Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x1 (f48)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• basisprijs is nochtans hoog genoeg om er standaard al deftige zetels in te plaatsen

ha neen wacht, dat is commercieel niet slim, klanten moeten ook nog de comfortzetels of de sportzetels aanvinken op het optielijstje
    ok goed, dan monteren we maar baggere standaardzetels

premium, gotta love it
    2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
      waar staat dat hij dat al wist op voorhand?
      ja nog heel wat slechter dan de standaardstoelen van mijn vorige bmw 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
        basisprijs is nochtans hoog genoeg om er standaard al deftige zetels in te plaatsen

ha neen wacht, dat is commercieel niet slim, klanten moeten ook nog de comfortzetels of de sportzetels aanvinken op het optielijstje

premium, gotta love it
        Klopt helaas ...
        vind het wel jammer voor de persoon die nu vaststelt dat de standaardzetels slecht zitten, in een auto ZIT je namelijk als je ermee rijdt. En als dat dan blijkt tegen te vallen is dat zonde vind ik.

Comment

basisprijs is nochtans hoog genoeg om er standaard al deftige zetels in te plaatsen

premium, gotta love it
          Bij premium moet je bijbetalen voor wat bij niet premiums meestal standaard is.

Comment

• De basisstoelen van de 3 vielen nog te pruimen (maar zitten heel wat minder goed dan bijvoorbeeld standaard stoelen van een Volvo).
            Dus ga je er van uit dat als je een X1 bestelt, de basisstoelen nagenoeg hetzelfde zullen zitten, als deze van de 3-serie.

Je moet weten dat bij het bestellen van de X1 nog geen X1's beschikbaar waren in de toonzalen (al in juli besteld, pas in november in de toonzalen) : dus de standaardstoelen van de X1 (volledig nieuw model) even proberen kan je niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mozzer Bekijk Berichten
              De basisstoelen van de 3 vielen nog te pruimen (maar zitten heel wat minder goed dan bijvoorbeeld standaard stoelen van een Volvo).
              Dus ga je er van uit dat als je een X1 bestelt, de basisstoelen nagenoeg hetzelfde zullen zitten, als deze van de 3-serie.

Je moet weten dat bij het bestellen van de X1 nog geen X1's beschikbaar waren in de toonzalen (al in juli besteld, pas in november in de toonzalen) : dus de standaardstoelen van de X1 (volledig nieuw model) even proberen kan je niet...
              Ik kan deze gedachtengang volgen... Als ik bij de slager gerookte hesp koop. Mag ik ook altijd eens proeven.
              Hij heeft ook zoveel soorten...
              Als je echt moeite doet, had je dit kunnen voorkomen...

Comment

• Als die stoelen echt zo'n groot probleem zijn, kan je toch altijd een paar voorstoelen "sportzetels" nabestellen. Met wat geluk kan het zelfs in dezelfde stof of leder .
                De originele zetels zal je wel tegen een prijsje kwijtraken op het net zeker ?.
                Ik weet het zal iets meer kosten dan direct als optie nemen, maar een hele tijd rondrijden met stoelen die niet bevallen of een zere rug is ook niet ideaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mozzer Bekijk Berichten
                  De basisstoelen van de 3 vielen nog te pruimen (maar zitten heel wat minder goed dan bijvoorbeeld standaard stoelen van een Volvo).

Maar wanneer je weet dat die van de 3 je niet bevallen, lijkt het me logisch dat je op je volgende wagen gewoon de betere stoelen neemt? Enfin, ik vind nu zelf ook wel dat de standaardstoelen in een 3 niet echt te pruimen zijn, in de X1 zou ik niet weten.
                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Bij de x1 is het verschil idd immens. Ik reed met beide omdat ik twijfelde tussen de sportline en x line. Wat een verschil. Maar zelfs de sportzetels vond ik BMW onwaardig. Vandaar voor een xc60 gekozen.

Comment

Ben van hetzelfde gedacht , maar dit zal wel de werkwijze zijn van een bende afzetters die nooit genoeg hebben .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                        Ben van hetzelfde gedacht , maar dit zal wel de werkwijze zijn van een bende afzetters die nooit genoeg hebben .
                        Ik denk dat de vraagprijs van een nieuwe auto gebaseerd is op hetgeen de consument ervoor wil betalen.
                        M.a.w. als een wagen te duur staat in de catalogus, en dus een regelrechte verkoopramp is, zullen de invoerders de prijs wel naar beneden halen dmv korting en/of optie pakketten.
                        Zolang de wagen echter aan de verkoopverwachtingen voldoet is er in feite geen probleem.
                        Wie de wagen te duur vind, die moet dan maar een andere kopen.

Comment

• Deze zomer op 10 dagen 5000 km gedaan, zuid Spanje heen en terug.
                          En totaal geen last van de standaard stoelen van de 1 reeks van Bmw deze zijn de zelfde of de 3 reeks dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                            Ik denk dat de vraagprijs van een nieuwe auto gebaseerd is op hetgeen de consument ervoor wil betalen.
                            M.a.w. als een wagen te duur staat in de catalogus, en dus een regelrechte verkoopramp is, zullen de invoerders de prijs wel naar beneden halen dmv korting en/of optie pakketten.
                            Zolang de wagen echter aan de verkoopverwachtingen voldoet is er in feite geen probleem.
                            Wie de wagen te duur vind, die moet dan maar een andere kopen.
                            Het gaat er hier helemaal niet om of iemand de wagen te duur vind , enkel dat er erbarmelijke zetels in gemonteert worden.

Comment

Het gaat er hier helemaal niet om of iemand de wagen te duur vind , enkel dat er erbarmelijke zetels in gemonteert worden.
                              Niet iedereen is het daar blijkbaar over eens. En indien je ze niet goed vindt, kan je perfect een andere wagen kopen. Ik zie het probleem niet.
                              BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                Niet iedereen is het daar blijkbaar over eens. En indien je ze niet goed vindt, kan je perfect een andere wagen kopen. Ik zie het probleem niet.
                                Jawel hoor de meeste die logisch kunnen denken zijn het er mee eens .

Comment

U sprak toch van een bende afzetters die nooit genoeg hadden.
                                  Ik weet weet niet wat zachte of harde (of goede en slechte) zetels hiermee te maken hebben.
                                  De eisen die iemand stelt aan een autostoel zijn nu eenmaal verschillend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                    Voor slechte stoelen hoef je de wagen niet af te schrijven hé.
                                    Er zijn voldoende alternatieven toch, gaande van de sportstoelen over comfortzetels of zelfs aftermarketstoelen genre Recaro.

Comment

U sprak toch van een bende afzetters die nooit genoeg hadden.
                                      Ik weet weet niet wat zachte of harde (of goede en slechte) zetels hiermee te maken hebben.
                                      De eisen die iemand stelt aan een autostoel zijn nu eenmaal verschillend.
                                      Iedereen vind de basisstoelen slecht . Ik verwacht ook niet de luxe van jewelste in basisstoelen enkel dat je er na 150 km niet als een gekraakt persoon uit komt en dit zijn ze wel . Als je slechte basisstoelen monteerd enkel om je optielijst een beetje groter te laten worden vind ik dat idd afzetters .

Comment

Iedereen vind de basisstoelen slecht . Ik verwacht ook niet de luxe van jewelste in basisstoelen enkel dat je er na 150 km niet als een gekraakt persoon uit komt en dit zijn ze wel . Als je slechte basisstoelen monteerd enkel om je optielijst een beetje groter te laten worden vind ik dat idd afzetters .
                                        Ik zie dat echt niet zo.
                                        De basisstoelen zitten erin voor de basisprijs .
                                        Als je er een optie bijneemt heb je andere stoelen , de prijs wordt dan ietsje hoger .
                                        Wie de auto te duur vind voor hetgeen hij ervoor terugkrijgt, wel dan koop je hem toch niet.
                                        Dat heeft toch niets met afzetterij te maken.
                                        Wat de stoelen zelf betreft : kan ik mij niet over uitspreken want ik heb nog nooit een wagen gekocht met de basiszetels. De eerste optie die ik aanvink zijn de sportstoelen
                                        Last edited by ; 03/01/2016, 19:25.

Comment

Ik zie dat echt niet zo.
                                          De basisstoelen zitten erin voor de basisprijs .
                                          Als je er een optie bijneemt heb je andere stoelen , de prijs wordt dan ietsje hoger .
                                          Wie de auto te duur vind voor hetgeen hij ervoor terugkrijgt, wel dan koop je hem toch niet.
                                          Dat heeft toch niets met afzetterij te maken.
                                          Wat de stoelen zelf betreft : kan ik mij niet over uitspreken want ik heb nog nooit een wagen gekocht met de basiszetels. De eerste optie die ik aanvink zijn de sportstoelen
                                          Ik zit ook al heel mijn leven in sportstoelen. Ik verwacht van gelijk wat in basis dat dit goed moet zijn en nie slecht. Hoe meer geld je tegen iets smijt hoe luxieuzer of " beter" iets moet worden . Dit verwacht ik jammergenoeg van iets.

Comment

Working...
                                          X