Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb'm inmiddels ook al in het echt gezin, zowel in het zwart, wit, selenietgrijs als bruin. Zilver lijkt me ook wel mooi met nightpakket, selenietgrijs past ook wel goed bij deze wagen. Wat vinden jullie?
    Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
    http://www.aanbod.be

Comment

• Alles behalve zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        dan nog!

stel dat je start met een blitse sportwagen... op een bepaald moment heb je een gezin en ben je met die kar niks!

en stel dat je met een monovolume begint, op een bepaald moment slaat je midlife toe en wil je iets anders.

Ik ben ook al van cabrio's naar breaks naar coupés naar vierdeurs overgeschakeld, en nu crossover/monovolume

Crossover/monovolume?
        Nen Espace lijkt toch ni erg op nen Crossover :-).
        Last edited by ; 01/10/2016, 14:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Alles behalve zwart.
          en zo is smaak duidelijk iets heel persoonlijks. Ik vind hem juist enkel mooi in het zwart
          Mijn levertijd is btw niet veranderd... 31/3/2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
            en zo is smaak duidelijk iets heel persoonlijks. Ik vind hem juist enkel mooi in het zwart
            Mijn levertijd is btw niet veranderd... 31/3/2017
            Is idd prachtig in 't zwart. Toch was dit mijn eerste en tevens laatste zwarte auto, je ziet er gewoon elke onvolkomenheid op, om als autofreak zot van te worden
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• mat zwart pakken, mijn volgende zal toch een mat kleur worden
              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                mat zwart pakken, mijn volgende zal toch een mat kleur worden
                Not my cup of tea
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Not my cup of tea
                  Vind ik ook niks. Nooit begrepen dat mat gedoe. Vind het tegenwoordig zelfs al wat marginaal ogen.

Comment

• mat donker grijs is
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Is idd prachtig in 't zwart. Toch was dit mijn eerste en tevens laatste zwarte auto, je ziet er gewoon elke onvolkomenheid op, om als autofreak zot van te worden
                      Mijne (zwarte)heeft een coating op en dat is een hemelsbreed verschil, blinkt steeds prachtig en bestendig tegen kleine krassen....

Ook serieus geïnvesteerd in shampoo en poetsdoeken (WAX-IT) en dat werpt zijn vruchten steeds af..

Geen carwash meer of afspuit boxen maar gewoonweg de 2 emmer methode en het resultaat is geweldig
                      Last edited by E90N; 18/09/2016, 16:53.
                      Sintruin till I die

Comment

• Akkoord! Doe ook zoveel mogelijk van die dingen, het is en blijft gewoon een heel delicate kleur. Voor mij toch iets anders next time

Comment

• wij zijn ook aan het kijken voor een glc(coupé) maar dan de hybride versie... maar bij onze dealer maar 7% korting....zo te zien de lange lever termijnen moet mn helaas niet braderen op deze wagen. nu bestellen is levering mei
                          of wacht ik best nog even het autosalon af? wat is jullie ervaring hierbij?

Comment

• Deze morgen aan UZA in A'pen eerste keer GLC Coupé live gezien. Zilvergrijs met AMG pakket. Me like! Achterkant is beetje "boller" dan je op de foto's zou zeggen maar valt mee.

Mercedes is zéér goed bezig vind ik, als de Maserati nu plots perte-totale zou zijn zou het tussen een C coupe, C Cabrio en GLC Coupé gaan.

De GLC Coupé plug-in staat niet op de configurator, iemand enig idee van prijs hiervan?

Comment

• Donderdag een zwarte GLC coupe gezien in Roeselare en moet zeggen ik kon hem wel smaken. Hij reed in de tegenovergestelde richting en dus een schimp van opgevangen maar veel mooier irl dan op foto.

Comment

• GLC coupe Hybrid is 8200 € duurder dan de GLC coupe benzine voor de zelfde basisopties.
                                Last edited by ; 24/09/2016, 22:15.

Comment

• Ik sprak vorige week met een collega die zijn B-klasse wou inruilen voor een GLC. 14 maanden levertermijn? Dat gaat toch echt nergens over of ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stev Bekijk Berichten
                                    GLC coupe Hybrid is 8200 € duurder dan de GLC coupe benzine voor de zelfde basisopties.

ik wacht ook op de prijsweergave van de coupé hybride, nog nergens is die officieel voorgesteld. binnen enkele weken mogelijk zeiden ze me in de garage.

normaal in november configureerbaar levering in januari... maar dit moet ik dus nog zien...

Comment

• Amai, das wel sneller dan onze 10 maanden

Comment

• Hallo, ik ben nieuw op dit forum. (mijn GLC is besteld, en wordt verwacht maart 2017 - vandaar dat ik hier terechtkwam)
                                        Voor een grille kan je ook hier eens kijken:

Comment

• Proficiat, wanneer heb jij besteld?

Comment

Working...
                                          X