Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eind juni besteld, wachttijd van 8 maanden had men gezegd. Leasingcontract van mijn huidige wagen loopt af in maart 2017. Timing kon dus niet beter

Comment

• Die GLC is een zeer mooie wagen, een ferm verschil met het oude model.

Jammer dat ze van de oude ML niet ook iets moois hebben kunnen maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
        Die GLC is een zeer mooie wagen, een ferm verschil met het oude model.
        Oude kan ook best meevallen hoor.
        Neu- und Gebrauchtwagen sowie Motorräder, Wohnmobile und Nutzfahrzeuge finden Sie auf AutoScout24, dem europaweit größten Online-Automarkt.
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
          die facelift tot daar toe . eerste model was best kak (eigen mening)

deed me denken aan

Comment

• Net bericht gekregen van de dealer: wagen gaat eind deze maand in productie, en zal dan in stock blijven wachten in het verdelingscentrum... tot maart 17

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakes Bekijk Berichten
              Net bericht gekregen van de dealer: wagen gaat eind deze maand in productie, en zal dan in stock blijven wachten in het verdelingscentrum... tot maart 17

oei, maar wrm zouden ze dat doen? enige reden hiervoor?

Comment

• Blijkbaar misverstand; dealer had mijn bestelling id plaats van een annulering gezet, en was vergeten dat mijn huidige leasing pas afloopt in maart 17.

Comment

• glc besteld in april,levering rond 11 november en suprise mag hem maandag 10 oktober ophalen bij dealer !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glc Bekijk Berichten
                    glc besteld in april,levering rond 11 november en suprise mag hem maandag 10 oktober ophalen bij dealer !!
                    Goed nieuws en toepasselijke profielnaam :-)

Welke config hebt ge ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Sintruin till I die

Comment

• Canvasblauw,benzine, amg look exlusive interieur sfeerverlichting electr trekhaak
                      Toch een maand vroeger geleverd hopelijk geeft dit de wachtende moed dat het sneller zou kunnen zijn voor hun ook !!

Comment

• waaw dat zou echt zalig zijn

proficiat! Wel foto's posten he!

Comment

• gisteren een glc coupé 350e besteld met productie november levering december een gewone glc zit op april.

1 grote maar, voor eventuele toekomstige eigenaren die zoals ik de hybride coupé bestellen;

wanneer je het optionele AMG exterieur kiest stijgt je co2 (64gr) wat dus wil zeggen 90% aftrek ipv de volle 100%
                          bij mercedes Brussel vielen ze uit de lucht, zij dienen dit na te vragen aan Duitsland...fingers crossed.

Comment

• denk goed na over je co² en val niet uit de lucht

Comment

• Bij AMG-exterieur kan je kiezen tussen 19" (59 CO2) en 20" velgen (64 CO2).
                              Mijn bestelbon wordt waarschijnlijk vrijdag getekend.

Comment

• ik snap gewoon niet wat de co2 met het uiterlijk van de wagen te maken heeft, tenzij zoals eerder gekend indien je +20" velgen erop steekt of met runflat banden rijd.

was een verassing om dit te horen ook voor de verkoper.

Comment

• Grotere velg geeft hoger verbruik :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stev Bekijk Berichten
                                    Grotere velg geeft hoger verbruik :-(

dat is het hem net,nu hebben we(voorlopig) standaard uitvoering met 20" (59gr) velgen ipv amg exterieur met 19"(64gr)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
                                      dat is het hem net,nu hebben we(voorlopig) standaard uitvoering met 20" (59gr) velgen ipv amg exterieur met 19"(64gr)
                                      Klopt ! You are right !
                                      Je kan toch AMG nemen met de 20" 14-spaak ?
                                      Last edited by ; 12/10/2016, 22:54.

Comment

• Ik dacht dat dit te maken had met de Banden met lage rolweerstand. Op de configurator kon ik die niet selecteren bij mijn config. De dealer heeft dit voor mij aangepast zodat de CO2-emissie blijft zoals aangegeven. Ik heb de 19" AMG velgen gekozen. Kan zijn dat mijn info niet juist is natuurlijk.

Comment

• laat ik duidelijk zijn dat dit de enkel voor de hybride coupé is. de gewone glc hybride heeft hier geen last van/

hieronder een officieel bericht van duitsland:

Slecht nieuws, GLC coupé met AMG line en hybride zal niet onder de 60gr gaan.
                                          Zie antwoord van Duitsland:

unfortunately we will not get below the 60g line with this measure due to the fact that the AMG rims don’t have R05 tires which are needed in order to achieve our best results. We already asked the project to put R05 tires on the AMG rims, but this was declined.

Comment

Working...
                                          X