Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
Wij zaten aan dezelfde leveringstermijn, december was haalbaar maar intussen van de garage gehoord dat er productieproblemen zijn en de levering later zal zijn (maar hoeveel later zeiden ze niet)
Online is hij ook niet meer configureerbaar...
Heb jij al iets gehoord hierover?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
Wij zaten aan dezelfde leveringstermijn, december was haalbaar maar intussen van de garage gehoord dat er productieproblemen zijn en de levering later zal zijn (maar hoeveel later zeiden ze niet)
Online is hij ook niet meer configureerbaar...
Heb jij al iets gehoord hierover?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door illi4ever Bekijk Berichten
Ik ben vorige week naar Mercedes Claes en Zonen geweest en die zeiden me dat de GLC350e coupé pas in productie ging in maart en nu lees ik bij jullie van een levertermijn in januari?
Comment
-
Bedankt voor de info. Ik kan niet zeggen of dit goede cijfers zijn of niet wegens te weinig kennis / ervaring. Ik vroeg het me gewoon af, uit nieuwsgierigheid. Toen ik vorig jaar in juni ging kijken, raadde de dealer me aan geen hybride te nemen. (vanwege de dagelijkse verplaatsingen - werkverkeer). Ik heb vorige week wel een datum gekregen: 20 maart zou mijn GLC geleverd worden. Nog even geduld dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S t e v Bekijk BerichtenIemand een idee van de grootte-orde van elektrisch verbruik op maand/jaarbasis voor een GLC 350e - uitgaande van een dagelijkse laadbeurt.
Ik heb een verbruiksmeter op het stopcontact staan , op +- 9 weken 500kw verbruikt voor het opladen .
Comment
-
Vandaag de kans gehad om kort met een GLC Coupe te rijden. Mijn vader mag van de leasefirma binnenkort de opvolger kiezen van zijn S212. Zijn eisen zijn automatische versnellingsbak, vierwielaandrijving en liever iets compacter dan een E-klasse. Dan is de GLC een auto waar je moeilijk omheen kunt.
De demowagen was een 220d, die heel dik in de opties zat. Korte opsomming van wat er allemaal opzat dat ik gezien heb: leder, AMG-pack met 20 inch velgen, nachtpakket, spiegelpakket, verwarmde zetels, schuifdak, Command, Burmester, head-up display, led lichten, Airmatic en mogelijks nog wat zaken. Ik heb de volledige optielijst ervan niet gezien maar ik schat hem op 70k, minstens. Wat eigenlijk toch te gek is voor een niet al te grote SUV op het onderstel van een C met 4 cilinder diesel.
Maar goed dat terzijde. We hebben er kort eens mee kunnen rijden, eerste indruk was toch positief. Voor een SUV reed dat zeker niet slecht, al zal de optionele luchtvering van dit exemplaar daar ook wel toe bijgedragen hebben. Ze hadden nog een gewone GLC zonder Airmatic ook als demo in een andere vestiging, idealiter testen we die ook eens voor het verschil te ervaren.
In vergelijking met de huidige E200cdi is deze wel wat vlotter en die 9 traps automaat schakelt ook snel en zacht. En vooral, de motor is een pak stiller dan de 2.1 uit de E. Eigenlijk hoorde je die amper draaien voor een diesel en ook als je iets meer gas gaf bleef het geluid redelijk bedeesd.
Wat ik wat minder vond was het sturen, nogal licht en gevoelloos in vergelijking met de E. Het stuur in de E heeft toch wat zwaarte en dat geeft ook wat meer gevoel aan het sturen, wat ik persoonlijk aangenamer vind. Al is dat waarschijnlijk ook deels een kwestie van gewoonte.
Na deze korte test lijkt het ons toch wel een fijne auto. Één van de mooiere SUV's op de markt vinden we en ie rijdt ook nog degelijk. Nu nog zien wat er in budget raakt maar het blijft een kanshebber.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtengisteren te horen gekregen dat mn auto binnen is gekomen, dinsdag gaan we erom whoopwhoop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtengisteren te horen gekregen dat mn auto binnen is gekomen, dinsdag gaan we erom whoopwhoop!
binnen en buiten?
Ik moet nog 2 maand wachten! Het begint ook te korten (wachten al sinds juli)
Comment
Comment