Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenMet mijn 147 heb ik wel wat probleempjes gehad:
- airco
- handremkabel die brak
- eens een lampje dat aanging
- bussen in de achterophanging die vrij snel versleten waardoor de auto wat springerig werd
Maar vermits garage naast het werk was, altijd 's morgens auto binnen gebracht en 's avonds was hij gemaakt.
Golf IV, zelfde traject, zelfde kilometers (65.000 per jaar), slechts 2 problemen gehad.
- stang in de versnellingsbak gebroken -> men kon het onderdeel niet bestellen, geen nummer, dus 2 weken moeten wachten met vervangingswagen
- slangen van airco gebroken -> duurde ook weer 2 weken eer de onderdelen er waren. Ik dacht dat je geen japanner mocht kopen omdat de levering van onderdelen zo lang duurde?
Wat is dan de meest betrouwbare auto? Diegene waar je meer kleine probleempjes mee hebt, maar waar je altijd wel mee kan rijden, of diegene met 2 problemen, maar waarvoor je wel 4 weken een vervangwagen nodig hebt?
Maar zoals hierboven aangehaald: dit is een belangrijk model voor Alfa, zeker gezien hun Amerikaanse lancering en dan MOET het gewoonweg helemaal in orde zijn.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMan man man...
Maar geef toe, dan zijn er hier op het forum toch ook merkadepten die geen oogkleppen dragen, niet? (oei, eigen lof stinkt )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenTjah... bobo
Maar geef toe, dan zijn er hier op het forum toch ook merkadepten die geen oogkleppen dragen, niet? (oei, eigen lof stinkt )
Zij zijn zéker niet beter in dat opzicht dat andere merken mindere zou zijn, in tegendeel zou ik zeggen. Andere merken zijn in de "normale
-mensen-klasse" minstens even goed.
Waarom dat hier in een Alfa Romeo topic weer naar boven moet komen begrijp ik toch niet.
Mensen hebben voorkeuren en dat is hun goed recht maar zo onterecht een merk ophemelen jongens...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMensen hebben voorkeuren en dat is hun goed recht maar zo onterecht een merk ophemelen jongens...
Daar zullen we op een autoforum toch moeten mee leven, een echte merkliefhebber wil nu eenmaal niks slecht over zijn geliefkoosde auto horen
So, let's deal with it!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenelke keer de griek zeurt over benz dis ik wel iets op over zijn merk, das alEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Alfa Romeo Giulia
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOnterecht? Dat zeg jij, of er dan onterecht op bashen zoals jijzelf doet in elk topic waar het ter sprake komt, en ikzelf op Italiaanse auto's na slechte ervaringen.
Daar zullen we op een autoforum toch moeten mee leven, een echte merkliefhebber wil nu eenmaal niks slecht over zijn geliefkoosde auto horen
So, let's deal with it!Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenelke keer de griek zeurt over benz dis ik wel iets op over zijn merk, das alOorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOog om oog, tand....
Goed gelachen hebben we hier al wel gedaan met die verheerlijkingen over MB.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOog om oog, tand....
LolPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Och het zou maar triestig zijn als we allemaal met hetzelfde merk zouden rijden. En of het ene nu beter is dan het andere is ook maar subjectief aangezien de ene verbruik belangrijk vindt, de andere aankoop/onderhoudsprijs en nog een derde 'm gewoon mooi vindt.
Elk merk heeft trouwens wel een mindere periode gekend.
Comment
Comment