Hoeveel kostte de glc 350e zonder opties?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk BerichtenHoeveel kostte de glc 350e zonder opties?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Door problemen met levering van de bestelde X3 zou het kunnen dat we alsnog voor een GLC gaan. Heel mooie auto, alleen is de media-uitrusting (gps, tellers enz) niet zo modern als de BMW X3. Is er al nieuws over een eventuele update van de GLC (wel van C heb ik gezien)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenDoor problemen met levering van de bestelde X3 zou het kunnen dat we alsnog voor een GLC gaan. Heel mooie auto, alleen is de media-uitrusting (gps, tellers enz) niet zo modern als de BMW X3. Is er al nieuws over een eventuele update van de GLC (wel van C heb ik gezien)?
Comment
-
Stop met twijfelen. Doe jezelf en je vrouwke een plezier, ga voor de X3 (eerste keuze en die van het hart). Leg die 1700 euro op voor de 3.0i. Vrouw content, want X3. Jij content, de schrik dat de 2.0i niet krachtig genoeg zou zijn is weg, want 3.0i. Wij content, want eindelijk een keuze gemaakt.. (voor wat deze raad waard is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapinoDoor problemen met levering van de bestelde X3 zou het kunnen dat we alsnog voor een GLC gaan. Heel mooie auto, alleen is de media-uitrusting (gps, tellers enz) niet zo modern als de BMW X3. Is er al nieuws over een eventuele update van de GLC (wel van C heb ik gezien)?
Zal vermoedelijk niet voor juni geregeld kunnen worden. En zo hadden ze er nog enkele tientallen staan2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Invoerders foefelen meer dan chiptuners...
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Door de leverproblemen bij BMW en omdat we initieel toch ook beetje keuze maakten tussen GLC en X3, vandaag nog eens gaan rijden met een GLC Coupé. Blijkt nu dat de demo waar we mee hebben gereden ook te koop is en overwegen héél sterk om die te nemen (optie genomen). Zal afhangen of BMW onze bestelling wil laten vallen natuurlijk. Beetje sneu voor de BMW verkoper maar die GLC is echt wel mega uitgerust voor de prijs die we zouden betalen. Een GLC Coupé is dan misschien wel niet meest ideale qua praktische maar qua looks is het natuurlijk iets anders. En dan ook geen getwijfel over motorisatie, die 250 heeft 211pk/350nm en is méér dan ok voor ons gebruik (en ook na testrit ok bevonden).
Zal hier misschien wel banbliksems over me heen krijgen van de BMW fanaten, maar gevoel speelt ook en met zo'n korting doen we echt wel goeie deal. Is natuurlijk geen nieuwe, maar goed korting is er dan ook naar! Nog niks beslist, de madam mag kiezen.
Comment
-
Is deze uitrusting. Kleur gewoon standaard zwart (geen metallic) en zetels craberry rood/zwart. Zijn eigenlijk enige twee zaken die beetje love it/hate it zijn. GLC
250 4MATIC Coupé
Spoorassistent-pakket
Exterieur Chroom Pakket (Inbegrepen in basisprijs)
Professional Pack
Design Pack
Interieur AMG Line
Exterieur AMG Line
Parkeerpakket
Spiegelpakket
Pack alarmsysteem
Nightpakket
AMG velgen 20" (multi-spaaks)
Sierelementen in essenhout (zwart)
Leder Cranberry rood / zwart
Comment
-
Een demo is een net-niet-nieuwe. Je moet al niet meer roderen.
En de kortingen zijn inderdaad niet mis. De uitrusting (en op die demo’s gaat men gewoonlijk all the way) krijg je er bijna gratis bij.
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
De standaardprijs volgens de configurator komt op +- 71.800 euro en we zouden er 52.000 euro voor betalen. De BMW X3 30i met de compensatie enz zou ons 53.000 euro kosten voor cat.prijs van +- 71.000 euro, dus qua prijs en uitrusting zijn ze quasi identiek. Qua looks/uitstraling wint de Merc (persoonlijk), qua moderniteit wint de BMW. De BMW heeft als pluspunt panoramisch dak, heads up display en meer praktische zaken. De Merc heeft dan weer inklapbare trekhaak (niet nodig , maar handig), electrische zetels met geheugen en meer sportieve look. En de Merc hebben we reeds in april dan.
Keuze gaan we zelf moeten maken. Jullie idee over kleur (standaard zwart) en die zetels (cranberry rood/zwart leder) ? Benieuwd wat daar meningen over zijn.
Comment
-
Als het plat zwart is (geen metallic Obsidiaan zwart), zou ik het laten. Uni-zwart is immers heel krasgevoelig.
Cranberry-interieur is tof, maar ik zou het niet willen : ik zou het rap beu zijn (maar ik kies dan ook altijd heel behoudsgezinde combinaties)2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Persoonlijk allemaal, maar glc is qua exterieur zeer geslaagd. Uni zwart is iets dat ik zelf recent ook overwoog. Wat stoerder dan het 'diepe' metallic zwart.
Qua interieur vind ik het een ander verhaal. Cranberry rood gaat goed samen met de ventilatieroosters en de rest van het interieur qua stijl: bling bling en johny. Maar da's mijn mening.
Comment
-
Voor de GLC bezitters...ervaren jullie de ietwat gedateerde infotainment als een gemis, of is dit in de praktijk best ok? In veel reviews bekritiseren ze de Mercedes toch vaak omwille van verouderde tech op dit vlak. En als ik dit zelf vergelijk met bijvoorbeeld BMW of Audi, dan is er inderdaad wel achterstand. Vraag is dan of jullie dit echt missen, of dat je dit na paar weken sowieso gewend bent en het zeker geen afbreuk doet aan de auto?
Comment
Comment