Leveringstermijn zit al op Januari 2017...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenLeveringstermijn zit al op Januari 2017...
Bij onze garage was het 1,5 weken geleden, levering in oktober voor de GLC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten(ik vond de glk wel meer karakter hebben)
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten(ik vond de glk wel meer karakter hebben)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk BerichtenWaar jij bent gegaan maar er zijn nog garages, waarbij de levertijd vroeger is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk BerichtenWaar jij bent gegaan maar er zijn nog garages, waarbij de levertijd vroeger is.
Bij onze garage was het 1,5 weken geleden, levering in oktober voor de GLC.Sintruin till I die
Comment
-
Comment
-
-
enkel als benzine interessant, vooral als 350e dan, heb met de 220d gereden, vind die behoorlijk lawaaierig bij acceleratie, zal wachten zij vermoed ik op de nieuwe diesel die in de E geïntroduceerd is om dat te verbeteren. Ook bij de jaguar XF stoorde me dat/
Heb uiteindelijk een X5 Xdrive40e besteld, levering juli
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk Berichtenenkel als benzine interessant, vooral als 350e dan, heb met de 220d gereden, vind die behoorlijk lawaaierig bij acceleratie, zal wachten zij vermoed ik op de nieuwe diesel die in de E geïntroduceerd is om dat te verbeteren. Ook bij de jaguar XF stoorde me dat/
Heb uiteindelijk een X5 Xdrive40e besteld, levering juli
Desalniettemin goede keuze!
Comment
Comment