Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x1 (f48)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
    Jawel hoor de meeste die logisch kunnen denken zijn het er mee eens .
    Dus ik kan niet logisch denken? Ik kan in ieder geval foutloos schrijven, kan niet van iedereen gezegd worden.
    Nogmaals : als de X1 je niet aanstaat, koop je iets anders. Zo simpel is dat, toch niet zo moeilijk?

En niet iedereen vindt die stoelen slecht (jo2 hierboven), ik heb een tijd geleden een BMW 1 vervangwagen gehad, met basisstoelen en ik vond dat OK. Absoluut niet te vergelijken met de stoelen van mijn (toenmalige) 5-serie, maar dat verwacht ik niet.
    Sommige mensen klagen over 't gebrek aan zijdelingse steun in de standaardstoelen, ik heb een redelijk corpulente collega die zich stoort aan de zijwangen van sportzetels. Een zetel is gewoon iets persoonlijks. Dus van gezwets als 'Iedereen vindt de basisstoelen slecht' krijg ik het op mijn heupen. Omdat ik er zeker van ben dat nog niet iedereen ze getest heeft, en er vrijwel zeker van ben dat jij nog niet iedereen zijn mening hebt gevraagd.
    BMW 420dA : >>>

Comment

• Standaard stoelen in een BMW zijn goed. Maar ze doen iedereen geloven dat dat niet zo is. En dan vinken we allemaal andere stoelen aan. En bij BMW lachen ze dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Standaard stoelen in een BMW zijn goed. Maar ze doen iedereen geloven dat dat niet zo is. En dan vinken we allemaal andere stoelen aan. En bij BMW lachen ze dan.
        Ik denk dat ze altijd (een beetje stiekem) lachen bij BMW als ze zien wat jij (en ik ,en al de rest)allemaal aanvinken op de optielijst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
          Dus ik kan niet logisch denken? Ik kan in ieder geval foutloos schrijven, kan niet van iedereen gezegd worden.
          Nogmaals : als de X1 je niet aanstaat, koop je iets anders. Zo simpel is dat, toch niet zo moeilijk?

En niet iedereen vindt die stoelen slecht (jo2 hierboven), ik heb een tijd geleden een BMW 1 vervangwagen gehad, met basisstoelen en ik vond dat OK. Absoluut niet te vergelijken met de stoelen van mijn (toenmalige) 5-serie, maar dat verwacht ik niet.
          Sommige mensen klagen over 't gebrek aan zijdelingse steun in de standaardstoelen, ik heb een redelijk corpulente collega die zich stoort aan de zijwangen van sportzetels. Een zetel is gewoon iets persoonlijks. Dus van gezwets als 'Iedereen vindt de basisstoelen slecht' krijg ik het op mijn heupen. Omdat ik er zeker van ben dat nog niet iedereen ze getest heeft, en er vrijwel zeker van ben dat jij nog niet iedereen zijn mening hebt gevraagd.

Dat foutloos schrijven, brengt da veel op ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
            Ik denk dat ze altijd (een beetje stiekem) lachen bij BMW als ze zien wat jij (en ik ,en al de rest)allemaal aanvinken op de optielijst
            En gelijk hebben ze.

Comment

Als je goed bent, kan dat een tv optreden opleveren en als je heeeeeeeeeel goed bent een gouden vulpen van Mont-Blanc erbij.

PS zie mijn laatste post in het humortopic.

Comment

Als je goed bent, kan dat een tv optreden opleveren en als je heeeeeeeeeel goed bent een gouden vulpen van Mont-Blanc erbij.

PS zie mijn laatste post in het humortopic.
                Mont Blanc is zonder da streepje , de naam van de streepje ken je wel waarschijnlijk.

Comment

In mijn geval op zijn minst een BMW met goede zetels.

Comment

In mijn geval op zijn minst een BMW met goede zetels.
                    In mijn bmw zitten er ook goede zetels . Zie je wel dat je daar eigenlijk niks voor moet kunnen, je bank overtuigen nie meegerekend natuurlijk .
                    Last edited by ; 03/01/2016, 21:36.

Comment

In mijn bmw zitten er ook goede zetels . Zie je wel dat je daar eigenlijk niks voor moet kunnen, je bank overtuigen nie meegerekend natuurlijk .
                      Ik krijg die aangeboden op 't werk, zonder langs de bank te passeren

Comment

Ik krijg die aangeboden op 't werk, zonder langs de bank te passeren

Dat is iets om fier op te zijn .

Comment

Dat is iets om fier op te zijn .
                          Dat maakt deel uit van mijn loonpakket. En ik zie niet in waarom ik daar niet tevreden mag mee zijn. Ik werk daar ook voor....

Comment

• Hoor dat hier eens af zeg. Tegenwoordig is het precies alsof een BMW erger is dan een dacia.

Zelf heb ik sportzetels, maar in m'n E87 vroeger had ik de standaard zetels in leder.

Heb nooit gedacht in slechte zetels te zitten of last te hebben van m'n rug en ik weeg 110kg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Hoor dat hier eens af zeg. Tegenwoordig is het precies alsof een BMW erger is dan een dacia.

Zelf heb ik sportzetels, maar in m'n E87 vroeger had ik de standaard zetels in leder.

Heb nooit gedacht in slechte zetels te zitten of last te hebben van m'n rug en ik weeg 110kg.
                              Droog of nat ?

Comment

Mont Blanc is zonder da streepje , de naam van de streepje ken je wel waarschijnlijk.
                                Ik heb nergens gezegd dat ik goed was, laat staan zeer goed.
                                Ter info wil ik u wel meegeven dat het eigenlijk Montblanc is.

Comment

Droog of nat ?
                                  Bruto

Comment

Ik heb nergens gezegd dat ik goed was, laat staan zeer goed.
                                    Ter info wil ik u wel meegeven dat het eigenlijk Montblanc is.
                                    Sorry , ben altijd zo de zondag .

Mont Blanc
                                    Last edited by ; 04/01/2016, 21:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                      Sorry , ben altijd zo de zondag .

Mont Blanc
                                      Volgens mij produceert die berg geen vulpennen, maar moet je daar eerder op deze website zijn : MONTBLANC

Comment

Volgens mij produceert die berg geen vulpennen, maar moet je daar eerder op deze website zijn : MONTBLANC
                                        Dure vulpennen , vraag of je baas er 1 betaald .

Comment

• On topic blijven graag !
                                          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Working...
                                          X