Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net bericht gekregen van de dealer: wagen gaat eind deze maand in productie, en zal dan in stock blijven wachten in het verdelingscentrum... tot maart 17
Net bericht gekregen van de dealer: wagen gaat eind deze maand in productie, en zal dan in stock blijven wachten in het verdelingscentrum... tot maart 17
oei, maar wrm zouden ze dat doen? enige reden hiervoor?
Blijkbaar misverstand; dealer had mijn bestelling id plaats van een annulering gezet, en was vergeten dat mijn huidige leasing pas afloopt in maart 17.
Canvasblauw,benzine, amg look exlusive interieur sfeerverlichting electr trekhaak
Toch een maand vroeger geleverd hopelijk geeft dit de wachtende moed dat het sneller zou kunnen zijn voor hun ook !!
gisteren een glc coupé 350e besteld met productie november levering december een gewone glc zit op april.
1 grote maar, voor eventuele toekomstige eigenaren die zoals ik de hybride coupé bestellen;
wanneer je het optionele AMG exterieur kiest stijgt je co2 (64gr) wat dus wil zeggen 90% aftrek ipv de volle 100%
bij mercedes Brussel vielen ze uit de lucht, zij dienen dit na te vragen aan Duitsland...fingers crossed.
ik snap gewoon niet wat de co2 met het uiterlijk van de wagen te maken heeft, tenzij zoals eerder gekend indien je +20" velgen erop steekt of met runflat banden rijd.
was een verassing om dit te horen ook voor de verkoper.
Ik dacht dat dit te maken had met de Banden met lage rolweerstand. Op de configurator kon ik die niet selecteren bij mijn config. De dealer heeft dit voor mij aangepast zodat de CO2-emissie blijft zoals aangegeven. Ik heb de 19" AMG velgen gekozen. Kan zijn dat mijn info niet juist is natuurlijk.
laat ik duidelijk zijn dat dit de enkel voor de hybride coupé is. de gewone glc hybride heeft hier geen last van/
hieronder een officieel bericht van duitsland:
Slecht nieuws, GLC coupé met AMG line en hybride zal niet onder de 60gr gaan.
Zie antwoord van Duitsland:
unfortunately we will not get below the 60g line with this measure due to the fact that the AMG rims don’t have R05 tires which are needed in order to achieve our best results. We already asked the project to put R05 tires on the AMG rims, but this was declined.
Comment