Oorspronkelijk geplaatst door TheKas_MD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenX5 40e is ook een 4 cyl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk BerichtenOnze is besteld. Richtdatum levering 31/03/2017.... slik... worden lange maanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk BerichtenVan mijn mogen er wel wat fotootjes komen
Ik heb hem nog niet veel zien rijden, eerlijk gezegd...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDe eerste pagina's van dit topic staan vol met foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk BerichtenIk doelde een beetje op foto's "in't wild"
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenJocar: gij kunt goed bij de paparazzi gaan werken, heb je niet zien fotograferen....
Stond gij ons uit te loeren @phiv school :-)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAch zo, hierbij dan
zie regelmatig als ik naar het werk ga een donkerbruine GLC staan. Best ook wel knap en stijlvol.
vanmorgend een klant met een Witte GLC coupé, mottig ding. Dan is een GLC vééél knapperLast edited by Leoncupra; 14/07/2016, 21:15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichtenknappe bak en ondertussen mooie reclame voor de zaak :-)
zie regelmatig als ik naar het werk ga een donkerbruine GLC staan. Best ook wel knap en stijlvol.
vanmorgend een klant met een Witte GLC coupé, mottig ding. Dan is een GLC vééél knapper
Comment
Comment