Nog nergens een configurator
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenJe hevige Italiaanse emoties spelen je parten. Wat dubieuze plastics betreft: zowel bij de Jaguar XE als bij de Alfa Giulia heb ik zelf plastics gezien die een upgrade verdienen. Daar zondigt trouwens bijna elke premiumkar in dat segment zich aan (misschien in mindere mate bij de Audi A4).
Het feit dat de 2-liter benzine bij de XE van bij Ford komt, is evenmin een schande. Overal worden economisch interessante partnerships aangegaan en zitten er elementen onderhuids van andere merken. Je gaat mij dus niet kunnen wijsmaken dat er in een Alfa Giulia geen elementen zouden zitten die elders in de Fiat-Chrysler groep worden gebruikt.
Ik denk dat de boodschap echter is dat dat andersom ook niet het geval is.
Die twee zijn gewoon rechtstreekse concurrenten.
Dat de prijzen elkaar niet ver ontlopen hoeft dan ook niet te verwonderen.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenDat klopt uiteraard, de Giulia zal op dat vlak niet beter zijn dan de XE.
Ik denk dat de boodschap echter is dat dat andersom ook niet het geval is.
Die twee zijn gewoon rechtstreekse concurrenten.
Dat de prijzen elkaar niet ver ontlopen hoeft dan ook niet te verwonderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenNatuurlijk zijn dat dezelfde prijzen. De Jaguar XE is ook maar een would-be premiumkar met zeer dubieuze plastics in het interieur en bovendien een Ford Mondeo-motor in het vooronder. Als we het over vierpitters op benzine hebben.
De plastics van de Alfa zien er minder dubieus uit en de motor is geen Ford.
Het gamma benzinemotoren zal verder uitgebreid worden. In de VS zijn al persberichten over een TI-versie met rond de 280 pk verschenen.
Het probleem met deze car is dat hij eigenlijk ook een beetje Alfa gaat moeten redden, des te meer vind ik het bizar dat de vanafprijzen zo hoog zijn. Maar nog eens, de car op zich spreekt mij wel aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik dat je hier nogal kort door de bocht gaat. Het gaat niet enkel om de plastics he, daar kan idd BMW en ook Jaguar nog net iets beter werk leveren. Een merk als alfa moet zich toch opnieuw gaan bewijzen. De giuletta en mito spelen toch ook niet in de hoge markt? Ik zeg het niet dat hij in de prijscategorie van een Citroen meot spelen maar ik had toch iets minder verwacht zodat ze zich net onder de gevestigde orde gingen positioneren. Deze prijsstrategie gaat hen de das om doen. Ik ben heus niet de enige die deze auto van zijn lijst gaat schrappen met deze prijzen. De meutte zal dan voor een a4,c of 3 gaan. Ik zou met dat geld eerder bij Jaguar of Lexus binnenstappen die in mijn ogen de prijs meer rechtvaardigen.
Het probleem met deze car is dat hij eigenlijk ook een beetje Alfa gaat moeten redden, des te meer vind ik het bizar dat de vanafprijzen zo hoog zijn. Maar nog eens, de car op zich spreekt mij wel aan.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenJe hevige Italiaanse emoties spelen je parten. Wat dubieuze plastics betreft: zowel bij de Jaguar XE als bij de Alfa Giulia heb ik zelf plastics gezien die een upgrade verdienen. Daar zondigt trouwens bijna elke premiumkar in dat segment zich aan (misschien in mindere mate bij de Audi A4).
Het feit dat de 2-liter benzine bij de XE van bij Ford komt, is evenmin een schande. Overal worden economisch interessante partnerships aangegaan en zitten er elementen onderhuids van andere merken. Je gaat mij dus niet kunnen wijsmaken dat er in een Alfa Giulia geen elementen zouden zitten die elders in de Fiat-Chrysler groep worden gebruikt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenInderdaad, ik denk dat je qua betrouwbaarheid nog altijd beter bij Ford zit en van 'premium' (ik haat dat woord) is zo'n Italiaan nog ver verwijderd. Ik heb dat nog ooit eens gehoord...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
De Italiaanse configurator staat gedeeltelijk online: http://carconfigurator.alfaromeo.com/it_IT/Giulia/
Momenteel zijn enkel de diesels configureerbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDe Italiaanse configurator staat gedeeltelijk online: http://carconfigurator.alfaromeo.com/it_IT/Giulia/
Comment
-
Alfa Romeo Giulia
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDe Italiaanse configurator staat gedeeltelijk online: http://carconfigurator.alfaromeo.com/it_IT/Giulia/
Edit, nu toch wel.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Mijn configuratie ook al gemaakt.
Net boven de 40k. 150 pk, handmatig, 'Super'-uitrustingsniveau, niet al te zot gedaan met de opties.
Nu nog een lease-tarief, en dan weet ik of ik realistisch bezig ben.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Ik vrees dat het leasebedrag hoger gaat liggen dan de duitse drie, aangezien men hier ook kijk naar restwaarde, onderhoud, etc..
En iemand idee wat voor automaat hier in ligt?
Ik veronderstel een ZF ?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVolgens mij komen hun 2.0l benzinemotoren nu gewoon uit hun eigen fabriek in Staffordshire.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenNope, Ingenium op benzine is nog niet gelanceerd. Kijk de specificaties (boring, slag, vermogen, e.d.) maar eens na. Dit is de 2.0 van Ford.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenInderdaad, ik denk dat je qua betrouwbaarheid nog altijd beter bij Ford zit en van 'premium' (ik haat dat woord) is zo'n Italiaan nog ver verwijderd. Ik heb dat nog ooit eens gehoord...
Comment
-
Ik denk dat de Giulia zal verkopen, als er maar een deftige basismotor inkomt met interessante CO2-uitstoot (zoals gezegd, pleur daar die 1.6 multijet in!)
Ben ook al in discussie gegaan met Jocar, doch zoals een liefhebber vaak door een roze bril kijkt kijkt hij door een pekzwarte naar Italiaanse wagens omdat hij twee keer serieuze problemen gehad heeft.
Qua afwerking staat Audi een trap hoger, Mercedes een halve en BMW met de laatste reeksen helemaal niet meer vind ik (behalve, inderdaad, keuzemogelijkheden).'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Idem dito hier.
Ben ook wel fan van het model, en als leaser zou ik een Italiaans avontuurtje wel zien zitten anders.
In het verleden mochten we wel alfa kiezen, en toen kon je toch al een behoorlijk uitgeruste 3 reeks nemen voor een veel minder toebedeelde 156 bv. Restwaarde was toen héél erg laag.
Comment
Comment