Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met mijn oud gebeente in mijn garage eens onder de GLA ingekropen om te laten zien dat het niet allemaal fake is

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• hoorde het kraken tot hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        hoorde het kraken tot hier
        Nog erger, ik voel het zelfs nog
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• das wel een gigantische demper :p
          straks eens kijken bij mij
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            das wel een gigantische demper :p
            straks eens kijken bij mij
            Foto's zijn ook wel van heel dichtbij gemaakt.

Comment

• demper...

van 200te tot 300 tdt

fulda y 2000 trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Foto's zijn ook wel van heel dichtbij gemaakt.

2 afzonderlijke dempers bij mij

Comment

• sjieken bak doa

Comment

• bobo

Comment

• Gisteren test gereden men een GLC 220D ,wit met AMG pakket en 20 inch velgen.
                      Moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast was van de 163 pk.
                      M'n 520 d heeft 184 pk en ik heb de indruk dat de GLC sneller was,heel mooi afgewerkt.
                      Ben fan van BMW in hart en nieren maar ben echt heel positief verrast ,verkoper kwam heel positief over,gaf direct een heel mooie korting en kon eens we zover waren(juni 2016)me nog een extraatje geven.
                      Dit doet me twijfelen en had dit eigenlijk nooit gedacht...
                      We zien wel.

Comment

• [QUOTE=zeramed;5680106]Gisteren test gereden men een GLC 220D ,wit met AMG pakket en 20 inch velgen.
                        M'n 520 d heeft 184 pk en ik heb de indruk dat de GLC sneller was,heel mooi afgewerkt.
                        Ben fan van BMW in hart en nieren maar ben echt heel positief verrast ,verkoper kwam heel positief over,gaf direct een heel mooie korting en kon eens we zover waren(juni 2016)me nog een extraatje geven.
                        We zien wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                          Gisteren test gereden men een GLC 220D ,wit met AMG pakket en 20 inch velgen.
                          We zien wel.
                          Dat belooft, ik ga komende zaterdag testrijden, ook met een 220d. Heb nu ook een 520d f10, maar met 163pk. Ik mag dus minstens gelijke presties verwachten ... Hoe valt de geluidsisolatie mee tegenover de 520d? Ik lees vaak dat de mercedesdiesels wzt rauwer en luidruchtiger zijn, heb je daar wat van gemerkt?

Comment

• Ik kan er eigenlijk niks negatief over zeggen,blijkbaar is dat koppel veel hoger.
                            Afwerking is top.
                            Ik twijfel tussen X4 en GLC,die dat ik mee test reed was een witte met AMG pakket en was zeer mooi.
                            Alles is wel een beetje wennen als je al jaren met BMW rijd,maar voor mij zou het een vlotte overgang zijn.
                            Met de GLC zit je met een totaal nieuw model,daar je met de X4 met een oud interieur en oude snoet zit,dat is hetgeen me het meeste tegenhoud.
                            De testwagen had ook de Burmeister geluidsinstallatie,eigenlijk vergelijkbaar met het hifi-luidsprekerssysteem van BMW.
                            Niks gemerkt van lawaai van de motor.

Ben eigenlijk voor 80% verkocht..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                              Dat belooft, ik ga komende zaterdag testrijden, ook met een 220d. Heb nu ook een 520d f10, maar met 163pk. Ik mag dus minstens gelijke presties verwachten ... Hoe valt de geluidsisolatie mee tegenover de 520d? Ik lees vaak dat de mercedesdiesels wzt rauwer en luidruchtiger zijn, heb je daar wat van gemerkt?
                              enkel bij optrekken, stationair of eens je op je toeren zit en CC aantikt is het dan weer wat stiller dan pakweg de BMW's.

Comment

• Ik vind deze persoonlijk een pak mooier dan een x4.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Comment

• Vandaag ook een testrit gedaan.
                                  postief : launch pak is met amg pack en is echt wel mooi, en de prijs valt ook wel mee.
                                  Mooie afwerking.
                                  min : bij stevig gas geven maakt de motor toch te veel lawaai naar mijn mening en vanaf 110 km/h steek er een stevige windruis op rond de spiegels.

Comment

• @ Zeramed: Ik ga er vanuit dat je woonachtig bent in het Brugse. Bij welke dealer ben jij langs geweest? Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten
                                      @ Zeramed: Ik ga er vanuit dat je woonachtig bent in het Brugse. Bij welke dealer ben jij langs geweest? Alvast bedankt!
                                      Hey,

Idd bij Auto Terminus,verkoper was Olivier Seys,toffen tiep...

Comment

• edit
                                        Last edited by E90N; 06/10/2015, 17:33.
                                        Sintruin till I die

Comment

• Merci! Daar moet ik één van de komende weekends es langsgaan. Da's wel een mooie kenterring bij Autoterminus. toen ik er 4 jaar geleden interesse had in de c-coupe was hun korting exact half zo groot als bij Cools in Jabeke.

Comment

Working...
                                          X