Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x1 (f48)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
    Mannen en hun pook. ;-)
    Hij gebruikt de materialen van de mini, active tourer... en daar past deze pook bij.
    Wil je een andere pook, koop de x3. ;-)
    zou daar voor bmw geen geld mee te verdienen zijn, een nep-ufo-pook voor een pondje of 4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      zou daar voor bmw geen geld mee te verdienen zijn, een nep-ufo-pook voor een pondje of 4
      ze zijn je voor

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Mannen en hun pook. ;-)
        Hij gebruikt de materialen van de mini, active tourer... en daar past deze pook bij.
        Wil je een andere pook, koop de x3. ;-)
        Die pook is niet belangrijk omdat het een fallus is.

Het gaat om de keuze van materiaal van iets wat vrij centraal in het interieur staat en dus opvalt, en als men dus duidelijk uit besparing voor een goedkope stick kiest in plaats van de elegantere en mooiere pook uit de duurdere modellen, dan is de opmerking dat het teleurstellend is dat men voor een goedkope pook kiest, terecht.

Comment

ik 'zie' dat gewoon niet, een interieur geeft een totaalindruk, als ik sommigen over een stuur of een pook hoor moet ik al gaan kijken hoe het eruit zag

die pook uit de hogere bmw-types valt flink op, staat prominent in het center...maar uiteindelijk dient dat gewoon om de auto in d of r te zetten, net zoals een stuur dient om richting te geven

...ik heb dat ook met knappe vrouwen overigens, het mooiste er bestaat...maar vraag mij nooit welke kleur ogen of haar ze heeft want dat 'zie' ik niet...wat dan wel weer opvalt is dat ze valse bumpers of opgespoten lippen heeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
            Die pook is niet belangrijk omdat het een fallus is.

Het gaat om de keuze van materiaal van iets wat vrij centraal in het interieur staat en dus opvalt, en als men dus duidelijk uit besparing voor een goedkope stick kiest in plaats van de elegantere en mooiere pook uit de duurdere modellen, dan is de opmerking dat het teleurstellend is dat men voor een goedkope pook kiest, terecht.
            het is dan ook een goedkopere reeks....

Comment

het is dan ook een minder dure reeks....
              Heb je quote wat aangepast.
              goedkoop is niet écht het woord dat we zoeken bij BMW

X1 naar m'n zin zonder zot te doen: 47000 euro, en da's zonder m-pack, en met de kleine navi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                Heb je quote wat aangepast.
                goedkoop is niet écht het woord dat we zoeken bij BMW

X1 naar m'n zin zonder zot te doen: 47000 euro, en da's zonder m-pack, en met de kleine navi.
                Dan kan je beter naar een x3 kijken... Meer waar voor je geld. Nu betaal je het "nieuwe" model...

Comment

Dan kan je beter naar een x3 kijken... Meer waar voor je geld. Nu betaal je het "nieuwe" model...
                  X3 is losjes over de 50000

BMW is ver een afgesloten hoofdstuk voor mij, ik ben de premium prijzen beu.

Comment

het is dan ook een goedkopere reeks....
                    In vergelijking met gelijkdaardige SUV's van andere merken is hij wel een pak duurder.
                    Daar staat uiteraard wel meer kwaliteit tegenover op verschillende vlakken, maar dan ook reden te meer dat voor die prijs wel een kwalitievere pook mag staan..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik 'zie' dat gewoon niet, een interieur geeft een totaalindruk, als ik sommigen over een stuur of een pook hoor moet ik al gaan kijken hoe het eruit zag

die pook uit de hogere bmw-types valt flink op, staat prominent in het center...maar uiteindelijk dient dat gewoon om de auto in d of r te zetten, net zoals een stuur dient om richting te geven

...ik heb dat ook met knappe vrouwen overigens, het mooiste er bestaat...maar vraag mij nooit welke kleur ogen of haar ze heeft want dat 'zie' ik niet...wat dan wel weer opvalt is dat ze valse bumpers of opgespoten lippen heeft
                      Ge gaat voor de totaalindruk maar valse bumpers bij een vrouw vallen u wel op?

Wel, dan valt voor iemand anders op dezelfde manier een goedkope pook in een bmw interieur ook direct op.

Comment

In vergelijking met gelijkdaardige SUV's van andere merken is hij wel een pak duurder.
                        Daar staat uiteraard wel meer kwaliteit tegenover op verschillende vlakken, maar dan ook reden te meer dat voor die prijs wel een kwalitievere pook mag staan..
                        Wie zegt dat hij niet kwalitatief is ? Het uiterlijk is een kwestie van smaak.

Comment

Wie zegt dat hij niet kwalitatief is ? Het uiterlijk is een kwestie van smaak.
                          Kwalitatief= keuze voor een duurdere pook qua materiaal/fabricagekost.
                          En er geen goedkopere pook in plaatsen om toch maar te besparen.

Zo ontstaat indruk, premium betalen maar geen premium krijgen.

Comment

mij is het ook een kwestie van smaak, ik zit duidelijk niet in bmw's doelgroep...ik hou ook niet zo van die opvallende pook, net zoals ik persoonlijk een bmw liever niet zie met de wat aggressievere angel eyes tov de standaard drl's

forum he, we klappen er maar wat over rond

Comment

Bij de lagere reeksen van BMW betaal je inderdaad de prijs van een premium maar krijg je geen premium.

Comment

Als het een gouden was, was hij wel goed. Volgens uw redenering... Ongeacht de vorm. En laat de Vorm nu een struikelblok zijn in deze discutie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                  Bij de lagere reeksen van BMW betaal je inderdaad de prijs van een premium maar krijg je geen premium.
                                  Je moet eens een bmw z8 bekijken, kwa keuze van de bedieningsorganen... Ik vind in het algemeen de dure auto's goedkoop aanvoelen... Porsche cayman, Jaguar f,alfa 4c,.. Als je naar de prijs kijkt... Verwacht ik veeeel meer.
                                  ik denk,dat ongeacht de prijsklasse we eigenlijk allemaal meer verwachten...

Comment

Als het een gouden was, was hij wel goed. Volgens uw redenering... Ongeacht de vorm. En laat de Vorm nu een struikelblok zijn in deze discutie...
                                    Ik heb de indruk dat ge niet snapt waar de "discutie" over gaat ofwel gewoon graag dwars ligt.

Comment

Ik heb de indruk dat ge niet snapt waar de "discutie" over gaat ofwel gewoon graag dwars ligt.
                                      We hebben een ander beeld over kwaliteit...
                                      Voor u is kwaliteit en design hetzelfde... En lelijk is in uw ogen ook goedkoop.

heb je hem al eens in het echt gezien ?
                                      Last edited by ; 24/07/2015, 17:57.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                        X3 is losjes over de 50000

BMW is ver een afgesloten hoofdstuk voor mij, ik ben de premium prijzen beu.
                                        Das lastig wss met zo'n nickname
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Bmw x1 (f4

Da is

Tijd voor een nick change
                                          Last edited by Tomski; 24/07/2015, 19:01.

Comment

Working...
                                          X