Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Deze wil ik zeker eens testrijden. Terwijl de GLK me nooit wat heeft gedaan.
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

Ik ben ook fan.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Prachtige review (wel in het duits)
        We had to improvise and hurry, but we still got the chance to give it a thorough spin: the all-new Mercedes GLC, successor to the GLK, but technically an ent...

Comment

Ik weet wat te kopen als vervanger van mijn 6jarige Q5. Komt net op tijd om te ontsnappen aan de dealers-strategie van d'Ieteren, er is een Merc-dealer in mijn buurt ! Was aanvankelijk niet gewonnen voor de iPad in het dashboard, maar de aanduiding van de koppel in de plaats van de Gps-kaart is super. Deze van de review mag meteen in mijn garage gereden worden !

Comment

las de test in autowereld...geen kat die het leest (en ziet) waarschijnlijk...maar volgens hun reporter is bij de glc de 7dct van benz zelf vervangen door een 9-traps van zf

mss beter in de ergernis-draad

Comment

en de dct was er ook naast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Het is te hopen dat ze daar de juiste legeringen gebruiken...
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Net zoals bij de GLA heeft deze GLC 1 belachelijk ding. Ook van die fake uitlaten.

Comment

persoonlijk zie ik liever geen uitlaten maar het zit in't design verweven intussen

zelfs de kont van een tesla krijgt de suggestie

over de pijpen zelf, vag-kopers hebben vaak dat fetish en wisselen al wel eens, net zo voor bmw-ers...hun pook is nog zoiets

benzers of citroeners bvb (die hebben de neppers ook) vinden dat een noodzakelijk kwaad

Comment

alhoewel ik dit

en dit

en dit

wel heel vet vind
                      Last edited by bobo; 09/09/2015, 00:36.

Comment

Net zoals bij de GLA heeft deze GLC 1 belachelijk ding. Ook van die fake uitlaten.
                        Ik heb nochtans geen fake uitlaten op mijne GLA, 2 pijpen sluiten mooi aan op de sierstukken. Sommige motortypes hebben dit, ook bij de C, E enz. Er zijn wel meer merken die dit hebben tegenwoordig, alles voor de looks hé, ze gaan er toch gene minder door verkopen hoor

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          persoonlijk zie ik liever geen uitlaten maar het zit in't design verweven intussen

zelfs de kont van een tesla krijgt de suggestie

over de pijpen zelf, vag-kopers hebben vaak dat fetish en wisselen al wel eens, net zo voor bmw-ers...hun pook is nog zoiets

benzers of citroeners bvb (die hebben de neppers ook) vinden dat een noodzakelijk kwaad
                          niet te snel veralgemenen.... Veel ex echte citroen rijders worden bmw rijders...

Comment

Met fake uitlaten bedoel ik dat er geen uitlaatgassen uitkomen wat imo redelijk belachelijk is. En soms hoeft er maar 1 ding aan een auto te zijn waar ik me aan erger en dan valt die uit de boot. En dat is zoiets, hoe goed de auto ook mag zijn en hoe belachelijk anderen dit ook mogen vinden.

Ander voorbeeld. Bij Aston Martin draaien de toerenteller en de snelheidsmeter niet in dezelfde richting. Ik zou daar zot van worden. Soit, valt sowieso buiten mijn budget.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nicolasmercedes Bekijk Berichten
                              Prachtige review (wel in het duits)
                              https://www.youtube.com/watch?v=vXn8ncEnaxA
                              Toch altijd wel grappig om te zien hoe kunstmatig een situatie eigenlijk wel moet zijn, om aan te tonen dat je een 4x4 nodig hebt.
                              Haal die kunstmatig gegraven onregelmatige put daar weg, en je rijdt vlot met elke voorwiel aangedreven berline dat parcours.

Comment

Met fake uitlaten bedoel ik dat er geen uitlaatgassen uitkomen wat imo redelijk belachelijk is. En soms hoeft er maar 1 ding aan een auto te zijn waar ik me aan erger en dan valt die uit de boot. En dat is zoiets, hoe goed de auto ook mag zijn en hoe belachelijk anderen dit ook mogen vinden.
                                Ik begrijp wel wat jij bedoelt, maar het is niet zo dat bij alle GLA's of GLE's dat zo is, hangt van het type af blijkbaar, bij de mijne komen de uitlaatgassen wel degelijk uit de 'fake' pijpen, of het moet zijn dat de gassen ook fake zijn
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

fake uitlaten... een auto die fabrieks af al van willen maar niet kunnen is
                                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    fake uitlaten... een auto die fabrieks af al van willen maar niet kunnen is
                                    Dan ga jij nog van merk moeten veranderen binnenkort

Comment

ik wou just zeggen, niet te hard komen lachen over die pijpen...of ik doe het zoals met de tablet...1 telefoontje naar jouw merk en je hebt in volgende generatie ook van dattum

Comment

• ja helaas er zijn wel meer zaken die me mateloos storen bij de nieuwe mercedes modellen
                                        denk dat ik de huidige wagen wat langer zal houden dan voorzien
                                        lets have some more member berries

Comment

Working...
                                        X