Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
    Grijs gaat hem niet goed af in ieder geval.
    50 tinten grijs gaat geen enkele auto goed af, het is zo beetje de meest besluiteloze anonieme kleur die er is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      50 tinten grijs gaat geen enkele auto goed af, het is zo beetje de meest besluiteloze anonieme kleur die er is.
      Dat vind ik dan net van zwart. Die "kleur" laat de lijnen van een wagen in het niets verdwijnen, daar waar zilver ze net accentueert.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
        Dat vind ik dan net van zwart. Die "kleur" laat de lijnen van een wagen in het niets verdwijnen, daar waar zilver ze net accentueert.
        Zwart kan je ook een beetje zien als een 50 tinten grijs kleur, als grijs maar donker genoeg wordt, dan wordt het vanzelf zwart.

Comment

Zwart kan je ook een beetje zien als een 50 tinten grijs kleur, als grijs maar donker genoeg wordt, dan wordt het vanzelf zwart.
          Good point dan staat zilver aan de andere kant van het spectrum!
          Last edited by order66; 18/06/2016, 15:34.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
            Good point dan staat zilver aan de andere kant van het spectrum!
            Hier het zelfde verhaal, als zilver maar licht genoegd wordt, dan wordt het vanzelf wit.

Comment

• Nog gene in het echt gezien, maar ik blijf erbij: op foto's 3/4 zicht (zonder de neus natuurlijk) blijft het een BMW.
              King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
              2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• En de immer altijd beetje gekke Chris Harris :

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Crashtestresultaten: http://euroncap.blob.core.windows.ne...-datasheet.pdf

En ze hebben hem ook al op de openbare weg gecrasht:
                  Last edited by elio; 22/06/2016, 16:52.
                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• mooi resultaat!
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• De koffer klinkt nochtans blikachtig tov de motorkap. Niet geheel onlogisch maar toch...

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ik struikel per toeval over deze cijfers.

BMW M3: "Twin single-scroll turbochargers nestled against the canted block deliver up to 18.1 psi of boost".
                        Alfa Giulia QV: "Its turbo boost pressure reaches up to 35 psi (2.4*bar) at the peak".

Ik weet niet of het een valabel argument is, maar 't is een bijkomend twijfelpuntje die de Amerikanen lijken te hebben wat de betrouwbaarheid van de QV betreft. Niet te vergeten dat ze geen recente ervaring hebben met het merk en daar nu terecht of onterecht wat wantrouwig zijn. Zelfs de reputatie van Ferrari helpt niet echt.

Comment

• sowieso erg hoge vermogenswaarden voor 'maar' een 2.9 V6

Comment

• Ik heb mij dat al van in't begin afgevraagd, vanwaar het enorme verschil in vermogen t.o.v. de eerste beste Duitser of Jaguar met een 3.0L naftje in. Turbotje extra bijsteken is één ding, maar dat verklaart volgens mij toch niet alles in het opmerkelijke verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                              Ik heb mij dat al van in't begin afgevraagd, vanwaar het enorme verschil in vermogen t.o.v. de eerste beste Duitser of Jaguar met een 3.0L naftje in. Turbotje extra bijsteken is één ding, maar dat verklaart volgens mij toch niet alles in het opmerkelijke verschil.
                              Hij is gewoon feller opgepept . De 3liters van de Duitsers kun je dat vermogen ook geven met turbo upgrade als je bereid bent 10K extra in te pompen.

Comment

• Dat is ie zeker, zelfs het verschil met de de 3.8 V8 van Ferrari (nochtans ook een turbo blok) is niet eens zo groot

splinternieuw blok is sowieso iets om in overweging te nemen naar betrouwbaarheid toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                  En de immer altijd beetje gekke Chris Harris :

En waar vind ik de complete video. ??

Comment

Ik vrees dat het nog maar een teaser is... Chris Harris voor Topgear.com? Not sure. 'k Sta alleszins te popelen om die review te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                      Ik vrees dat het nog maar een teaser is... Chris Harris voor Topgear.com? Not sure. 'k Sta alleszins te popelen om die review te zien.
                                      Inderdaad, is/was voor Topgear.
                                      Was toen nog niet vrijgegeven maar nu misschien al wel. Jullie moeten het eens even opsnorren want ik ben nu met vakantie en ben vrij beperkt.

Sending from somewhere, used with Tapatalk

Comment

• Alfa Romeo Giulia GTA in de maak?

Wat is extremer dan een Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio? Het antwoord luidt, een lichtere Giulia Quadrifoglio. De door Autogespot vastgelegde Giulia Q die

Comment

• 5 sterren Euro NCAP voor Alfa Romeo Giulia.

Alfa Romeo kan met de Giulia ook rekenen op 5 sterren na de tests van Euro NCAP. De Giulia is dus in alle opzichten technisch van een hoge standaard met

Comment

Working...
                                          X