Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
stoort mij op zich ook niet al snap ik niet dat ze dan van dat fake chrome plaatsen om te illusie te geven van op afstand dat het wel gewone uitlaatsierstukken zijn.
hadden ze beter zoals de vorige modellen gedaan dan
Ik vroeg me dat ook eens af dus onder een nieuwe C gehangen en idd 2 pijpjes naar beneden. Telkens ik zo'n C zie denk ik dat het uitlaten zijn, maar raar van benz...
Deze is echt knap. Ik zou de GLC zelfs verkiezen boven de M klasse. Enkel dat lelijke scherm dat op dashboard is geplakt vind ik toch marginaal... Ik zal er nooit aan wennen.
Bij de passat is dat ook op het r line pakket met die uitlaten. Ik ben er ook geen fan van maar ja design is allemaal meer geworden dan puurheid zeker ik weet het niet. Je configureert hoe je wil he en er is een hele automarkt dus keuze staat vrij.
Prachtige kleurencombi in die config damnn... Bruin leder is altijd al een zwak geweest, zeker donkerbruin. Auto ziet er met die configuratie echt hoogwaardig uit
Comment