Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    het is haast aandoenlijk mooi hoe zowat iedereen de mercedes histories kent en ook hoe ze worden uitvergroot in de pers, het maakt het merk alleen maar beter
    Man man man...

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
      Met mijn 147 heb ik wel wat probleempjes gehad:
      - airco
      - handremkabel die brak
      - eens een lampje dat aanging
      - bussen in de achterophanging die vrij snel versleten waardoor de auto wat springerig werd
      Maar vermits garage naast het werk was, altijd 's morgens auto binnen gebracht en 's avonds was hij gemaakt.

Golf IV, zelfde traject, zelfde kilometers (65.000 per jaar), slechts 2 problemen gehad.
      - stang in de versnellingsbak gebroken -> men kon het onderdeel niet bestellen, geen nummer, dus 2 weken moeten wachten met vervangingswagen
      - slangen van airco gebroken -> duurde ook weer 2 weken eer de onderdelen er waren. Ik dacht dat je geen japanner mocht kopen omdat de levering van onderdelen zo lang duurde?
      Wat is dan de meest betrouwbare auto? Diegene waar je meer kleine probleempjes mee hebt, maar waar je altijd wel mee kan rijden, of diegene met 2 problemen, maar waarvoor je wel 4 weken een vervangwagen nodig hebt?

Maar zoals hierboven aangehaald: dit is een belangrijk model voor Alfa, zeker gezien hun Amerikaanse lancering en dan MOET het gewoonweg helemaal in orde zijn.
      Hier nog even op inpikken: wat ik ook zeker belangrijk vind, is de service wanneer je een probleem hebt en de kostprijs om het probleem te verhelpen. Het probleem an sich vind ik minder erg. Als ik zie wat sommigen aan onderhoud betalen (zie topic onderhoudsprijzen) met hun Duitse wagen, dan hou ik mijn hart vast als er eens iets kapot gaat...
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Man man man...

Tjah... bobo

Maar geef toe, dan zijn er hier op het forum toch ook merkadepten die geen oogkleppen dragen, niet? (oei, eigen lof stinkt )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
          Tjah... bobo

Maar geef toe, dan zijn er hier op het forum toch ook merkadepten die geen oogkleppen dragen, niet? (oei, eigen lof stinkt )
          Goh dat mag hé, maar dat hoeft niet in elke "ster"bijdrage gemeld worden al jaren lang.
          Zij zijn zéker niet beter in dat opzicht dat andere merken mindere zou zijn, in tegendeel zou ik zeggen. Andere merken zijn in de "normale
          -mensen-klasse" minstens even goed.
          Waarom dat hier in een Alfa Romeo topic weer naar boven moet komen begrijp ik toch niet.
          Mensen hebben voorkeuren en dat is hun goed recht maar zo onterecht een merk ophemelen jongens...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Mensen hebben voorkeuren en dat is hun goed recht maar zo onterecht een merk ophemelen jongens...
            Onterecht? Dat zeg jij, of er dan onterecht op bashen zoals jijzelf doet in elk topic waar het ter sprake komt, en ikzelf op Italiaanse auto's na slechte ervaringen.

Daar zullen we op een autoforum toch moeten mee leven, een echte merkliefhebber wil nu eenmaal niks slecht over zijn geliefkoosde auto horen

So, let's deal with it!
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• elke keer de griek zeurt over benz dis ik wel iets op over zijn merk, das al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                elke keer de griek zeurt over benz dis ik wel iets op over zijn merk, das al
                Oog om oog, tand....
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Alfa Romeo Giulia

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Onterecht? Dat zeg jij, of er dan onterecht op bashen zoals jijzelf doet in elk topic waar het ter sprake komt, en ikzelf op Italiaanse auto's na slechte ervaringen.

Daar zullen we op een autoforum toch moeten mee leven, een echte merkliefhebber wil nu eenmaal niks slecht over zijn geliefkoosde auto horen

So, let's deal with it!
                                Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                elke keer de griek zeurt over benz dis ik wel iets op over zijn merk, das al
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Oog om oog, tand....
                                Met wat Bobo hier al "decennia lang" verkondigd op het forum heb ik nog heel wat in te lopen mocht ik op alles reageren wat "zijn" merk voor rond de kerktoren te rijden telkens ophemelt alsof de rest brol is.

Goed gelachen hebben we hier al wel gedaan met die verheerlijkingen over MB.

Comment

• er is geen brol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Oog om oog, tand....
                                    Ik zal niets verheerlijken hoor als het niet nodig is maar vooral als het niet juist is.

Lol

Comment

• dikke vrienden toch

Comment

• Och het zou maar triestig zijn als we allemaal met hetzelfde merk zouden rijden. En of het ene nu beter is dan het andere is ook maar subjectief aangezien de ene verbruik belangrijk vindt, de andere aankoop/onderhoudsprijs en nog een derde 'm gewoon mooi vindt.

Elk merk heeft trouwens wel een mindere periode gekend.

Comment

• Belgische configurator is online, €80k voor een dik uitgerusste giulia quadrifoglio, we mikken op een M3 precies

Comment

Working...
                                          X