Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    ... nog geen enkele geleverd ... een ///M Quadri dan maar?
    Nope.
    Hoop dat er snel nieuws komt over een automaat. Ik wil nog wachten tot september. Zou graag begin volgend jaar iets leuks willen hebben.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Configurator is nu in orde.
      € 82040 voor een Quadrifoglio in handbak.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

      Comment


      • Foto-special over de Giulia Quadrifoglio Carabinieri:

        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

        Comment


        • Persintroductie Alfa Romeo Giulia is een feit

          10 mei 2016 13:30 Geen reacties

          Bijna een jaar nadat we de Alfa Romeo Giulia voor het eerst zagen, is het nu eindelijk zover dat iedereen aan deze indrukwekkende auto mag ruiken en proeven. De officiële herlancering van het Italiaanse premiumproduct is een feit. Zondag gaf de fabrikant nog persoonlijk de sleutel aan diverse hoogwaardigheidsbekleders, vandaag is het de beurt aan de pers. Stijlvol als altijd, tonen de Italianen de Giulia bij het prachtig gelegen Castello dal Pozzo aan de zuidkant van het Lago Maggiore, nog net aan Piemontese zijde. Veel eerste reacties zijn louter enthousiast. Niets dat tegenvalt springt in het oog van alle kritische aanwezigen. Enkel het slechte weer van dit moment zorgt voor een chagrijnige opmerking zo links en rechts. Gisteravond werd tijdens een sfeervol galadiner op de villa alvast een uitgebreide presentatie gegeven met onder andere de nodige specs, zoals die van de nog te introduceren 210 pk sterke 2.2 JTD (470 Nm max koppel, 320 Nm bij 1250 t/min en 440 Nm bij 1500 t/min). Ook is er de aankondiging gedaan van een 2.0 Biturbo met 350 pk die het gat zal opvullen tussen de Quadrifoglio en de 2.0 280 pk. Alles draait bij de Giulia om de prestaties wat uit alle uitvoeringen blijkt. Zo heeft een 180 pk sterke JTD slechts 7,1 seconden nodig om naar de 100 te geraken, wat sneller is dan de concurrent uit Beieren die 10 pk meer heeft. De eerste journalisten die ‘m hebben gereden zijn vooral laaiend over de rijdynamiek in de bochten. Precies het traditionele visitekaartje van Alfa Romeo.

          Inmiddels zijn ook de voorbereidingen voor de commercie in volle gang en worden diverse spotjes gedraaid (foto’s boven en onder), onder andere in de straten van Milaan omdat het nobele merk toch onlosmakelijk met de Lombardijse hoofdstad is verbonden. Op 28 en 29 mei zullen de Italiaanse dealers het hele weekend geopend zijn voor de verkoopstart van de Giulia. Alfa Romeo Nederland zal naar verwachting in de loop van juni met een aankondiging komen.





          Bijna een jaar nadat we de Alfa Romeo Giulia voor het eerst zagen, is het nu eindelijk zover dat iedereen aan deze indrukwekkende auto mag ruiken en
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

          Comment


          • En nog een honderdtal nieuwe officiële foto's: http://corsaitalia.com/fotofeest-100...-giulia-fotos/
            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

            Comment


            • Top Gear review: http://www.topgear.com/car-reviews/a...dr/first-drive

              Review: Alfa Romeo Giulia QV, the 503bhp BMW M3 rival





              So, how is it?
              Alfa Romeo has made a brilliant car. After years of modestly capable (Giulietta) or actively underwhelming (4C) cars, Alfa has finally built a belter. It’s actually a relief to be able to write that, to find that this time there doesn’t need to be any ifs or buts or qualifications or caveats – the Giulia is great. Full stop. End of.
              What was the last Alfa you could say that about?
              I had a think, and I honestly can’t remember. The last Alfa that impressed me enough to think I’d actually like to own one was the 156 GTA 15 years ago and even that came with caveats. It was way less powerful than German rivals, front-drive only, had a curious seating position and suspect build quality. It was unusually supple, though - which, as you’ll see, will strike a chord later on.
              So how come Alfa has got the Giulia so right when the 4C was so wrong?
              It was, wasn’t it? Such a disappointment that car. The answer comes down to investment – I think FCA (Fiat Chrysler Automobiles) was unwilling to invest fully in the 4C due to the low potential sales and instead used the carbon-chassis’d sports car as a tech demonstrator. The Giulia is different. This is the car that sets the tone for all future Alfas, that shows us the direction the company will take.
              And what direction is that?
              North. Towards Stuttgart and Munich. Because this is no piecemeal, half-hearted rival to the BMW M3 and Mercedes-AMG C63, but a head on, carefully targeted, dead set alternative. And not just the hot Quadrifoglio, but all Giulias – the model range will include everyday diesels and petrols, too.
              All are underpinned by a new-from-the-ground-up platform (code-named Giorgio, it’ll also underpin an SUV in due course) that has had billions invested in it in a quest to take Alfa from sales of 75,000 per year to 400,000 within three years.
              Have you driven the everyday cars as well?
              We have driven the diesel, and it’s really impressive. I’ll write a full drive on that in the next few days. There are 150bhp and 180bhp diesel versions, and in due course a 2.0-litre petrol, too. Those will be the volume sellers and all are turbocharged, rear-wheel drive and feature carbon fibre propshafts. Really.
              The vital statistics (mpg, CO2, 0-62mph etc) are good, and pricing will be announced closer to the September on sale date.
              OK, back to the hot one…
              This is Alfa going for M3’s jugular. The chassis is aluminium and steel, the 19-inch wheels are held in place by double wishbone front and multi-link rear suspension, it’s rear-drive only, the torque divvied up by a vectoring diff able to send 100 per cent of thrust to either wheel.
              Ahead of the carbon prop shaft sits ZF’s 8spd auto (other markets, such as the US, will have a six-speed manual as an option, but not us. More on that later) and shoving the whole thing along is a 2.9-litre twin turbo V6 that is ‘inspired by Ferrari expertise and technologies’.
              Inspired by Ferrari?
              That’s the phraseology, but there’s more to it than that – it shares bore and stroke measurements with the eight cylinder Ferrari California T and comes from the same F154 engine family. I suspect Alfa would love to make more of a song and dance about this, but FCA doesn’t want to risk devaluing the Ferrari mystique. So it’s ‘inspired by Ferrari’ and not ‘Ferrari-engined’. Shame. Remember the Lancia Thema 8.32? If not, look it up.
              Even in the M4 GTS with water injection, BMW’s 493bhp twin turbo 3.0 falls short of the 503bhp output generated by this direct injection, continuously variable valve-timed engine. There’s 440lb ft of torque on tap, available from 2500-5500rpm. It doesn’t rev massively high – the limiter hits just before 7,000rpm – but there’s so much drama and excitement before then that I didn’t miss a blood-curdling top note.
              How’s the rest of the package? I spy carbon bits.
              Yep there’s carbon for the front splitter, diffuser and side skirts, plus our car had the optional carbon ceramic brakes and both the roof and bonnet are carbon – the M3 makes do with just the carbon roof. So plenty of carbon, all contributing to a claimed kerbweight of 1524kg – some 40kg lighter than the standard M3.
              There’s also 50:50 weight distribution, the wheels are deliriously beautiful, the bodywork is sculptural, elegant, achingly desirable and it’s painted in rich, thick, liquid three-layer Competizione Red.
              It’s too good to be true, isn’t it?
              I know, I wandered around looking for weak links, evidence that it was all going to fold in on itself like a pack of cards. And there is one entirely predictable area…
              It’s the interior quality, naturally. If you do a direct comparison with the A4 or 3-Series, the Giulia isn’t as well built inside, the plastics don’t butt up against each other with quite the same millimetric precision, there’s a tinnier tone when you tap them. But you know what? It’s the best built Alfa I’ve ever sat in, probably as well assembled as a Jaguar XE and, crucially, the quality is merely a slightly weaker link in a very strong chain.
              The design work inside is superb. It’s clean and simple, cleared of buttons and complexity, the infotainment screen is faired in, its menu system and rotary controller operate very like those in the BMW 3-Series. It works and works well. The driving position is spot on, there’s yards of reach adjustment on the steering so you can pull it into your chest for the full touring car experience, and the leather rim is lovely to hold.
              It’s even got more than adequate rear space and a decent boot (small aperture, good depth). OK so it’s only got one cup holder and the central USB socket could have been more tidily integrated, but it’s very, very convincing. I enjoy being in here, the ambiance is special – more bespoke and sporting than any German rivals – it doesn’t let itself down.
              I’m still finding it hard to consider this as an M3 rival.
              I was too. I run an M3 as my daily driver, have done over 11,000 miles in it now. I’ve bonded with it, forgiven its foibles, admire it tremendously, thoroughly enjoy living with it. And given a straight choice between it and the Giulia… I really don’t know. It’s that close. My practical side would say BMW because it’s a known quantity, but I reckon there’s a strong case for the Giulia being better to drive.
              Now, this will need full analysis when we’re not restricted to an Italian test track and can get the two together, but what I find refreshing about the Alfa is that it has body roll. It hasn’t followed the German template of being so tightly controlled the ride becomes jiggly and unpleasant. They do it for grip, response and agility of course, and I suspect the M3 would edge the Giulia in those areas.
              What the Giulia does is flow. That weight distribution gives it great natural balance and the pliancy in the suspension allows you to get a better idea of the forces building up. It’s less edgy and aggressive, gives you a little more time. It’s not soft, but I do wonder if the damping could keep pace with a badly broken B-road. At this stage that’s my only query.















              PrevNext



              What about the steering?
              It’s got a really quick rack, which offsets the supple suspension, giving it real turn-in zest and eagerness, backed up by great front end grip from the new Pirelli P Zeros. Surprisingly, the soft-ish suspension and sharp steering combine well together, so the Giulia is both positive and supple when you turn the wheel.
              There’s very little steering feel but we’re used to that now. I’d like a little more weight – it’s one of the settings that adjusts as you cycle through the DNA controller, the others being throttle and gearbox mapping plus traction control.
              The adaptive dampers are controlled separately and there’s a new R mode which also disables the stability control completely.
              Does it bite?
              Don’t be frightened of it. The Giulia is far less spiky and intimidating than the M3, a much more graceful mover and that vectoring differential is beautifully set up, allowing you to exit corners with a nip of oversteer and a wisp of smoke. Or play at being a complete hooligan.
              Traction is not only strong, but very predictable. I love the way this thing gets itself out of corners, it’s so communicative and biddable. And quick, too. The M3 (unless you fit the Comp pack) has a tendency to splay itself sideways, but this is more in the mould of the mighty twin turbo V8 Merc C63, trustworthy and predictable, but daintier, lighter, a better mover.
              Speaking of cars with good engines…
              This one is more in the mould of the M3’s straight six than the theatrics of the Merc’s roaring V8. It’s every bit as good as you hope an engine with Ferrari roots and overseen by an ex-Ferrari engineer (head of development Philippe Krief worked at Maranello until the Giulia programme began) would be: responsive, sharp, noisy, potent.
              You just don’t expect an Alfa Romeo to accelerate this hard, to thrust itself forward so relentlessly. I’m not sure it feels that much faster than the 425bhp M3, but the power delivery is good – it’s got that massive hit of torque across a wide band, but keeps on giving eagerly all the way to the limiter.
              Ferrari’s achievements in minimizing turbo lag have mostly been passed on to the Giulia. It’s not quite as sharp to pick up as the M3, but it’s good and well matched to the car’s general dynamics which are that little bit gentler and more playful. Plus the rasping V6 sounds great.
              Yeah, but I want mine with a manual…
              I know, and we won’t get it in the UK, not even further down the line or if sales take off spectacularly. The vast majority of cars will be autos and it’s America that’s driven manual demand.
              Don’t be sorry that we won’t get the manual. The shift is OK, but better coming down the gears than going up, where it’s notchy unless your shifting is aggressive and fast. There’s also a touch too much flywheel effect in the engine, so not enough engine braking and the revs don’t drop quick enough during shifts. You’d put up with it if you really wanted a manual. Even the cheap gearknob.
              But you’d have the auto?
              The 8-speed ZF is brilliant – the shifts are double-clutch instant, hit home the moment you ask for them, and the big paddles are good to use despite being column-mounted. Plenty of other firms use this gearbox, but as far as sporting applications go, I like it here better than anywhere else.
              There’s enough gears for the low ratios to be closely stacked for sprinting, while the higher ones are long for cruising. That helps Alfa at least claim figures of 33.0mpg and 198g/km of CO2.
              I’ve avoided this until now, but is it as good looking as it seems?
              Absolutely. The style thing is Alfa’s bag and this one does it well. The long bonnet, long wheelbase layout looks lovely and the visual balance and surfacing is artistic. It means the car doesn’t need endless scoops and edgy angles to look dramatic.
              Worth mentioning that the rear lights and C-pillars both have Maserati overtones about them, but on the whole this is about as good as compact everyday saloons get, and it’s accessorized beautifully by the carbon glitz and this lustrous optional Competitzione Red paint.
              So how much?
              We’re promised that pricing will be in line with the M3, so let’s call it £60,000. That’s a massive leap for Alfa, to come into a class where it has so little previous experience and has so much to do to establish the brand for the future.
              But if there’s a car that can do it, it’s the Giulia. It just remains to be seen if buyers can be convinced that this is more than just another Alfa flash in the pan – there have been too many disappointments over the years for trust to be earned back immediately.
              Plus the dealers need to pull their socks up. They’ve got the car, but if they want the kind of customers that normally put their money into a German exec or a Lexus, they have to really sharpen up.
              Any last words?
              I’ve just got my fingers crossed. The cars I drove at Balocco were great: dextrous, beguiling, gifted, I just hope that all this appeal and ability makes it through to the production versions undiminished. Come September we’ll find out.
              Specs
              2.9-litre twin turbo V6
              8spd auto, RWD
              503bhp @ 6500rpm
              440lb ft @ 2500-5000rpm
              0-62mph in 3.9secs, 190mph max
              198g/km CO2, 33.0mpg
              1524kg




              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

              Comment


              • Als ie gebouwd is als een XE-S, gaat dat gelijk goed komen.
                Nu het testritje nog afwachten en een automaat versie. Ik zie het wel zitten.


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                Comment


                • Toch vreemd dat die al een Quadrifoglio met automaat getest zouden hebben.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Toch vreemd dat die al een Quadrifoglio met automaat getest zouden hebben.
                    Ik dacht juist hetzelfde... 'k wist eigenlijk niet wat voor soort automaat er ging komen, dit komt zo ineens uit de lucht gevallen.
                    Een ZF8 is op zich geen verrassing, wie gebruikt 'em niet. Maar wel vreemd dat het geen effect heeft op uitstoot, niet dat je de automaat daarvoor zou nemen maar vaak oefent dat wel een beetje invloed uit dus vraag ik mij af of die informatie correct is.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                      Ik dacht juist hetzelfde... 'k wist eigenlijk niet wat voor soort automaat er ging komen, dit komt zo ineens uit de lucht gevallen.
                      Een ZF8 is op zich geen verrassing, wie gebruikt 'em niet. Maar wel vreemd dat het geen effect heeft op uitstoot, niet dat je de automaat daarvoor zou nemen maar vaak oefent dat wel een beetje invloed uit dus vraag ik mij af of die informatie correct is.
                      Ik vind het een beetje vreemd verslag. Alsof ze een basisversie met automaat combineren met het testen van een Quadrifoglio.
                      Mocht er inderdaad al meer geweten zijn over de automaat die ze gaan gebruiken zal het Co2-getal alvast niet 198gr. zijn zoals er voor een manu wordt vooropgesteld. Zou me ook verwonderen dat de 0 > 100-tijden dezelfde zouden zijn zoals al maanden vermeld.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Ik vind het een beetje vreemd verslag. Alsof ze een basisversie met automaat combineren met het testen van een Quadrifoglio.
                        Mocht er inderdaad al meer geweten zijn over de automaat die ze gaan gebruiken zal het Co2-getal alvast niet 198gr. zijn zoals er voor een manu wordt vooropgesteld. Zou me ook verwonderen dat de 0 > 100-tijden dezelfde zouden zijn zoals al maanden vermeld.
                        Het was dan ook de persvoorstelling van het hele gamma zoals het bij lancering uitkomt. Dan doen ze niets anders dan toertjes met allerhande versies en eten en drinken op kosten van de constructeur.

                        Dat de ZF niet leidt tot een stijging van het verbruik verbaast niet. Bij BMW hebben de automatische versies vrij systematisch een lagere uitstoot.

                        Comment


                        • Die 2.0 benzine met 350 PK spreekt mij wel aan.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                            Het was dan ook de persvoorstelling van het hele gamma zoals het bij lancering uitkomt. Dan doen ze niets anders dan toertjes met allerhande versies en eten en drinken op kosten van de constructeur.

                            Dat de ZF niet leidt tot een stijging van het verbruik verbaast niet. Bij BMW hebben de automatische versies vrij systematisch een lagere uitstoot.
                            Jaja, dat weet ik wel maar de cijfers zullen dan niet meer kloppen hé.
                            De uitstoot zou nog eens met enkele cijfers na de komma moeten zakken en het sprintje zou ook iets sneller moeten.
                            Soit, toch vreemd dat plotseling een ZF-bak opduikt in het Giulia verhaal maar erg kan dat nooit zijn.
                            Feitelijk hoort het niet in zo'n kar maar het manueel rijden zijn we al een 15-tal jaren ontgroeit dus wat blij dat die mogelijkheid nu toch gaat aangeboden worden.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              Die 2.0 benzine met 350 PK spreekt mij wel aan.
                              Zou ook een leuk alternatief zijn maar dan had ik liever een gedowngrade V6 versie willen zien.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Jaja, dat weet ik wel maar de cijfers zullen dan niet meer kloppen hé.
                                De uitstoot zou nog eens met enkele cijfers na de komma moeten zakken en het sprintje zou ook iets sneller moeten.
                                Soit, toch vreemd dat plotseling een ZF-bak opduikt in het Giulia verhaal maar erg kan dat nooit zijn.
                                Zo vreemd is dat niet, bij Maserati gebruiken ze die ZF ook.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                  Zo vreemd is dat niet, bij Maserati gebruiken ze die ZF ook.
                                  Ik meende zelfs ergens gehoord te hebben dat de nieuwe generatie Astons ook met de ZF uitgerust worden.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    Zo vreemd is dat niet, bij Maserati gebruiken ze die ZF ook.
                                    Klopt, maar is nog nooit eerder ergens vermeld.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Klopt, maar is nog nooit eerder ergens vermeld.
                                      Op de site van ZF maken ze er in elk geval geen geheim van (ook niet van Maserati en Aston Martin ...).

                                      Smilin' Jack - Speed Pilot

                                      Comment


                                      • lijkt me wel het wachten waard als je de eerste recensies leest. Zou er graag eens mee rijden.
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                          Op de site van ZF maken ze er in elk geval geen geheim van (ook niet van Maserati en Aston Martin ...).

                                          http://www.zf.com/corporate/en_de/pr...el=33088=27674
                                          Al een paar maanden niet meer op gekeken feitelijk. Thanks.
                                          Dan zal het nog een kwestie van enkele maanden wachten zijn veronderstel ik.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X