Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leveringstermijn zit al op Januari 2017...
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Leveringstermijn zit al op Januari 2017...
      Waar jij bent gegaan maar er zijn nog garages, waarbij de levertijd vroeger is.

Bij onze garage was het 1,5 weken geleden, levering in oktober voor de GLC.

Comment

• (ik vond de glk wel meer karakter hebben)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          (ik vond de glk wel meer karakter hebben)
          De prefacelift wel.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            (ik vond de glk wel meer karakter hebben)
            Zag er meer uit als een echte terreinwagen maar dat werd niet gesmaakt door de kopers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten

pff, sowieso wel erg lang toch ...

Comment

Ik heb hem al, dus heb er geen last van
                Sintruin till I die

Comment

• Niet echt mercedes fan en op basis van eerste beelden was ik al helemaal geen fan van deze.....maar ik stel mijn mening bij....ik begin hem best wel mooi te vinden nu
                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Afgelopen maand wou mijn mercedes dealer niet ingaan op mijn voorstel om zijn toonzaal model te verkopen ... is duidelijk een succesnummer in wording.... maar als je niet te kieskeurig bent zijn er enkele bestelde productiemodellen de eerste weken van mei in België beschikbaar.

Comment

• de mijne is voorzien voor levering eind mei, hoop dat dit niet verandert

Comment

• Na 6 lange maanden wachten heb ik mijn GLC gisteren afgehaald. Het was het wachten waard! ;o)
                        Ter info... ik heb hem 2 weken vroeger gekregen dan verwacht.
                        Aan iedereen die wacht op zijn GLC, succes!
                        Aan iedereen die twijfelt voor een aankoop, ook succes! LOL

Comment

• ik blijf echt twijfelen voor die wielkassen.
                          Mochten die verkrijgbaar zijn in koetswerkkleur was het een no-brainer voor mij...

Comment

• Zet u erover.

Comment

• ok :p
                              zaterdag bestellen!

Comment

• Goede beslissing.

Comment

• Mercedes GLC

Je ziet ze nog niet veel rijden met als gevolg veel bekijks als je ergens gaat parkeren... Heb trouwens geen echte nadelen te melden over deze MB

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  Last edited by E90N; 28/05/2016, 07:11.
                                  Sintruin till I die

Comment

• Mercedes GLC

Even een bewerking gemaakt van onze GLC

Last edited by E90N; 28/05/2016, 07:22.
                                    Sintruin till I die

Comment

• Mooie auto. Veel mooier dan vorig model watk een frankenmonster vond..

Comment

• enkel als benzine interessant, vooral als 350e dan, heb met de 220d gereden, vind die behoorlijk lawaaierig bij acceleratie, zal wachten zij vermoed ik op de nieuwe diesel die in de E geïntroduceerd is om dat te verbeteren. Ook bij de jaguar XF stoorde me dat/
                                        Heb uiteindelijk een X5 Xdrive40e besteld, levering juli

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk Berichten
                                          enkel als benzine interessant, vooral als 350e dan, heb met de 220d gereden, vind die behoorlijk lawaaierig bij acceleratie, zal wachten zij vermoed ik op de nieuwe diesel die in de E geïntroduceerd is om dat te verbeteren. Ook bij de jaguar XF stoorde me dat/
                                          Heb uiteindelijk een X5 Xdrive40e besteld, levering juli
                                          Je vergelijkt hier 4cyl diesels met 6cyl waarvan BMW naar mijn mening nog de beste maakt, gezien ze in lijn zijn, en dan nog met de dubbele turbo's serieel... appelen en peren denk je niet?
                                          Desalniettemin goede keuze!

Comment

Working...
                                          X