijk interessanter, in november volgen een 16d en 18i, de laatste met de driecilinder turbo aan boord die ook in de nieuwe 3-serie ligt. Qua rijden zit de X1 nog altijd aan de dynamische kant van het spectrum, al is hij niet zo extreem sportief als de vorige X1. De BMW zit veel meer tegen de X3 aan met een hogere zit en meer rust en (veel meer!) ruimte aan boord. Je merkt weldegelijk aan de balans dat het in basis een voorwielaangedreven auto is, maar het is minder merkbaar dan in de 2-serie AT (los van de aanwezige 4WD), omdat je een SUV toch anders rijdt.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

die pook waar is het knappe joystickje naar toe?
                                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                        die pook waar is het knappe joystickje naar toe?
                                        Mannen en hun pook. ;-)
                                        Hij gebruikt de materialen van de mini, active tourer... en daar past deze pook bij.
                                        Wil je een andere pook, koop de x3. ;-)

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X