Oorspronkelijk geplaatst door E90N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLC
Collapse
X
-
Deze auto gaat het toch waarschijnlijk worden: met autosalon hak ik de knoop door
Zaken die ik nog graag wil weten:
- zit er standaard isofix systeem op ?
- in de offerte staat cd-lezer, in de online configurator staat thans DVD lezer ( 0 euro) --> heb thans de comand optie gekozen
- knoop ook nog doorhakken ivm Burmester al dan niet
- zie ook nergens iets staan van alarm op de offerte, heeft verkoper me ook niets over gezegd ???
Als eeuwen-oude Audi rijder die nu vreemd gaat vraag ik me af of het ook mogelijk is om bepaalde zaken te laten aanpassen zoals DVD vrijschakelen tijdens rijden enz...Last edited by E90N; 18/10/2015, 07:16.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDeze auto gaat het toch waarschijnlijk worden: met autosalon hak ik de knoop door
Zaken die ik nog graag wil weten:
- zit er standaard isofix systeem op ?
- in de offerte staat cd-lezer, in de online configurator staat thans DVD lezer ( 0 euro) --> heb thans de comand optie gekozen
- knoop ook nog doorhakken ivm Burmester al dan niet
- zie ook nergens iets staan van alarm op de offerte, heeft verkoper me ook niets over gezegd ???
Als eeuwen-oude Audi rijder die nu vreemd gaat vraag ik me af of het ook mogelijk is om bepaalde zaken te laten aanpassen zoals DVD vrijschakelen tijdens rijden enz...
Dvd lezer standaard (geen wisselaar)
Burmester zou ik doen
Alarm niet standaard (verplicht vanaf bepaalde catalogus waarde)
Dvd kijken tijdens rijden moet mogelijk zijn via unlocks (meestal op youtube te vinden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenStandaard iso-fix
Dvd lezer standaard (geen wisselaar)
Burmester zou ik doen
Alarm niet standaard (verplicht vanaf bepaalde catalogus waarde)
Dvd kijken tijdens rijden moet mogelijk zijn via unlocks (meestal op youtube te vinden)IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenWeet iemand wanneer de glc 350e beschikbaar komt? Nog steeds geen prijs teruggevonden of lanceringsdatum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk BerichtenDvd vrij maken meestal via extra hardware module die moet ingebouwd worden.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas een optie maar evengoed softwarematig in te stellen. hang eens xentry dev. aan je wagen en ondek de mogelijkheden
ik heb de auto nog niet besteld Doa ;-)Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenxentry dev ??
ik heb de auto nog niet besteld Doa ;-)
idem voor de electronische snelheidsbegrenzer, de reactiesnelheid van de automaat etclets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nicolasmercedes Bekijk BerichtenWat vind je van deze velgen?
[ATTACH=CONFIG]109763[/ATTACH]
Ik denk aan iets "robuuster" ! ?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenIk kan er eigenlijk niks negatief over zeggen,blijkbaar is dat koppel veel hoger.
Afwerking is top.
Ik twijfel tussen X4 en GLC,die dat ik mee test reed was een witte met AMG pakket en was zeer mooi.
Alles is wel een beetje wennen als je al jaren met BMW rijd,maar voor mij zou het een vlotte overgang zijn.
Met de GLC zit je met een totaal nieuw model,daar je met de X4 met een oud interieur en oude snoet zit,dat is hetgeen me het meeste tegenhoud.
De testwagen had ook de Burmeister geluidsinstallatie,eigenlijk vergelijkbaar met het hifi-luidsprekerssysteem van BMW.
Niks gemerkt van lawaai van de motor.
Ben eigenlijk voor 80% verkocht..
Benieuwd naar je config lijst ...Sintruin till I die
Comment
-
Ik ben redelijk gek van Vossen, hier op SUVs:
Sexual Chocolate!! Normally people shy away from brown colored cars as they are a challenge to modify but we decided to jump in head first with another colla...
Meet big brother to "sexual chocolate" featuring our new 22" CV3-R wheel in gloss graphite. Peter Quinones and our good friends at Warren Henry Land Rover he...
Neem de standaard AMG-velgen met winterband en bestel je ene zomerset bij?
Dan is de CO2-waarde ook lager op papier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZijn da niet de 19" die horen bij AMG pakket ?
Ik denk aan iets "robuuster" ! ?
Comment
-
In de laatste rechte lijn bij de aankoop:
Vandaag definitieve bestellijst samengesteld en nu nog volgende week tekenen na nodige regelingen ...
Denk dat ik een mooie samenstelling gedaan heb :-)
Bye Audi (btw: mooie eventuele overnameprijs)
Blijkbaar zijn de prijzen 4% duurder geworden vanaf 1 november, maar omdat we in oktober de offerte gemaakt hebben geldt de oorspronkelijke prijs nog...
Levering zit nu al eind april 2016, maar geen probleem omdat ik levering begin juni wens :-)Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIn de laatste rechte lijn bij de aankoop:
Vandaag definitieve bestellijst samengesteld en nu nog volgende week tekenen na nodige regelingen ...
Denk dat ik een mooie samenstelling gedaan heb :-)
Bye Audi (btw: mooie eventuele overnameprijs)
Blijkbaar zijn de prijzen nu 4% duurder geworden vanaf 1 november, maar omdat we in oktober de offerte gemaakt hebben geldt de
oorspronkelijke prijs nog...
Levering zit nu al eind april, maar geen probleem omdat ik levering begin juni wens :-)
Comment
-
de bodem van de eerste a-klasse was erop voorzien (en dhl had er 1) maar nu komt de glc met brandstofcel
Comment
-
Weet er iemand hoe ik deze barometers krijg op het grote NAVI display ?
Ik heb dit op youtube gezien en de tellers werken wel degelijk...
IMG_6083.jpgBijgevoegde BestandenLast edited by E90N; 07/12/2015, 17:36.Sintruin till I die
Comment
Comment