Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren test gereden men een GLC 220D ,wit met AMG pakket en 20 inch velgen.
Moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast was van de 163 pk.
M'n 520 d heeft 184 pk en ik heb de indruk dat de GLC sneller was,heel mooi afgewerkt.
Ben fan van BMW in hart en nieren maar ben echt heel positief verrast ,verkoper kwam heel positief over,gaf direct een heel mooie korting en kon eens we zover waren(juni 2016)me nog een extraatje geven.
Dit doet me twijfelen en had dit eigenlijk nooit gedacht...
We zien wel.
[QUOTE=zeramed;5680106]Gisteren test gereden men een GLC 220D ,wit met AMG pakket en 20 inch velgen.
M'n 520 d heeft 184 pk en ik heb de indruk dat de GLC sneller was,heel mooi afgewerkt.
Ben fan van BMW in hart en nieren maar ben echt heel positief verrast ,verkoper kwam heel positief over,gaf direct een heel mooie korting en kon eens we zover waren(juni 2016)me nog een extraatje geven.
We zien wel.
Gisteren test gereden men een GLC 220D ,wit met AMG pakket en 20 inch velgen.
We zien wel.
Dat belooft, ik ga komende zaterdag testrijden, ook met een 220d. Heb nu ook een 520d f10, maar met 163pk. Ik mag dus minstens gelijke presties verwachten ... Hoe valt de geluidsisolatie mee tegenover de 520d? Ik lees vaak dat de mercedesdiesels wzt rauwer en luidruchtiger zijn, heb je daar wat van gemerkt?
Ik kan er eigenlijk niks negatief over zeggen,blijkbaar is dat koppel veel hoger.
Afwerking is top.
Ik twijfel tussen X4 en GLC,die dat ik mee test reed was een witte met AMG pakket en was zeer mooi.
Alles is wel een beetje wennen als je al jaren met BMW rijd,maar voor mij zou het een vlotte overgang zijn.
Met de GLC zit je met een totaal nieuw model,daar je met de X4 met een oud interieur en oude snoet zit,dat is hetgeen me het meeste tegenhoud.
De testwagen had ook de Burmeister geluidsinstallatie,eigenlijk vergelijkbaar met het hifi-luidsprekerssysteem van BMW.
Niks gemerkt van lawaai van de motor.
Dat belooft, ik ga komende zaterdag testrijden, ook met een 220d. Heb nu ook een 520d f10, maar met 163pk. Ik mag dus minstens gelijke presties verwachten ... Hoe valt de geluidsisolatie mee tegenover de 520d? Ik lees vaak dat de mercedesdiesels wzt rauwer en luidruchtiger zijn, heb je daar wat van gemerkt?
enkel bij optrekken, stationair of eens je op je toeren zit en CC aantikt is het dan weer wat stiller dan pakweg de BMW's.
Vandaag ook een testrit gedaan.
postief : launch pak is met amg pack en is echt wel mooi, en de prijs valt ook wel mee.
Mooie afwerking.
min : bij stevig gas geven maakt de motor toch te veel lawaai naar mijn mening en vanaf 110 km/h steek er een stevige windruis op rond de spiegels.
Merci! Daar moet ik één van de komende weekends es langsgaan. Da's wel een mooie kenterring bij Autoterminus. toen ik er 4 jaar geleden interesse had in de c-coupe was hun korting exact half zo groot als bij Cools in Jabeke.
Comment