Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
    Mijn dealer zegt dat er een 300pk (ca) benzine versie komt, normaal een 2.0l
    Tinternet staat vol van die geruchten!
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Mijn dealer zegt dit, hij is dit zeker (vergadering dealers?!?) enkel pk's lagen niet vast kan 280 zijn kan 300 zijn

Comment

Mijn dealer zegt dit, hij is dit zeker (vergadering dealers?!?) enkel pk's lagen niet vast kan 280 zijn kan 300 zijn
        Ja, het wordt hen met mondjesmaat toegezegd, dat klopt.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Mijn dealer zegt dit, hij is dit zeker (vergadering dealers?!?) enkel pk's lagen niet vast kan 280 zijn kan 300 zijn
          Ze hebben er de appetijt van de Amerikaanse autopers al eens mee geprikkeld. Zou daar het label "TI" dragen en inderdaad ergens tussen 280 en 300 pk zitten. Omdat de vermogenswedloop op de Amerikaanse markt helemaal dolletjes is, vinden ze 300 pk daar een quasi-slappe versie...

Comment

• Voor hier vind ik 300pk op zo een kar net gepast, minder zou ik er niet echt op willen.

Comment

• Mja.. Da's zeggen dat je bij een 3 enkel oog hebt voor de 335i en 335d, bijvoorbeeld...
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                Mja.. Da's zeggen dat je bij een 3 enkel oog hebt voor de 335i en 335d, bijvoorbeeld...
                in veel regio's in de states is een BMW of mercedes direct een M of AMG.
                kost ook zoveel als een 2 liter diesel hier
                lets have some more member berries

Comment

• Begrijp dat toch niet goed in de USA met hun zware motoren. Heb er al drie keer op reis een auto gehuurd en als er nu 1 land is waar iedereen als een bomma rijdt en zich aan de snelheidsgrenzen focust is het daar wel

Comment

Mja.. Da's zeggen dat je bij een 3 enkel oog hebt voor de 335i en 335d, bijvoorbeeld...
                    Dit is ook zo een 320d zegt mij niks. Neem ik een 3 dan is het een 35i, neem ik een A4 is het een s4, een c350 etc. In middenklasse sedan en stations spreken mij 150-220pk versies mij totaal niet aan. Ik doe dan ook weinig kms.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      in veel regio's in de states is een BMW of mercedes direct een M of AMG.
                      kost ook zoveel als een 2 liter diesel hier
                      Dat dacht ik eerst ook, maar dat klopt niet helemaal, als je in de VS aan de opties zit gaat een M ook richting de 100K MSRP. Niet dat dat de norm is want op een Amerikaans forum werd onlangs gepolst welke "zot" zoiets koopt, dat zegt al veel, terwijl je daarvoor in België nog niet zo zot voor moet doen (maar wel een beetje zot voor moet zijn). Daar verkopen ze meer 335i's dan ///M's volgens mij, 'k kan me niet inbeelden dat Alfa Romeo dat gat niet zou invullen aangezien binnen de groep toch een aantal oplossingen te vinden zijn.

Comment

Dit is ook zo een 320d zegt mij niks. Neem ik een 3 dan is het een 35i, neem ik een A4 is het een s4, een c350 etc. In middenklasse sedan en stations spreken mij 150-220pk versies mij totaal niet aan. Ik doe dan ook weinig kms.
                        Als het sportief moet zijn, M3 - RS4 - 63AMG - Giulia QV zijn ook tof. Je praat over 300pk alsof het niks meer is.

Ik dacht/hoopte dat Alfa er ook een 1750TBI met 240pk en 400nm zou inlepelen, maar zo simpel zal het niet zijn. Op papier leek mij dat op vele fronten al een zeer prettig evenwicht. Niet te vergeten dat Alfa zoiets in de vorige generaties niet had, dan moest je al naar een zuipende busso V6 of herwerkte GM krachtbron. (Ik vind die busso interessanter maar ge snapt wat ik bedoel)

Comment

• Als je hothatches gewoon bent mag het in een sedan/break al iets meer zijn

Comment

• Het MAG altijd hoor

Alleen kan het niet altijd, hoeft het niet altijd of wil men niet altijd. Een 300pk sterke benzine zal een stukje meer kosten dan een instapper met pakweg 150pk op benzine.
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Het MAG altijd hoor

Alleen kan het niet altijd, hoeft het niet altijd of wil men niet altijd. Een 300pk sterke benzine zal een stukje meer kosten dan een instapper met pakweg 150pk op benzine.
                              Ja, lijkt me logisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Dat dacht ik eerst ook, maar dat klopt niet helemaal, als je in de VS aan de opties zit gaat een M ook richting de 100K MSRP. Niet dat dat de norm is want op een Amerikaans forum werd onlangs gepolst welke "zot" zoiets koopt, dat zegt al veel, terwijl je daarvoor in België nog niet zo zot voor moet doen (maar wel een beetje zot voor moet zijn). Daar verkopen ze meer 335i's dan ///M's volgens mij, 'k kan me niet inbeelden dat Alfa Romeo dat gat niet zou invullen aangezien binnen de groep toch een aantal oplossingen te vinden zijn.
                                dat klopt. groot was mijn verbazing dan ook toen ik daar voor het eerst een C63 met halogeen koplampen en APS50 zag
                                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                  Begrijp dat toch niet goed in de USA met hun zware motoren. Heb er al drie keer op reis een auto gehuurd en als er nu 1 land is waar iedereen als een bomma rijdt en zich aan de snelheidsgrenzen focust is het daar wel
                                  Idd, maar ze willen wel zo snel mogelijk van nul naar hun absurde snelheidslimieten. En in sommige staten rijden ze ook behoorlijk hard. Zo hield ik mij in landelijk Virginia aan de limieten en ze knalden mij daar allemaal voorbij. Zelfs met vrachtwagens.

Comment

• Werkt maar half blijkbaar.
                                    Last edited by Metaxa; 05/05/2016, 19:24.

Comment

• Vannacht gedroomd dat er een Guilia op de oprit stond.

Is het een teken?
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                        Vannacht gedroomd dat er een Guilia op de oprit stond.

Is het een teken?
                                        Alleen vannacht? Ik droom al langer van die Quadri...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Alleen vannacht? Ik droom al langer van die Quadri...
                                          ... nog geen enkele geleverd ... een ///M Quadri dan maar?

Comment

Working...
                                          X