Deze wil ik zeker eens testrijden. Terwijl de GLK me nooit wat heeft gedaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLC
Collapse
X
-
Ik weet wat te kopen als vervanger van mijn 6jarige Q5. Komt net op tijd om te ontsnappen aan de dealers-strategie van d'Ieteren, er is een Merc-dealer in mijn buurt ! Was aanvankelijk niet gewonnen voor de iPad in het dashboard, maar de aanduiding van de koppel in de plaats van de Gps-kaart is super. Deze van de review mag meteen in mijn garage gereden worden !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
persoonlijk zie ik liever geen uitlaten maar het zit in't design verweven intussen
zelfs de kont van een tesla krijgt de suggestie
over de pijpen zelf, vag-kopers hebben vaak dat fetish en wisselen al wel eens, net zo voor bmw-ers...hun pook is nog zoiets
benzers of citroeners bvb (die hebben de neppers ook) vinden dat een noodzakelijk kwaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNet zoals bij de GLA heeft deze GLC 1 belachelijk ding. Ook van die fake uitlaten.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenpersoonlijk zie ik liever geen uitlaten maar het zit in't design verweven intussen
zelfs de kont van een tesla krijgt de suggestie
over de pijpen zelf, vag-kopers hebben vaak dat fetish en wisselen al wel eens, net zo voor bmw-ers...hun pook is nog zoiets
benzers of citroeners bvb (die hebben de neppers ook) vinden dat een noodzakelijk kwaad
Comment
-
Met fake uitlaten bedoel ik dat er geen uitlaatgassen uitkomen wat imo redelijk belachelijk is. En soms hoeft er maar 1 ding aan een auto te zijn waar ik me aan erger en dan valt die uit de boot. En dat is zoiets, hoe goed de auto ook mag zijn en hoe belachelijk anderen dit ook mogen vinden.
Ander voorbeeld. Bij Aston Martin draaien de toerenteller en de snelheidsmeter niet in dezelfde richting. Ik zou daar zot van worden.Soit, valt sowieso buiten mijn budget.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nicolasmercedes Bekijk Berichten
Haal die kunstmatig gegraven onregelmatige put daar weg, en je rijdt vlot met elke voorwiel aangedreven berline dat parcours.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMet fake uitlaten bedoel ik dat er geen uitlaatgassen uitkomen wat imo redelijk belachelijk is. En soms hoeft er maar 1 ding aan een auto te zijn waar ik me aan erger en dan valt die uit de boot. En dat is zoiets, hoe goed de auto ook mag zijn en hoe belachelijk anderen dit ook mogen vinden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenfake uitlaten... een auto die fabrieks af al van willen maar niet kunnen isEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment