en naar wat mij verteld werd op de beurs verkochten ze het meest de benzine uitvoeringen. Als je weet dat die nu pas binnen komen, tja.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenIk ben er van overtuigd dat er nog geen 74 gulias in belgie zijn verkocht als er hier al 74 paginas over geschreven zijn over die zogezegde fantastische auto. Men ziet werkelijk geen op de belgische wegen ! Precies veel geblaat maar weinig 'koop' van iedereen ! Da wordt de flop van de eeuw !
Wel eigenlijk altijd de duurdere uitvoeringen
Je zal ze natuurlijk nooit zoveel zien als een 3 of A4 he, en dat hoeft ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichtenen naar wat mij verteld werd op de beurs verkochten ze het meest de benzine uitvoeringen. Als je weet dat die nu pas binnen komen, tja.
Ik kan u zeggen dat de ong een 75% van de verkochte Giulia's weldegelijk een Diesel zijn.
En er zijn er in Belgie totnutoe zo'n kleine 1000 verkocht, dus wel een pak meer dan 75
Er zijn wel een 75 tal QV's verkocht, als dat is wat hij bedoeldeLast edited by CaliforniaDream; 26/01/2017, 16:21.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenWie wist u dat te vertellen?
Ik kan u zeggen dat de ong een 75% van de verkochte Giulia's weldegelijk een Diesel zijn.
En er zijn er in Belgie totnutoe zo'n kleine 1000 verkocht, dus wel een pak meer dan 75
Er zijn wel een 75 tal QV's verkocht, als dat is wat hij bedoelde
Comment
-
Is er niemand op het forum nog geen Giulia eigenaar in feite? Vind het zelf een prachtige wagen, ben zelfs een klein beetje verliefd.
Ben op het moment met de immens lastige configurator bezig, iemand een idee wat de "gratis" optie "Gelinkte optie 6C4" inhoud? Ook qua levertijden iemand een idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Burgemeester Bekijk BerichtenIs er niemand op het forum nog geen Giulia eigenaar in feite? Vind het zelf een prachtige wagen, ben zelfs een klein beetje verliefd.
Ben op het moment met de immens lastige configurator bezig, iemand een idee wat de "gratis" optie "Gelinkte optie 6C4" inhoud? Ook qua levertijden iemand een idee?
Optie 6C4 vind ik volgende:
6C4 PACK BUSINESS PLUS:
RB4 Alfa™ Connect Nav 6,5"
52B Parkeerhulpsysteem achteraan
212 Lederen zetels
- Metaalkleur
Config, tja een de FCA groep heeft slechte sites en configs vind ik persoonlijk.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
Geen idee van de levertijden maar zal niet zo lang zijn.
Optie 6C4 vind ik volgende:
6C4 PACK BUSINESS PLUS:
RB4 Alfa™ Connect Nav 6,5"
52B Parkeerhulpsysteem achteraan
212 Lederen zetels
- Metaalkleur
Config, tja een de FCA groep heeft slechte sites en configs vind ik persoonlijk.
Ook de Super & de Veloce schelen na alle gekozen opties toch niet zo gigantisch veel bij mij, al beginnen ze toch aan 10k verschil.
Had wel meer leven in dit topic verwacht, ik ben alvast verkocht
- Likes 1
Comment
-
zou een 10 weken doorgaans zijn volgens mijn dealer. Gemiddeld hou ik toch een verschil van pakweg 5000€ wanneer ik een benzine super of veloce samenstel.
Ivm de GPS: ik zou dat bv. niet noodzakelijk moeten hebben. Reden: ik gebruik dat misschien 5 keer op een jaar, en voor de prijs van 2300 € (grote GPS) kan ik al heel goede draagbare kopen. Ok, ik moet dan verdragen dat dat even op mijn venster ofzo hangt. Maar ik moet hoegenaamd niet de route kunnen zien welke ik dagelijks neem.
Dat scherm is daar in omdat gewoonweg alle functies daar op staan, in mijn huidige S-Max van 2009 is ook zo'n gigantisch scherm, die GPS heeft meer kuren dan iets anders en kost gigantisch veel geld om te vervangen. En ja, ook alle andere functies staan daar op.
Een 200 pk super steek je vol met de opties, steek die allemaal bij in de veloce en het verschil blijft vrij groot.
Voor mij persoonlijk zou een veloce + parkeersensor achteraan, audio pack (+ verplicht comfort pack) eigenlijk al voldoende zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De BurgemeesterIs er niemand op het forum nog geen Giulia eigenaar in feite? Vind het zelf een prachtige wagen, ben zelfs een klein beetje verliefd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichtenzou een 10 weken doorgaans zijn volgens mijn dealer. Gemiddeld hou ik toch een verschil van pakweg 5000€ wanneer ik een benzine super of veloce samenstel.
Ivm de GPS: ik zou dat bv. niet noodzakelijk moeten hebben. Reden: ik gebruik dat misschien 5 keer op een jaar, en voor de prijs van 2300 € (grote GPS) kan ik al heel goede draagbare kopen. Ok, ik moet dan verdragen dat dat even op mijn venster ofzo hangt. Maar ik moet hoegenaamd niet de route kunnen zien welke ik dagelijks neem.
Dat scherm is daar in omdat gewoonweg alle functies daar op staan, in mijn huidige S-Max van 2009 is ook zo'n gigantisch scherm, die GPS heeft meer kuren dan iets anders en kost gigantisch veel geld om te vervangen. En ja, ook alle andere functies staan daar op.
Een 200 pk super steek je vol met de opties, steek die allemaal bij in de veloce en het verschil blijft vrij groot.
Voor mij persoonlijk zou een veloce + parkeersensor achteraan, audio pack (+ verplicht comfort pack) eigenlijk al voldoende zijn.
Heb 2 offertes liggen, nu proberen om wat meer korting los te weken. Dit zou wel mijn eerste nieuwe wagen worden, dus echt vergelijken met andere merken qua korting kan ik niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
Ik heb er een.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Burgemeester
Toch niet zo groot als verwacht, 5.000€ quasi hetzelfde uitgerust. Mij zou het wel storen om op een nieuwe wagen een Tomtom op de vooruit te moeten plakken, maar ik snap je punt wel.
Heb 2 offertes liggen, nu proberen om wat meer korting los te weken. Dit zou wel mijn eerste nieuwe wagen worden, dus echt vergelijken met andere merken qua korting kan ik niet.
Geen eigen topic voor gemaakt? Doen s.v.p
Op mijn zopas bestelde BMW4 krijg ik heel wat meer (salon)korting.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Heb vandaag in Maasmechelen een mooie rode Giulia zien staan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
Ik heb onlangs een offerte voor een Veloce laten maken. Kreeg 12 % korting wat eigenlijk te weinig is.
Op mijn zopas bestelde BMW4 krijg ik heel wat meer (salon)korting.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Burgemeester Bekijk Berichten
Ik maar 10%, zal dan toch nog veel ruimte op moeten zitten.
Heb hier ook een offerte liggen voor een 430i xdrive GC, deze is toch nog iets duurder ondanks de forse kortingen (8600€ excl. BTW ongeveer) erop. Een veloce benzine zit rond de 38k excl. BTW, de BMW rond 40k à 41k excl. BTW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Burgemeester Bekijk Berichten
Mij zou het wel storen om op een nieuwe wagen een Tomtom op de vooruit te moeten plakken, maar ik snap je punt wel.
Zelfde eigenlijk voor electrische zetels, hoe vaak herzetten we dat effectief.
Maar zoals met alles, is allemaal heel subjectief.Ik beschouw een voertuig puur als kost, daarom dat het ook zo vaak verliest wanneer ik er rationeel over nadenk en dan maar besluit om een echte investering te doen lol.
Comment
Comment