Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLC
Collapse
X
-
gisteren eens bij Rogiers (Dendermonde) binnengeweest.
Stond mooie GLC 220d maar wel 63000€, vrij duur toch?
C klasse break rond de 42000 met AMG pack in donkerblauw --> prachtig!
Alleen de vriendelijkheid liet wel serieus te wensen over.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichtengisteren eens bij Rogiers (Dendermonde) binnengeweest.
Stond mooie GLC 220d maar wel 63000€, vrij duur toch?
C klasse break rond de 42000 met AMG pack in donkerblauw --> prachtig!
Alleen de vriendelijkheid liet wel serieus te wensen over.
idd geen goekope wagen.weet iemand de instapprijs van de GLK (is die nog in 2X4 ook uitgekomen?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtengoedkoopste diesel is ineens een 220d 4matic en begint aan 46000. is toch een 10 meer als een C break. het is nu wel een 4X4 maar een kale GLC heeft precies ook gewone wieldop achtige velgen..
idd geen goekope wagen.weet iemand de instapprijs van de GLK (is die nog in 2X4 ook uitgekomen?)
Heb er ook voor gekeken in leasing, maar komt in leasing niet erg gunstig uit, zeker niet voor een nieuw model. Een gelijke X3 is bvb goedkoper in leasing ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende GLK is altijd al duur geweest. voor e kleine opleg zit je bij audi en bmw een klasse hoger te shoppen in hun SUV gamma
Comment
-
Ik heb een "almost" full option AMG line en prijs is goedkoper dan "oude" Q5 en X3 ...
Prijs is wel sinds november 4% de hoogte in gegaan en leveringstermijn zat in November op eind mei 16...
Ik ben uiterst tevreden over deze auto en hij overstijgt mijn verwachtingen.Last edited by E90N; 03/01/2016, 21:00.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenachteraf wel...Sintruin till I die
Comment
-
Vandaag ook voor het eerst één gezien, machtige bak! Bummer dat opa een GLA gekozen heeft.
Comment
Comment