Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Das nie het gewone model?
    De QV denk ik.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
      Nee dit is de 510 pk sterke versie

510pk? zotjes

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Ik ga mijn verhaal hier niet meer opnieuw doen, ik ben er nu stilaan over De reden waarom ik nooit nog een auto met mijn hart zal kopen, maar ze zijn zo mooi verdorie
      Mijn nicht heeft een 156 gehad, ook veel last mee.
      Maar ze heeft ook last gehad met haar A-klasse en C350.

Ik ben zelf ook gaan zien naar een 159 ipv mijn E39 maar vond geen naar mijn goesting . ooit mss
      BMW X5 45e

Comment

Waarom moeten al die designers Audi-achterlichten tekenen? Jaguar ook al bij de XE...

Comment

Als autoliefhebber word ik gelukkig bij het zien verschijnen van zo'n mooie auto. Mijn goesting om eens wat anders te kopen dan de zoveelste BMW is meer en meer aan het toenemen.
          Deze Alfa, de Maserati Ghibli, de Jaguar XF, beurt om beurt mooie verschijningen. Enkel spijtig dat ze kwalitatief achter blijven op de Duitsers.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Last edited by ; 24/06/2015, 18:57.

Comment

ik ben er nog niet uit wat ik er moet van vinden. Algemene lijn klopt wel, sportieve berline..Maar wat details waaraan ik moet wennen...Nu ik herinner me van de 159 dat ik die grille vooraan ook maar raar vond, en nu x jaar later draai ik nog steeds mijn hoofd als ik een propere zie rijden
              Ik zou ook wel graag eens een normale versie zien, hopelijk straks ??
              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Ze tonen we een gepimpte QV. Benieuwd hoe de standaard versie er uit zal zien. In ieder geval knappe wagen. Hoe duur gaan die zijn? Zal veel bepalen.

Comment

Ze hebben er ook weer lekker rekening mee gehouden dat er nog ergens op de voorkant een kentekenplaat geschroefd moet worden.

Comment

Lekkere plaatjes op het live verslag :-)
                    Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                    #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                    #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                    #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                    #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                    #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                    #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

Ik vind de auto totaal "geen" Alfa Romeo uitstraling hebben.

Comment

Dat QV is blijkbaar mede ontwikkeld met Ferrari.

Dat moet ik dus hebben
                        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Dat QV is blijkbaar mede ontwikkeld met Ferrari.

Dat moet ik dus hebben
                          Als ze hem lekker duur verkopen, zal je er even veel zien rijden als 4C's.

Bijna geen.

Comment

Alfa Romeo deelt wel een Bitch Slap uit aan de Duitse drie met de 510 pk versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Als ze hem lekker duur verkopen, zal je er even veel zien rijden als 4C's.

Bijna geen.
                              Ik dacht dat ik ergens gelezen heb dat hij vanaf € 60.000+ ging kosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Ze tonen we een gepimpte QV. Benieuwd hoe de standaard versie er uit zal zien. In ieder geval knappe wagen. Hoe duur gaan die zijn? Zal veel bepalen.
                                Giulieta quadro vs niet-quadro is allessinds geen gigantische veranderings, dus denk de normale ook wel zal meevallen. Andere/kleinere velgen en iets minder sportieve bumpers en dat spoilerke op de koffer eraf. Ben ook wel benieuwd naar de prijs.
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Zie precies wat roest op de rechterdrempel. En linkerachterlicht werkte niet....

. Prachtige wagen, ik hoop voor Alfa dat ze nu terug vertrokken zijn.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten

Die vierkantige neus doet me ergens wel denken aan de SZ
                                          Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                          #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                          #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                          #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                          #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                          #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                          #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

Working...
                                          X