Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• op 12:10 ongeveer egon

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• gisteren eens bij Rogiers (Dendermonde) binnengeweest.
      Stond mooie GLC 220d maar wel 63000€, vrij duur toch?
      C klasse break rond de 42000 met AMG pack in donkerblauw --> prachtig!

Alleen de vriendelijkheid liet wel serieus te wensen over.
      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        op 12:10 ongeveer egon

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Bedankt !

Sent from my iPhone using Tapatalk
        Sintruin till I die

Comment

• Het is hier heel stil rond de GLC coupe..
          Ziet er wel niet mis uit,concurrent van de X4..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
            gisteren eens bij Rogiers (Dendermonde) binnengeweest.
            Stond mooie GLC 220d maar wel 63000€, vrij duur toch?
            C klasse break rond de 42000 met AMG pack in donkerblauw --> prachtig!

Alleen de vriendelijkheid liet wel serieus te wensen over.
            goedkoopste diesel is ineens een 220d 4matic en begint aan 46000. is toch een 10 meer als een C break. het is nu wel een 4X4 maar een kale GLC heeft precies ook gewone wieldop achtige velgen..

idd geen goekope wagen.weet iemand de instapprijs van de GLK (is die nog in 2X4 ook uitgekomen?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
              goedkoopste diesel is ineens een 220d 4matic en begint aan 46000. is toch een 10 meer als een C break. het is nu wel een 4X4 maar een kale GLC heeft precies ook gewone wieldop achtige velgen..

idd geen goekope wagen.weet iemand de instapprijs van de GLK (is die nog in 2X4 ook uitgekomen?)
              GLK was er ook in 2X4, en in 200cdi versie. Die komen ook nog op de GLC beschikbaar, eind volgend jaar heb ik me laten vertellen (of wijsmaken)
              Heb er ook voor gekeken in leasing, maar komt in leasing niet erg gunstig uit, zeker niet voor een nieuw model. Een gelijke X3 is bvb goedkoper in leasing ...

Comment

• de GLK is altijd al duur geweest. voor e kleine opleg zit je bij audi en bmw een klasse hoger te shoppen in hun SUV gamma
                lets have some more member berries

Comment

• daarmee (samen met de looks) dat de GLK ook een flop was op de leasingmarkt
                  2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    de GLK is altijd al duur geweest. voor e kleine opleg zit je bij audi en bmw een klasse hoger te shoppen in hun SUV gamma
                    da's overdreven, een X3 2.0D X-drive met automaat kost zowat evenveel als een GLC 220d (met standaard automaat)

Comment

• Ik heb een "almost" full option AMG line en prijs is goedkoper dan "oude" Q5 en X3 ...
                      Prijs is wel sinds november 4% de hoogte in gegaan en leveringstermijn zat in November op eind mei 16...
                      Ik ben uiterst tevreden over deze auto en hij overstijgt mijn verwachtingen.
                      Last edited by E90N; 03/01/2016, 21:00.
                      Sintruin till I die

Comment

• in leasing zat de GLK net geen 2500 onder de Q5 en X3.
                        voor mijn collega toch, die koos uiteindelijk een Q5

Comment

• Iemand info of de 350e plugin hybrid nu te bestellen is, en wat de prijs is? Vind nergens info terug. Dealers vandaag dicht.

Comment

• is er eigenlijk een mogelijkheid om de wielkassen mee te laten spuiten in koetswerkkleur? ik vind een zilvergrijze SUV super, maar niet met die lelijke zwarte randen

Comment

• achteraf wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                achteraf wel...
                                Dat weet ik zo niet, is een soort rubber...
                                Sintruin till I die

Comment

• Ik heb trouwens offertes voor BMW X3 2.0 en Mercedes GLC 250 en voor de Mercedes kwam het bijna exact hetzelfde uit met meer opties (Parktronic, agility control)

Comment

• Dus de keuze is gemaakt. Welkom bij Mercedes.

Comment

• haha, nee, we gaan nog ff wachten maar de kans is inderdaad groot dat het een GLC wordt

Comment

• Net eens bij dealer in Zottegem gepolst naar de GLC hybrid ... zal op Belgische markt komen deze zomer huidige inschatting van eerste leveringen pas in november (dit jaar!)!

Comment

• Vandaag ook voor het eerst één gezien, machtige bak! Bummer dat opa een GLA gekozen heeft.
                                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Working...
                                          X