Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TheKas_MD Bekijk Berichten
    Je vergelijkt hier 4cyl diesels met 6cyl waarvan BMW naar mijn mening nog de beste maakt, gezien ze in lijn zijn, en dan nog met de dubbele turbo's serieel... appelen en peren denk je niet?
    Desalniettemin goede keuze!
    X5 40e is ook een 4 cyl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
      X5 40e is ook een 4 cyl.
      Klopt. Heb zeer lang gedacht dat het een GLC350E zou woden, volgeens mij perfecte combiantie prestaties, ecologie, afmetingen. Maar ze bleven de lanceringsdatum van die versie maar uitstellen ... Eerst belofden ze me december, dan autosalon, dan april. Heb dus niet meer gewacht

Comment

• Onze is besteld. Richtdatum levering 31/03/2017.... slik... worden lange maanden

Comment

• Zo graag kon ik een auto niet hebben, dat ik er zo lang op wilde wachten ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
            Onze is besteld. Richtdatum levering 31/03/2017.... slik... worden lange maanden
            Een gewone of hybride?

Comment

• GLC250 benzine

Comment

• Al veel zien rijden. Zeer mooie wagen. Mercedes heeft dit goed gedaan.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Vind ik de mooiste in z'n klasse.

Comment

• vlg mij is een x5 40e een luide auto tov een ouwe s

Comment

• Van mijn mogen er wel wat fotootjes komen
                      Ik heb hem nog niet veel zien rijden, eerlijk gezegd...

Comment

Van mijn mogen er wel wat fotootjes komen
                        Ik heb hem nog niet veel zien rijden, eerlijk gezegd...
                        De eerste pagina's van dit topic staan vol met foto's
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Hij valt 0 op daarmee je hem niet ziet

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Ik zie 'm toch wel heel regelmatig, vind 'm prachtig!
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              De eerste pagina's van dit topic staan vol met foto's
                              Ik doelde een beetje op foto's "in't wild"

Comment

Ik doelde een beetje op foto's "in't wild"
                                Ach zo, hierbij dan

Comment

• Jocar: gij kunt goed bij de paparazzi gaan werken, heb je niet zien fotograferen....
                                  Stond gij ons uit te loeren @phiv school :-)
                                  Sintruin till I die

Comment

• Die GLC ziet er inderdaad goed en fris uit. Geslaagde vernieuwing van Mercedes tov oude model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                      Jocar: gij kunt goed bij de paparazzi gaan werken, heb je niet zien fotograferen....
                                      Stond gij ons uit te loeren @phiv school :-)
                                      Heb jullie ook niet gezien, mijn fiets staat trouwens naast uw auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Ach zo, hierbij dan

knappe bak en ondertussen mooie reclame voor de zaak :-)

zie regelmatig als ik naar het werk ga een donkerbruine GLC staan. Best ook wel knap en stijlvol.
                                        vanmorgend een klant met een Witte GLC coupé, mottig ding. Dan is een GLC vééél knapper
                                        Last edited by Leoncupra; 14/07/2016, 21:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                                          knappe bak en ondertussen mooie reclame voor de zaak :-)

zie regelmatig als ik naar het werk ga een donkerbruine GLC staan. Best ook wel knap en stijlvol.
                                          vanmorgend een klant met een Witte GLC coupé, mottig ding. Dan is een GLC vééél knapper
                                          Is het geen witte GLE coupe ipv GLC coupe?

Comment

Working...
                                          X