Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Clubman (2015).
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk BerichtenHeel mooi interieur, maar daar houdt het voor mij wel op... wat een mottige kont!
Comment
-
gisteren in avant premiere naar de clubman kunnen gaan kijken : hij is echt wel mooi geworden (niet op de configurator, maar wel in het echt)
Ok, de naam "mini" klopt niet meer echt, maar als Porsche en Bentley jeeps mogen verkopen mag een iets grotere mini ook wel he
Voor mij is het de mooiste mini, de verhoudingen kloppen, duidelijk een klasse hoger..ik denk dat dit goed gaat verkopenWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Tuurlijk gaat dit goed verkopen , net als de 5 deurs hatch en de countryman , allemaal modellen uitgebracht met het oog op de leasemarkt .
De nieuwe clubbie is gewoon een mooie premium stationwagen geworden , maar het speelse is er ondertussen al wel af (in mijn ogen) ...TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenJa het is idd een volwassen wagen geworden...voor een mini....niet speels tov kleine mini maar toch nog erg speels tov reguliere merkenTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
de omvang van bepaalde design elementen (lichten, kunststof rond wielkasten) is het best in evenwicht met de totale wagen bij deze clubman. Ook van de vorige versie vond ik dit al.
Mijns inziens zou er ook een gesloten 'bestel' versie mogen komen (2 deurs panel van type).
Zou leuk zijn en dan kan je daar naar goeie traditie leuke verschijningen van maken, maar waarschijnlijk te duur om echt als besteller ingezet te worden.
Comment
Comment